Ik heb geen foto van mijn tattooquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pics van je pols.
Ik twijfel zo hard of ik die ene op m'n enkel laat zettenene kant wil ik het zo graag, andere kant vind ik het ook wel zonde. Ik kan beter voor plakplaatjes gaan denk ik
Goede tattooshop uitzoeken, desnoods in het tattoo topic vragen stellenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat wil jij?
Ik ben ook doodsbang dat hij lelijk gezet wordtzit je daar weer mee
Ik vind subtiel juist mooi. Maar van die (niet) ingekleurde rozen op je bovenarmquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
he snow
ik ben meer fan van grote tattoo's
zo'n woordje of tekentje (sterrenbeeld ofzo) vind ik niet zo heel mooi
Dat is echt een flips-tatquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou op deze manier wel een tattooo willen
[ afbeelding ]
Met precies dezelfde tekst, zonder de veer.
Ik neem in September gekleurde rozen op mijn onderarmquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind subtiel juist mooi. Maar van die (niet) ingekleurde rozen op je bovenarm![]()
![]()
.
Het ging om de amish zelf, niet om jou statementquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat
toevallig zondag een programma gezien "breaking amish" daar hadden ze het daar over
Ik zal de fb foto's likenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem in September gekleurde rozen op mijn onderarm
Twijfel tussen op mn ribben, of op mijn zij recht omhoog zeg maar. Of rechts op mn onderbuik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat wil jij?
Ik ben ook doodsbang dat hij lelijk gezet wordtzit je daar weer mee
groot kan ook best subtiel zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind subtiel juist mooi. Maar van die (niet) ingekleurde rozen op je bovenarm![]()
![]()
.
Nek is ook fucking mooiquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Twijfel tussen op mn ribben, of op mijn zij recht omhoog zeg maar. Of rechts op mn onderbuik.
Als ik iets neem wil ik er 1. Een grote/opvallende. Maar dingetjes op pols of achterkant nek vind ik ook wel mooimaar veel kleintjes vind ik voor mezelf weer meh.
Aldus, ik weet het nog niet
Ja en allemaal verschillende stijlen mehquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nek is ook fucking mooi. Ik wil ooit ook een klein half maantje (niet ingekleurd). Maar waar?!
En mja, als je teveel kleintjes neemt lijkt je lichaam net zo'n kindertekening
nek of pols zou ik juist niet willen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Twijfel tussen op mn ribben, of op mijn zij recht omhoog zeg maar. Of rechts op mn onderbuik.
Als ik iets neem wil ik er 1. Een grote/opvallende. Maar dingetjes op pols of achterkant nek vind ik ook wel mooimaar veel kleintjes vind ik voor mezelf weer meh.
Aldus, ik weet het nog niet
Gewoon een tri-force over je hele rugquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en allemaal verschillende stijlen meh
Voor mannen vind ik dat sowieso anders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nek of pols zou ik juist niet willen.
dan liever mn hele bovenarm of kuit vol
Schouder(blad) juistquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nek of pols zou ik juist niet willen.
dan liever mn hele bovenarm of kuit vol
Wel tof, maar die vervagen wel snel toch?quote:
je moet sowieso de meeste tattoo's eens in de zoveel tijd eigenlijk laten bijwerkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel tof, maar die vervagen wel snel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |