iedereen een kirby tattooquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet brownie getattooeerd hebben
Ik ben een kitkatquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet brownie getattooeerd hebben
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben een kitkat
Daarnast, tattoages zijn een zonde dit dat
quote:
Tattoo'squote:Op dinsdag 29 april 2014 11:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben een kitkat
Daarnast, tattoages zijn een zonde dit dat
je zegt: de 3de is die op mn voet. maar die op je enkel zou de vierde worden? dus ik snap het nietquote:
Die op mijn voet/enkel is de 3dequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt: de 3de is die op mn voet. maar die op je enkel zou de vierde worden? dus ik snap het niet
pics van de andere 2 dan, ook goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die op mijn voet/enkel is de 3deIk heb er nu al 2
Ging meer om die tweede regelquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kitkats > Brownies
de rest spreekt voorzich
Heb ik nietquote:
wat is een heartagram?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar ik heb op mijn linker pols love staan en op mijn rechter onderarm een heartagram
tattoo's zijn een zonde, kijk maar in de bijbel enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ging meer om die tweede regel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Pics van je pols.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar ik heb op mijn linker pols love staan en op mijn rechter onderarm een heartagram
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
tattoo's zijn een zonde, kijk maar in de bijbel enzo.de amish zijn het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ene kant wil ik het zo graag, andere kant vind ik het ook wel zonde. Ik kan beter voor plakplaatjes gaan denk ik
Veel kauwgum kopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pics van je pols.
Ik twijfel zo hard of ik die ene op m'n enkel laat zettenene kant wil ik het zo graag, andere kant vind ik het ook wel zonde. Ik kan beter voor plakplaatjes gaan denk ik
he snowquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pics van je pols.
Ik twijfel zo hard of ik die ene op m'n enkel laat zettenene kant wil ik het zo graag, andere kant vind ik het ook wel zonde. Ik kan beter voor plakplaatjes gaan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |