Aaahquote:Op woensdag 30 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Broodje kitkat!
Alhoewel ik echt heeeeeel erg graag een broodje filet american met ei en ui en mayo en paprika poeder wil
Ik heb geen idee hoe mensen filet americain door kunnen slikken. Ranzige shit.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Broodje kitkat!
Alhoewel ik echt heeeeeel erg graag een broodje filet american met ei en ui en mayo en paprika poeder wil
Spul is moeilijk lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mensen filet americain door kunnen slikken. Ranzige shit.
ik weet eigenlijk niet of ik dat ooit wel eens gegeten hebquote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Gek ben jij.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zo lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Visquote:Op woensdag 30 april 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Spul is moeilijk lekkermaar iedereen z'n ding. Ik vind vis, behalve salmon
, echt te smerig
Lust je wel biefstuk?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Varken sowieso nietquote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en koe, varken, schaap, paard, geit, kangoeroe, kalkoen enz enz enz dan?
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol ik herkende mezelf niet, alrighty then
quote:
ja, maar vleesquote:Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik probeer minder vlees te eten en als ik vlees eet dan meer biologisch
Ik hou niet van biologisch, teveel sneaky shit die daar gebeurd. Met vlees valt dat wel mee maar voor groente en fruit nietquote:Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik probeer minder vlees te eten en als ik vlees eet dan meer biologisch
Ja biologisch is misschien niet helemaal het juiste woord, maar meer dieren met een 'beter leven'quote:Op woensdag 30 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet van biologisch, teveel sneaky shit die daar gebeurd. Met vlees valt dat wel mee maar voor groente en fruit niet
Ja dat is wel beter.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja biologisch is misschien niet helemaal het juiste woord, maar meer dieren met een 'beter leven'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |