quote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Trollscience het volgende:
sinds wanneer ben jij mod trouwens
Je kan hem al op ebay kopen voor 170 euroquote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
fl ik vertrouw erop dat jij mij vertelt wanneer ik een zenphone kan halen in NL
ohquote:
ik wil hem voor 150 dollarquote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kan hem al op ebay kopen voor 170 euro
Ja dan moet je wachten tot een US of europese release.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
[..]
ik wil hem voor 150 dollar
Geen idee, ik was opeens blauw!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Trollscience het volgende:
sinds wanneer ben jij mod trouwens
roken is vet stoerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Trollscience het volgende:
ik rook: sigret
ga dan: naar bed . . .
haha weet ik pik ;pquote:Op woensdag 30 april 2014 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roken is vet stoer [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik rook altijd op mijn kamerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha weet ik pik ;p
hoe doe je de stank weg van je ouders? straks ruiken ze het man dan heb ik fakking zeiiiiiiiik ;p ofnietdan pik
bwahahaha kk vet xD maar boeddist is tog ook met LSP of hoe heet dat???quote:Op woensdag 30 april 2014 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik rook altijd op mijn kamerPPPP maar ik heb gewoon wierrook en mijn moeder vroeg waarom heb je wieerrook en toen zei ik dat ik boeddhist was en toen geloofde ze dat en nu betaalt zij mij wierrook xD
Moet je nog werken in de ochtend?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik had niet n halve liter bullit moeten drinken om half 12.
Ik kan niet slapen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |