ja maar kurt was geen held. elvis was een held, the king of pop.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Helden in de muziek komen er sowieso nooit meer. Dus dan maar de helden adoreren van "vroeger"
Wat Elvis deed niet aan drugs bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar kurt was geen held. elvis was een held, the king of pop.
kurt was een drugsverslaafde artiest met een aantal goeie hits
drug misuse ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat Elvis deed niet aan drugs bedoel je?Die ging er aan dood toch?
Mwah, invloed misschien wel. Maar ik luister gewoon liever naar Nirvana dan naar Elvis.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drug misuse ja.
maar toch heeft hij een grotere indruk op de muzikale wereld (die we kennen zoals die nu is) dan kurt.
en niemand die 'fan' van hem is.
ook johnny cash mag wat mij betreft ook wat bekend worden onder de jeugd. maar goed dat zal ook wel aan mijn "muzikale" opvoeding hebben gelegen.
nja is ook wel begrijpelijk, ik luister ook liever naar maiden dan naar bachquote:Op woensdag 30 april 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, invloed misschien wel. Maar ik luister gewoon liever naar Nirvana dan naar Elvis.
Echt nietquote:
kan ook gezellig zijn zonder alcohol XD, ben al gek genoeg van mezelf XDquote:Op woensdag 30 april 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje shotten met mijn broertje is gezellig
je hebt mijn vakantie verpest bezemquote:
niet en aangezien we hier niet kunnen/mogen smoken gaan we drinkenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kan ook gezellig zijn zonder alcohol XD, ben al gek genoeg van mezelf XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |