Och menneke toch.....quote:Op woensdag 30 april 2014 00:49 schreef FL_Freak het volgende:
Pff begin nu wel beetje moe te raken. Ben al op sinds 4.50
Tot ik klaar was gekomen met de werkzaamheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot ik klaar was gekomen met de werkzaamheden.En dan zijn mijn grappen slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot ik klaar was gekomen met de werkzaamheden.Lachen om je eigen garpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sex ookquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef Trollscience het volgende:
wiet roken en rukken slaap je altijd goed van
mis het wiet roken welquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef Trollscience het volgende:
wiet roken en rukken slaap je altijd goed van
alleen bij mannenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
klopt want bij een orgasme komt er een stofje vrij in het lichaam wat je moe maakt
Die willen alleen maar meer en meerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
miss ook bij vrouwen maar die worden er niet zo moe van
geen idee ik heb nooit seks met vrouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die willen alleen maar meer en meer
ik heb alleen 20 pond briefjesquote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
you got a 20 dollar bill put your hands up
Je bent dus meer van mannen dan vrouwen dus? Of ben je compleet hommo?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee ik heb nooit seks met vrouwen
geen van beide, ik heb gewoon nooit seks met vrouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent dus meer van mannen dan vrouwen dus? Of ben je compleet hommo?
Wel fappen dan?!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen van beide, ik heb gewoon nooit seks met vrouwen
Het is ook een bazenfoonquote:Op woensdag 30 april 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiiiiiiii
Ik ben zo blij met mijn nexus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |