quote:Op woensdag 30 april 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
Joeeee
Man man man. Ongeval bij de IJtunnel. Wat een ellende
dat op zich wel, maar voor mij had het ook wel allemaal iets later gemogenquote:Op woensdag 30 april 2014 09:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hmm, ben je dan wel lekker vroeg klaar als je zo vroeg begint?
Dat sowieso, 6 uur opstaanquote:Op woensdag 30 april 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh flipsje
[..]
dat op zich wel, maar voor mij had het ook wel allemaal iets later gemogen
quote:
Joeee luiquote:Op woensdag 30 april 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh flipsje
[..]
dat op zich wel, maar voor mij had het ook wel allemaal iets later gemogen
Vrolijk?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk vandaag? Leuke dingen gepland?
Ik vond je vrolijkquote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrolijk?![]()
Niet echt. Gewoon werken vandaag alles. Weer een dag de tyfus vervelen.Maar goed nog pak em beet 8 weken
Dat magquote:Op woensdag 30 april 2014 10:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vond je vrolijk
Wat voor werk doe je, of doe je niet eigenlijk?
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo, ik mag ietsquote:Op woensdag 30 april 2014 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag
Ik studeer af bij een zeer kleine organisatie. Ik ben gewoon niet zo gemaakt voor een dag laptop staren, op een kantoor zitten en nauwelijks afwisseling hebben.
Marktonderzoek komt het op neer.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Woohoo, ik mag iets
Wat doe je precies voor je afstuderen dan? en welke richting?
Lekker visje eten op de markt tijdens je onderzoek daar.. oh wacht..quote:
Waar ben je dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als ik thuis was had ik er wel 4 gebakken, maar dat ben ik niet
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker visje eten op de markt tijdens je onderzoek daar.. oh wacht...
Ik leg het je straks wel uit desnoods via DM ofzo mits je het echt wil weten.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat dat inhoud
Verrijking van mijn algemene ontwikkeling enzoquote:Op woensdag 30 april 2014 10:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik leg het je straks wel uit desnoods via DM ofzo mits je het echt wil weten.
Mensen die niet mbo-1quote:Op woensdag 30 april 2014 10:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Verrijking van mijn algemene ontwikkeling enzo
Ik ga schijnbaar universiteit doen hierna, nu voel ik me te dom
ja, maar niet genoegquote:
Volgende keer meer brood smeren, of inderdaad de AH plunderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ja, maar niet genoeg
Er schijnt een albert heijn in het ziekenhuis te zijn. Die maar eens raiden(wel netjes betalen natuurlijk)
Meestal heb ik niet nu al hongerquote:Op woensdag 30 april 2014 10:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgende keer meer brood smeren, of inderdaad de AH plunderen.
NOES!!! Niet de sultanaquote:Op woensdag 30 april 2014 10:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meestal heb ik niet nu al honger
Ik heb mn mattie de sultana ook al op!
ik heb een boterham en een paar cherry tomaatjes opquote:Op woensdag 30 april 2014 10:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meestal heb ik niet nu al honger
Ik heb mn mattie de sultana ook al op!
Bestaat kitkat chunky nog steeds?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik neem ook al niet eens kitkats mee, die overleven het geen eens een uur
Dat zijn verdomde lekkere tomaatjes vriend.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een boterham en een paar cherry tomaatjes op
en ik heb er nog meer bij mequote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat zijn verdomde lekkere tomaatjes vriend.
natuurlijk!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bestaat kitkat chunky nog steeds?
Is dequote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)t-van-zn-polsen.html
only in japanquote:Op woensdag 30 april 2014 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
natuurlijk!
Er bestaan echt belachelijk veel soorten kitkats, maar ze verkopen er in nederland maar heel weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnomnomquote:
Dat komt doordat kitkat bomen hier in het nederlandse klimaat gewoon heel slecht groeien, zelfs in de kassen.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
natuurlijk!
Er bestaan echt belachelijk veel soorten kitkats, maar ze verkopen er in nederland maar heel weinig
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
only in japanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meow?!
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 10:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is devoor die man of voor de actie van de politie?
[..]
only in japanIk heb een vriend die daar 3 maanden per jaar werkt, hij neemt meestal een reep voor me mee van die (voor ons) speciale KitKat. De meeste zijn niet lekker, maar sommige zijn echt damn tasty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vriend van me moet er ook wel eens heen voor werk, vorige keer japanse whisky meegenomenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die daar 3 maanden per jaar werkt, hij neemt meestal een reep voor me mee van die (voor ons) speciale KitKat. De meeste zijn niet lekker, maar sommige zijn echt damn tasty!
Die met appel lijkt me eigenlijk best lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 11:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die daar 3 maanden per jaar werkt, hij neemt meestal een reep voor me mee van die (voor ons) speciale KitKat. De meeste zijn niet lekker, maar sommige zijn echt damn tasty!
[..]
only in japanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Broodje kitkat!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment eet ik liever een broodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |