Ja. Gestart met feyenoord gister, maar had niet goed opgeslagen ofzo. En nu laad die save niet meerquote:
Kom maar op. Ik ga falen weet ik nu alquote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu willen Karina en ik Haxball doen.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 28-04-2014 om 21:50:25Jan Mulder over de betonvoetballers van Mourinho: 'Dit zijn tractoren, gehandicapten...' #extratime #Chelsea reageer retweet
Jij stond eerst ook twijfelend tegenover de Schel.quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin, wij willen gewoon Bossie of anders Emilio
Mooie Adidas reclamequote:
Jan Mulder slaat weer eens door.quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 28-04-2014 om 21:50:25Jan Mulder over de betonvoetballers van Mourinho: 'Dit zijn tractoren, gehandicapten...' #extratime #Chelsea reageer retweet
Wat is het wachtwoord dan druifquote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)9812d6c12e9fa&pass=1
Hoe werkt dit? Nog nooit gedaan en mis tevens het password.quote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
heb je een password voor nodigquote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jouw mening gaat zo ~~~~quote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij stond eerst ook twijfelend tegenover de Schel.
Was 'm al aan het downloaden via GemistDownloader.quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)4c0-19c956fe4b89.mp4
Ik had ook lag, ben eruit gegaan daarom. Wel leuk! Volgende keer start ik mijn PC op dan is het misschien iets vlotter hier.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
alweer disconncted, wat een kuthost.
Ook Littlerabbit heeft lag.
Ik was net in het team met zlata1234 en toen ging Cavaliers weg en verdween de server.quote:Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had ook lag, ben eruit gegaan daarom. Wel leuk! Volgende keer start ik mijn PC op dan is het misschien iets vlotter hier.
Ja om VI te kijken, maar dat is allang afgelopen!quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net in het team met zlata1234 en toen ging Cavaliers weg en verdween de server.
Daar zat ik toch ook net? NET voordat het was afgelopen kreeg ik lag.quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net in het team met zlata1234 en toen ging Cavaliers weg en verdween de server.
De mp4 misschien.quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja om VI te kijken, maar dat is allang afgelopen!
Oh jij was natuurlijk Zlatan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zat ik toch ook net? NET voordat het was afgelopen kreeg ik lag.
Dat laatste sowieso, ik vind Geert den Ouden wel een goede gast voor dat programma trouwens.quote:Op maandag 28 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mp4 misschien.
Of het is een stiekeme Koning Voetbal kijker.
Dat zag je toch aan die fluwelen balbehandeling.quote:
Jessica heeft wel ballen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zag je toch aan die fluwelen balbehandeling.
Helaas heeft Jessica geen ballen, maar anders was het behoorlijk spannend geworden.
Johan heeft een snor.
Moet ik dan ballonnen zeggen? Haal die dildo is godverdomme uit je oren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zwetsen ellendige acrobaat.
Ik zou ze doen!quote:Op maandag 28 april 2014 22:49 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die twee vrouwkes bij koning voetbal mogen er best zijn.
Sterkte in deze moeilijke tijd Johannes. Gecondoleerd met je verlies.quote:Op maandag 28 april 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is een klassieker. Autisme heeft een gezicht.
Iwan van Duren.. dacht eerst dat die man gay was door zijn stem en het is ook een echte babbelkous.. maar bij mijn weten is hij niet gay.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Iwan van Duren
Jammer dat hij niets meer met die gladde Wilfred Genee te maken wil hebben.
Dat is net het mooie van het boek, dat het eigenlijk meer over Hugo gaat dan over Louis. Anders moet je maar een standaardbiografie van Van Gaal lezen die alle feitjes droog opsomt, deze ontdekkingstocht van Hugo is juist wat het zo goed maaktquote:Op maandag 28 april 2014 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Z'n boekje over Van Gaal loopt zeker niet zo lekker.. terecht, want ik heb het gelezen en het gaat veel te veel over Hugo zelf.
twitter:henky007 twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 11:48:26Op 7 mei gaan we met 29 mensen naar #premierleaguedarts . #Newcastle . Nog 1 plek over. Interesse? Mail me. Info op http://t.co/JAVTf0LGpu reageer retweet
Mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is net het mooie van het boek, dat het eigenlijk meer over Hugo gaat dan over Louis. Anders moet je maar een standaardbiografie van Van Gaal lezen die alle feitjes droog opsomt, deze ontdekkingstocht van Hugo is juist wat het zo goed maaktEen van zijn betere boeken.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ne-van-der-gijp.html
Die schrijver moet ook maar een keer naar een palendansvereniging.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Een luie, te dikke, grijzende, kalende, slecht onderhoudend gebit, uit zijn mond stinkende, slechtziende clown wordt op voorhand geweerd uit een circus. Buiten De Kuip houden moet dan zeker geen probleem zijn.
Hmm De Coolsingel bleef Leeg vond ik erg goed. Smaken verschillen.. vond het geneuzel over zichzelf en die opgeblazen ruzie tussen hem en Van Gaal niet echt boeiend.. hij deed net of Van Gaal een vriend van hem was, maar volgens mij is Hugo journalist.. snap niet dat Van Gaal zo'n enorme gay aantrekkingskracht op die man heeft dat hij er een heel boek aan wijdt.. maar de stukken over Van Gaal zelf waren wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is net het mooie van het boek, dat het eigenlijk meer over Hugo gaat dan over Louis. Anders moet je maar een standaardbiografie van Van Gaal lezen die alle feitjes droog opsomt, deze ontdekkingstocht van Hugo is juist wat het zo goed maaktEen van zijn betere boeken.
De Rotterdamse Denker mag nu ook stukjes schrijven?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
hij compenseert het door ook zo negatief te zijn over ajax, psv en twentequote:Op dinsdag 29 april 2014 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]![]()
Van mij mag Gijp blijven komen hoor.. vond hem gisteren wel irritant maar elke gek mag in dit land een mening hebben.. niet zo zwaar aan tillen.
FR12quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Beetje jammer dat ze dit doorplaatsen maar over het algemeen vind ik FR12.nl een fijne site. Betrouwbaar, compleet en actueel, eigenlijk mijn standaard nieuwssite wat Feyenoord betreft.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
FR12![]()
Dat is net zo'n kansloze site als die "netwerk" sites.
Is krijg het idee dat die schrijver voor Feyenoord isquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van der Gijp met dat lachje van hem ..... wat een idioot.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is krijg het idee dat die schrijver voor Feyenoord is
misschien is het wel Gerard Coxquote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo BEOquote:Op woensdag 30 april 2014 06:13 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Van der Gijp met dat lachje van hem ..... wat een idioot.
Ik krijg het idee dat de schrijver vlakbij het stadion van Sparta is geboren.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat Iwan dus niks anders maakt dan kinderachtig en niet professioneel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Iwan van Duren
Jammer dat hij niets meer met die gladde Wilfred Genee te maken wil hebben.
Wil hij echt niks meer met Genee te maken hebben? Dat is inderdaad erg kinderachtig en onprofessioneel.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat Iwan dus niks anders maakt dan kinderachtig en niet professioneel.
Derhalve: Iwan van Duren
http://www.mediacourant.nl/?p=171136&cpage=1#comment-3320158quote:Voetbal International na de zomer ondertiteld
Voetbal International is na de zomer ook te volgen door doven en slechthorenden. De live talkshow zal via teletekst worden ondertiteld. Dat heeft zakelijk directeur Sven Sauvé van RTL laten weten in een blog post. Steeds meer programma’s van RTL zijn ondertiteld, maar álles ondertitelen is volgens Sauvé nog niet haalbaar. “Wel beloof ik bij deze plechtig dat we met regelmaat programma’s aan de lijst toevoegen om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van hun favoriete programma’s.”
Sauvé vindt het belangrijk om programma’s te ondertitelen. “Het feit dat mijn schoonmoeder slechthorend is, maakt dat ik me erg betrokken voel bij dit onderwerp. Ik had me alleen nooit gerealiseerd dat er meer dan 1,5 miljoen doven en slechthorende Nederlanders zijn.”
Het is geen gemakkelijke opgave. “RTL zendt veel live programma’s uit en juist het ondertitelen van dit soort programma’s is zeer arbeidsintensief en daarmee kostbaar. Bovendien is de vaardigheid om live te ondertitelen complex en zijn er maar weinig partijen die de door ons gewenste kwaliteit kunnen leveren.”
Toch laat Sauvé zich door de kosten niet tegenhouden. “We zijn een commercieel bedrijf, maar wel een commercieel bedrijf waar hartstochtelijk gedreven mensen werken.”
RTL ondertitelt nu alle actualiteitenprogramma’s, comedy’s en dramaseries en het merendeel van de programma’s die op prime time te zien zijn.
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit fragment heeft kwaad bloed gezet.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Pom Pom Brasil, a song by Henk de Haan on Spotify.
Geen idee.quote:
Beetje lullig welquote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gijp heeft nu wel zin om te analyseren
Dat is echt een ontzettende kneus.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Die valentijn driessen gaat dus regelmatig aanschuiven
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Dat is toch die kneus die ook bij Naaintie Minnuts op Fox onzin verkondigt?quote:
Ik kijk niet naar Foxquote:Op woensdag 30 april 2014 18:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is toch die kneus die ook bij Naaintie Minnuts op Fox onzin verkondigt?
jammerquote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Kloptquote:
Nou ben wel eens in die studio geweest en het is behoorlijk klein jaquote:Op woensdag 30 april 2014 18:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kloptsnap alleen niet waarom ze dan niet gewoon met de volledige VI-formatie kunnen. Tafeltje te krap?
Precies.. humorloze babbelkous met gay stem.. nooit wat gevonden, laat hem maar gewoon blaadjes volschrijven.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat Iwan dus niks anders maakt dan kinderachtig en niet professioneel.
Derhalve: Iwan van Duren
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 01-05-2014 om 16:06:06Goed nieuws voor de schilder van Tommy Wieringa en andere liefhebbers. Eind mei verschijnt m'n nieuwe boek: KIEFT http://t.co/39aR8COe9e reageer retweet
nu al een bestsellerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:48 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 01-05-2014 om 16:06:06Goed nieuws voor de schilder van Tommy Wieringa en andere liefhebbers. Eind mei verschijnt m'n nieuwe boek: KIEFT http://t.co/39aR8COe9e reageer retweet
Over z'n coke verslaving?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:48 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla vandaag over. Lekker play offs voetbal in plaats van die josti Valentijn
Ach, het is niet dat ze het daar tot in den treure over gaan hebben ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu weer een boek over Kieft? Ik word hier zo moe van
Niet zo gek, zit natuurlijk in het Telegraaf/Cruijff/Derksen kliekjequote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Van @DuBlanqeBogarde en Özcan Akyol?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
Ah een boekie! Over Kieft is dan wel weer leuk. Gisteren hoorde ik op de radio iets over een boek dat me wel aardig leek, met allerlei voetbalanekdotes, Koning Voetbal (nee niet van de kwis). Maar volgens mij niet door VI uitgegeven dus dat zal wel niet behandeld worden.
Daar heb je hem weerquote:Mental coach John Troost meldt zich bij NEC
NIJMEGEN - Mental coach John Troost heeft zich vrijdag onaangekondigd gemeld bij NEC om de club te behoeden voor directe degradatie. De Nijmegenaar, die ook al actief was voor clubs als Anderlecht, AZ en PSV, liet een briefje achter bij de receptie voor trainer Anton Janssen.
'Met intensieve ademhalingsoefeningen kan ik bij de spelers oerkrachten laten vrij komen. Geef mij een uurtje en ik heb resultaat en NEC speelt nog vijf wedstrijden dit seizoen', aldus de zelfverzekerde Troost in Nijmegen.
Of Janssen ingaat op het verzoek van Troost, is nog onduidelijk. De selectie werkte vrijdagochtend een besloten training af in De Goffert.
Deze: http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313902quote:
Gewoon een hele serie. Het chronologische levensverhaal.quote:
Edwin Struis die man is zo niet grappigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze: http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313902
Boekbespreking: Koning Voetbal
Sportjournalisten Edwin Struis, Dick Sintenie en Paul Onkenhout zijn de schrijvers van het boek Koning Voetbal. De lezer wordt in het boek op alfabetische volgorde door de leukste en belangrijkste momenten uit de volkssport nummer één geleid.
Schelvecchio: sparren met de Cuilquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een hele serie. Het chronologische levensverhaal.
Schelvecchio: Juichen voor Rotterdam
Schelvecchio: Italiaanse branie
Schelvecchio: Furore achter de decoder
Boek leek me wel leuk. Niet dat ik boeken koopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Edwin Struis die man is zo niet grappig
Hoi.quote:
Ja joh het was werkelijk niet te gelove. Maar nog bedankt allemaal voor de #FreeLokaleNotabele campagne. Dat was echt grote klasse moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ha ouwe reus, welkom terug. Had je een stadionverbodje achter de kiezen?
Hee Hansie, alles goede ouwe blonde reus?quote:
Troostquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iet-in-bij-NEC.dhtml
Kijk eens aan!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Playboy met Escha ligt begin juni in de winkels.![]()
![]()
Alsof er bij De Telegraaf journalisten werken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen Valentijn die man is een uitstekende journalist
Ja natuurlijk man. He? Gaat goed, gaat goed. En met jou dan ouwe pik, wie zijn die Saskia en Serge in je avatar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hee Hansie, alles goede ouwe blonde reus?
Ja ik ben ook goed op weg, bij mijn UI verwijs ik je door naar Alison Brie. Die helpt mij altijd van die late avonden door weet je wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja natuurlijk man. He? Gaat goed, gaat goed. En met jou dan ouwe pik, wie zijn die Saskia en Serge in je avatar?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen zijn beschrijving van Politie op de hielen blijft toch wel erg treffend.
"In 1995 mocht de politie nog achtervolgen over de vluchtstrook, tegenwoordig allang niet meer"
John van den Brom is 1 en al stress en wanhoop als het iets minder gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Wat zegt het over John van den Brom dat hij John Troost ooit heeft binnen gelaten bij Anderlecht? Die man is 100% achterlijk.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Nou laten we eerlijk zijn, liever Valentijn Driessen dan Emile Schelvis
met lagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt echt een kutshow.
Daarom haxball.
Dat werkte niet echt met die lagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt echt een kutshow.
Daarom haxball.
eensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Wat een kutkop heeft die valentijn D. En ook nog dat accent
Bloemetjesgordijnen zijn anders ook erg kleurrijk enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef Keukendrol het volgende:
Mijn gordijnen hebben meer uitstraling dan Valentijn.
Zie je goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef Pascalus het volgende:
Maar het is toch wel een pingel of zie ik dat verkeerd?
Mooi en lekker ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bloemetjesgordijnen zijn anders ook erg kleurrijk enzo.
Mijn gordijnen zijn grijs. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bloemetjesgordijnen zijn anders ook erg kleurrijk enzo.
Valentijn heeft alleen verstand van Ajax.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
nee valentijn dat is Vagner Love
Jo heeft kort haar.
En dit is Vagner Love voor de geïnteresseerden:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
nee valentijn dat is Vagner Love (met die dingen in zijn haar)
Jo heeft kort haar.
ook de miljoenste keer. Nu nog een Louisbash.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
Niet juichen tegen je voormalige team bash, hebben we dat ook weer gehad.
baasjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En dit is Vagner Love voor de geïnteresseerden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |