Van der Gijp met dat lachje van hem ..... wat een idioot.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is krijg het idee dat die schrijver voor Feyenoord is
misschien is het wel Gerard Coxquote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo BEOquote:Op woensdag 30 april 2014 06:13 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Van der Gijp met dat lachje van hem ..... wat een idioot.
Ik krijg het idee dat de schrijver vlakbij het stadion van Sparta is geboren.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat Iwan dus niks anders maakt dan kinderachtig en niet professioneel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Iwan van Duren
Jammer dat hij niets meer met die gladde Wilfred Genee te maken wil hebben.
Wil hij echt niks meer met Genee te maken hebben? Dat is inderdaad erg kinderachtig en onprofessioneel.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat Iwan dus niks anders maakt dan kinderachtig en niet professioneel.
Derhalve: Iwan van Duren
http://www.mediacourant.nl/?p=171136&cpage=1#comment-3320158quote:Voetbal International na de zomer ondertiteld
Voetbal International is na de zomer ook te volgen door doven en slechthorenden. De live talkshow zal via teletekst worden ondertiteld. Dat heeft zakelijk directeur Sven Sauvé van RTL laten weten in een blog post. Steeds meer programma’s van RTL zijn ondertiteld, maar álles ondertitelen is volgens Sauvé nog niet haalbaar. “Wel beloof ik bij deze plechtig dat we met regelmaat programma’s aan de lijst toevoegen om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van hun favoriete programma’s.”
Sauvé vindt het belangrijk om programma’s te ondertitelen. “Het feit dat mijn schoonmoeder slechthorend is, maakt dat ik me erg betrokken voel bij dit onderwerp. Ik had me alleen nooit gerealiseerd dat er meer dan 1,5 miljoen doven en slechthorende Nederlanders zijn.”
Het is geen gemakkelijke opgave. “RTL zendt veel live programma’s uit en juist het ondertitelen van dit soort programma’s is zeer arbeidsintensief en daarmee kostbaar. Bovendien is de vaardigheid om live te ondertitelen complex en zijn er maar weinig partijen die de door ons gewenste kwaliteit kunnen leveren.”
Toch laat Sauvé zich door de kosten niet tegenhouden. “We zijn een commercieel bedrijf, maar wel een commercieel bedrijf waar hartstochtelijk gedreven mensen werken.”
RTL ondertitelt nu alle actualiteitenprogramma’s, comedy’s en dramaseries en het merendeel van de programma’s die op prime time te zien zijn.
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit fragment heeft kwaad bloed gezet.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Pom Pom Brasil, a song by Henk de Haan on Spotify.
Geen idee.quote:
Beetje lullig welquote:Op woensdag 30 april 2014 16:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gijp heeft nu wel zin om te analyseren
Dat is echt een ontzettende kneus.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Die valentijn driessen gaat dus regelmatig aanschuiven
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Dat is toch die kneus die ook bij Naaintie Minnuts op Fox onzin verkondigt?quote:
Ik kijk niet naar Foxquote:Op woensdag 30 april 2014 18:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is toch die kneus die ook bij Naaintie Minnuts op Fox onzin verkondigt?
jammerquote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Kloptquote:
Nou ben wel eens in die studio geweest en het is behoorlijk klein jaquote:Op woensdag 30 april 2014 18:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kloptsnap alleen niet waarom ze dan niet gewoon met de volledige VI-formatie kunnen. Tafeltje te krap?
Precies.. humorloze babbelkous met gay stem.. nooit wat gevonden, laat hem maar gewoon blaadjes volschrijven.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat Iwan dus niks anders maakt dan kinderachtig en niet professioneel.
Derhalve: Iwan van Duren
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 01-05-2014 om 16:06:06Goed nieuws voor de schilder van Tommy Wieringa en andere liefhebbers. Eind mei verschijnt m'n nieuwe boek: KIEFT http://t.co/39aR8COe9e reageer retweet
nu al een bestsellerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:48 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 01-05-2014 om 16:06:06Goed nieuws voor de schilder van Tommy Wieringa en andere liefhebbers. Eind mei verschijnt m'n nieuwe boek: KIEFT http://t.co/39aR8COe9e reageer retweet
Over z'n coke verslaving?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:48 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla vandaag over. Lekker play offs voetbal in plaats van die josti Valentijn
Ach, het is niet dat ze het daar tot in den treure over gaan hebben ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu weer een boek over Kieft? Ik word hier zo moe van
Niet zo gek, zit natuurlijk in het Telegraaf/Cruijff/Derksen kliekjequote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef S0nic het volgende:
Van @DuBlanqeBogarde en Özcan Akyol?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
Ah een boekie! Over Kieft is dan wel weer leuk. Gisteren hoorde ik op de radio iets over een boek dat me wel aardig leek, met allerlei voetbalanekdotes, Koning Voetbal (nee niet van de kwis). Maar volgens mij niet door VI uitgegeven dus dat zal wel niet behandeld worden.
Daar heb je hem weerquote:Mental coach John Troost meldt zich bij NEC
NIJMEGEN - Mental coach John Troost heeft zich vrijdag onaangekondigd gemeld bij NEC om de club te behoeden voor directe degradatie. De Nijmegenaar, die ook al actief was voor clubs als Anderlecht, AZ en PSV, liet een briefje achter bij de receptie voor trainer Anton Janssen.
'Met intensieve ademhalingsoefeningen kan ik bij de spelers oerkrachten laten vrij komen. Geef mij een uurtje en ik heb resultaat en NEC speelt nog vijf wedstrijden dit seizoen', aldus de zelfverzekerde Troost in Nijmegen.
Of Janssen ingaat op het verzoek van Troost, is nog onduidelijk. De selectie werkte vrijdagochtend een besloten training af in De Goffert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |