https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Aurquote:Op zondag 27 april 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
AUR staat trouwens op het punt om er een 0 bij te krijgen
Ditto hier, gapend gat achtergelatenquote:
Godverdomme, waarom daar. Eikelquote:Op zondag 27 april 2014 13:14 schreef DaMart het volgende:
Die gast van die pumps op Mintpal gaat het later vandaag op Craptsy proberen.
Pump zelf een coin dan jongequote:
Succes verzekerdquote:Op zondag 27 april 2014 13:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pump zelf een coin dan jonge
Gewoon ff naar de bank, leninkje afsluiten, BTCtjes kopen en gaan met die banaan.
Als ik zo veel invloed op anderen had welquote:Op zondag 27 april 2014 13:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pump zelf een coin dan jonge
Gewoon ff naar de bank, leninkje afsluiten, BTCtjes kopen en gaan met die banaan.
Heeft geen zin. Op het moment dat hij aankondigt welke munt het is, is het binnen 20 sec 300% up. Dan nog instappen is zinloos.quote:
Weet je nog wat er gebeurde toen coinmarket.io down was en MINT enorm was gestegen?quote:Op zondag 27 april 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Op het moment dat hij aankondigt welke munt het is, is het binnen 20 sec 300% up. Dan nog instappen is zinloos.
Dit...quote:Op zondag 27 april 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Op het moment dat hij aankondigt welke munt het is, is het binnen 20 sec 300% up. Dan nog instappen is zinloos.
twitter:MintPalExchange twitterde op zondag 27-04-2014 om 05:57:23The WhiteCoin wallet is currently offline following concerns over a blockchain vulnerability, deposits and withdrawals have been stopped. reageer retweet
Au. Waarom nou 's nachtsquote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Nattekat het volgende:
twitter:MintPalExchange twitterde op zondag 27-04-2014 om 05:57:23The WhiteCoin wallet is currently offline following concerns over a blockchain vulnerability, deposits and withdrawals have been stopped. reageer retweet
Dat wordt een behoorlijke dump, als het even tegenzit...quote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef edraket31 het volgende:
Ik hou mijn hart vast als die wallets weer beschikbaar zijn....
twitter:TheCryptoAddict twitterde op zondag 27-04-2014 om 14:30:247 hours later, still no buy orders filled @ 500 Satoshi... #Whitecoin you have failed at failing! #FUDBets http://t.co/O54530513C reageer retweet
Want?quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Heb me er even in verdiept, als ik jullie was zou ik nu weer bijkopen
Er wordt nu hard gewerkt aan een fix en het lijkt me dat de bodemprijs nu wel is bereikt...quote:
Mja, ik heb toch geen BTC meer op exchanges staan. Ik vind het wel even primaquote:Op zondag 27 april 2014 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt nu hard gewerkt aan een fix en het lijkt me dat de bodemprijs nu wel is bereikt...
Ach, nu verkopen is toch geen optie. Iedereen hier is geld verlorenquote:Op zondag 27 april 2014 15:10 schreef curantis het volgende:
Ja, er lijkt schot in de zaak te zitten, maar al met al hebben we alleen nog maar een 'belofte' dat er binnen 24u een fix is... We'll see.
Knallen met die wc'squote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit om de verzameling Shibemint koperen en Zilveren dogecoins aan te vullen.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 16:55:18 ]
Spatie is gevondenquote:Op zondag 27 april 2014 09:27 schreef Spatieloos het volgende:
Help ik ben in paniek, ik realiseerde me net dat aangezien de boeken nog lang niet klaar zijn, kan nog wel een jaar of 10 duren toch? Hoe zit het dat met die acteurs, die zijn dan allemaal ouder en een deel heeft er vast geen zin meer in of is dood ofzo. Of maken ze de series gewoon af zonder die boeken, omdat de regisseurs toch al weten hoe het afloopt?
Hoi trouwens.
Trolletje is terugquote:
F5.quote:
Ik heb 0,0003 BTCquote:
En er weer ingestapt, iets te vroeg want kwam nog geen minuut later een sellwall van 20btcquote:Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef edraket31 het volgende:
BC eruit gedaan, evt stijging naar 38-39 heb ik mijn twijfels over.
Duurt me te lang,ik verwacht eerder een dipje
quote:
Totoquote:
Waarom zo weinig?quote:
Altcoinmoe? Want volgens mij ging je best lekkerquote:
Ik mag toch wel hopen dat jij heel veel series en films hebt gekeken tijdens je afwezigheidquote:Op zondag 27 april 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom zo weinig?
[..]
Altcoinmoe? Want volgens mij ging je best lekker
Kom net als mij in fysieke coins.quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat jij heel veel series en films hebt gekeken tijdens je afwezigheid?. Ik wil namelijk discussiren over Game of Thrones, Top of the Lake, Fargo, Dancer in the Dark en Mulholland Dr.
En ik ben crypto's eigenlijk aan het afbouwen omdat ik er alleen nog maar geld mee heb verloren.
Ja, zeker nadat ik bijna alle winst kwijtraakte door WC vanochtendquote:Op zondag 27 april 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom zo weinig?
[..]
Altcoinmoe? Want volgens mij ging je best lekker
Hoe laag heb je verkocht dan?quote:Op zondag 27 april 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zeker nadat ik bijna alle winst kwijtraakte door WC vanochtend.
En de komende weken heb ik toch geen tijd om de koersen in de gaten te houden.
Gekocht op 1210 gemiddeld, verkocht op 720.quote:
720quote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gekocht op 1210 gemiddeld, verkocht op 720.
Daarvoor zat ik op ruim 21% winst van de inleg in een week tijd, uiteindelijk is dat net 6% geworden na die verkoop...
Mja, met alle berichten had ik er niet echt vertrouwen meer in en ik zag die koers eerder terugzakken dan doorstijgen. En uiteindelijk is hij ook niet ver doorgestegenquote:
OMGquote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij binnenkort in deze?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=553599.0
[ afbeelding ]
Nee ik ben er weer gewoon, ik had het gewoon echt mega druk de afgelopen weken?maanden?quote:
Tip #1 (hehe, tip): Koop nu Whitecoinsquote:Op zondag 27 april 2014 19:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik ben er weer gewoon, ik had het gewoon echt mega druk de afgelopen weken?maanden?![]()
Ik wil weer een beetje met altcoins schuiven dus zal hier wel weer te vinden zijn
Oh dat is wel zuur, wat ik wel heb geleerd is om echt niet te lang in dezelfde coin te blijven. Ik had vaak dikke winst maar dan kon ik er niet tegen dat het verder steeg en ging ik weer mee, om daarna een duikvlucht te maken.quote:Op zondag 27 april 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zeker nadat ik bijna alle winst kwijtraakte door WC vanochtend.
En de komende weken heb ik toch geen tijd om de koersen in de gaten te houden.
Heb je al die films/series die hierboven staan al gekeken?quote:Op zondag 27 april 2014 19:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik ben er weer gewoon, ik had het gewoon echt mega druk de afgelopen weken?maanden?![]()
Ik wil weer een beetje met altcoins schuiven dus zal hier wel weer te vinden zijn
Loklokquote:Op zondag 27 april 2014 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik bedoelde FFVII. Dat is dus echt een prima game.
Dat was tip #2. Heb ik net geleerd toen ik de koers van BC zagquote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuur, wat ik wel heb geleerd is om echt niet te lang in dezelfde coin te blijven. Ik had vaak dikke winst maar dan kon ik er niet tegen dat het verder steeg en ging ik weer mee, om daarna een duikvlucht te maken.
Ja, ik had na mijn sell gisteren geen nieuwe WC moeten kopenquote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuur, wat ik wel heb geleerd is om echt niet te lang in dezelfde coin te blijven. Ik had vaak dikke winst maar dan kon ik er niet tegen dat het verder steeg en ging ik weer mee, om daarna een duikvlucht te maken.
Ik had helemaal geen tijd voor veel seriesquote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat jij heel veel series en films hebt gekeken tijdens je afwezigheid?. Ik wil namelijk discussiren over Game of Thrones, Top of the Lake, Fargo, Dancer in the Dark en Mulholland Dr.
En ik ben crypto's eigenlijk aan het afbouwen omdat ik er alleen nog maar geld mee heb verloren.
Ik ken je pijnquote:Op zondag 27 april 2014 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had na mijn sell gisteren geen nieuwe WC moeten kopen.
Wat is dat eigenlijk voor coin?quote:Op zondag 27 april 2014 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tip #1 (hehe, tip): Koop nu Whitecoins
BC?quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was tip #2. Heb ik net geleerd toen ik de koers van BC zag
Hannibal is toch een case-of-the-weekserie, daar heb ik niets mee. Fargo is een nieuwe serie trouwens, wat mij betreft zeker de moeite waard om te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen tijd voor veel series. Ik ben wel GoT aan het kijken, ben ergens bij S01E05. Ik ga ook The westwing kijken, schijnt een beetje HoC te zijn. Oh en Borgen ga ik ook weer verder kijken. Vandaag heb ik Hannibal geprobeerd maar ik was not impressed.
Een kutcoin waar velen inzaten sinds 1100, en door een fail in de code extreem gecrasht is vannacht.quote:Op zondag 27 april 2014 19:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor coin?
Blackcoinquote:[..]
BC?
Oh zo ver was ik niet eens met Hannibal, daar heb ik namelijk ook niks mee. Ik zie Fargo ( de film ) steeds op Netflic voorbij komen maar had nooit zin om die te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 19:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hannibal is toch een case-of-the-weekserie, daar heb ik niets mee. Fargo is een nieuwe serie trouwens, wat mij betreft zeker de moeite waard om te kijken.
Fedoraquote:Op zondag 27 april 2014 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een kutcoin waar velen inzaten sinds 1100, en door een fail in de code extreem gecrasht is vannacht.
[..]
Blackcoin
Geen ideequote:Op zondag 27 april 2014 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Yo
[..]
Zit jij nog echt in de crypto's? Hoe gaat het met je geld?
Tip #3: koop geen coins die Nattekat ook heeft, tenzij hij ze net verkocht heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tip #1 (hehe, tip): Koop nu Whitecoins
Blackcoin deed het aardigquote:Op zondag 27 april 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip #3: koop geen coins die Nattekat ook heeft, tenzij hij ze net verkocht heeft.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip #3: koop geen coins die Nattekat ook heeft, tenzij hij ze net verkocht heeft.
Ben ik ontslagen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
Hij moet me alleen nog vertellen wanneer we onze probleemwijken docu gaan fixen
quote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wegens de fokstok ja, maar daar ligt het probleem juist
Werken..quote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil aankomend weekend best, als iemand meegaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef DaMart het volgende:
Morgenavond rond 0:00 uur pump op MP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt leuk, kan ik een script voor schrijven.
Ook een beetje in AUR omdat alle hashes met 0 beginnen
[ Bericht 8% gewijzigd door Nattekat op 27-04-2014 19:50:37 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Tootquote:
Maxquote:
Hoe gaat het met jouw stage?quote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef robin007bond het volgende:
S
[..]
SPATIE, hoe gaat het met je man?
Check de video zou ik zeggen:quote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kom net als mij in fysieke coins.
Ben nu al aan het dromen van die goldplated Dogecoin
[ afbeelding ]
Godver wat geil
Ik zie hetquote:
En wat kan Spatie dan nog verkopen? Zichzelf?quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Alles naar de maan! Verkoop nu je huis voordat het te laat is!
Achter het stationquote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat kan Spatie dan nog verkopen? Zichzelf?.
Achter het station.quote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat kan Spatie dan nog verkopen? Zichzelf?.
Idemquote:Op zondag 27 april 2014 21:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Godver, het is alweer 10 uur en ik heb deze dag nog niks nuttigs gedaan.
Is mijn verkoop toch nog ergens goed voor geweest: daardoor stijgt de koers blijkbaarquote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
WC doet het lekker
Vroeger had ik gepanicsell'd, zoals DaMart, nu lijkt holden de juiste keuze te zijn geweest
Op Craptsy is hij al aardig op wegquote:Op zondag 27 april 2014 22:07 schreef curantis het volgende:
Ik ga pas juichen als we de 1k weer gepasseerd zijn...
Ik juich pas als ik in het groen kan verkopenquote:Op zondag 27 april 2014 22:07 schreef curantis het volgende:
Ik ga pas juichen als we de 1k weer gepasseerd zijn...
Dat duurt nog even voor mijquote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik juich pas als ik in het groen kan verkopen
Ik wel, ik zei het je nogquote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
Deze bounce zag ik vanochtend dus niet aankomen.
https://bitcointalk.org/i(...)sg6428003#msg6428003quote:ANNOUNCEMENT FROM THE WHITECOIN FOUNDATION TRANSITION TEAM
I couldn't be happier to deliver this news to you: Our team and the creators of WhiteCoin have reached an agreement in principal to turn control over to a community driven foundation.
To transition us into this process, I have been grated temporary control as acting lead on The WhiteCoin Project. Our team will issue a followup statement tonight with a proposed initial roadmap as to how the community can accomplish this.
REGARDING THE UPDATE
As many have already seen, proposed updates have been added to github regarding whitecoin. https://github.com/Whitecoiner/Whitecoin
This fix was coded by the creator of WhiteCoin, and we now offer it for public peer review.
I would like to thank the innumerable skilled people who have stepped forward to help us vet the code behind the scenes as well.
This is a great day for our community. Stay tuned to learn about some very exciting plans.
With thanks,
Chris Salsman
(mogonzo)
quote:
quote:
quote:
Heb een klein verliesje geboekt nu, maar kan tenminste weer mee met de bootquote:
Dus je hebt nu weer te duur gekocht?quote:Op zondag 27 april 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Wow, mijn te hoge buy just in case is verdwenen
Boten blijven precies op zeeniveau. Stap beter in de raket!quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb een klein verliesje geboekt nu, maar kan tenminste weer mee met de boot
Nope, gekocht op 990. Staat er nu weer boven.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je hebt nu weer te duur gekocht?.
Sta nog steeds in het rood, en heb alweer spijt van mijn just-in-case orderquote:
zakzakzakquote:
Hoeft niet hoor...quote:
Not gonna happenquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Alarm ingesteld als WC stijgt boven de 1100, en als ie weer onder de 900 komt. Stiekem hoop ik nu op een heerlijke nachtrust
quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Not gonna happen
1 vd 2 gaat vast en zeker gebeuren vannacht.
Staat nog een coin op, weet niet meer welke.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hee, die ook al op wisdom...
heb ik nog meer nuttigs gemist vandaag?
Maar Mintpal staat nog steeds niet in de lijst van markets op wisdom?quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nog een coin op, weet niet meer welke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik zou over een paar maanden weer eens checken danquote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Hoe gaat het met doge? God ik heb al zo lang niet naar mijn doge, world, ltc en btc gekekenVolgens mij heb ik wat doekoes verloren.
De winterspelen hadden ook DOGE op de bobslee, het is nog nooit zo gekelderd als toenquote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef TimKuik het volgende:
Protip: Hou je DOGE nog even vast. DOGEcoin op NASCAR!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info: http://www.reddit.com/r/p(...)ar_race_next/ch3i734
quote:
Doet me denken aan Southpark met Vagisil.quote:Op zondag 27 april 2014 23:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mooi die doge op nascar, maar verwacht er inderdaad niet teveel van. Wel tof dat ze steeds weer met wat nieuws komen
twitter:originalchilli twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:08:43OK, BACK TO MINTPAL FOR THE NEXT PUMP. reageer retweet
Mooizo.quote:Op maandag 28 april 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
twitter:originalchilli twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:08:43OK, BACK TO MINTPAL FOR THE NEXT PUMP. reageer retweet
Voor: 86-87quote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooizo.
Was het geen succes op craptsy?
Nah das toch wel aardigquote:
Trustequote:Op maandag 28 april 2014 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... nu ga ik slapen... hopelijk geen wekkers vannacht
High op 1100, low verlaagd naar 850.
True that.quote:Op maandag 28 april 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, om 6 uur pas werken maar slapen is zwaar overschat
Traden is sowieso niet echt mijn ding. Mine nog wel wat en de rest zit voornamelijk in walletsquote:Op maandag 28 april 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
Doe je nog een beetje mee met de coins of heb je wat je hebt alles in wallets?
Kijk ff het orderboek van IVC danquote:Op maandag 28 april 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Traden is sowieso niet echt mijn ding. Mine nog wel wat en de rest zit voornamelijk in wallets
Geen idee. Op mintpal staat die. Is een beetje een mislukkende pump aan de gang heb ik het ideequote:Op maandag 28 april 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
What in the name of the flying spaghettimonster is IVC dan weer
Jezus, heb je die OP van IVC op bitcointalk al geprobeerd te lezen?quote:Op maandag 28 april 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee. Op mintpal staat die. Is een beetje een mislukkende pump aan de gang heb ik het idee
Op dit uur lijkt die tekst net Chineesquote:Op maandag 28 april 2014 02:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jezus, heb je die OP van IVC op bitcointalk al geprobeerd te lezen?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=567374.0
Komt niet door het tijdstipquote:Op maandag 28 april 2014 02:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op dit uur lijkt die tekst net Chinees
Ik hou het ook niet meer bijquote:Op maandag 28 april 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
Er komen echt veel en veel en veel teveel coins allemaal
Als alle *insert willekeurig zelfstandig naamwoord*coins uit de populariteit verdwijnen zou misschien BTC weer eens wat kunnen stijgen.quote:
quote:
Ja ik zag het! Een halve is nu iets van 157 euro. Is wel heel tempting enzoquote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks een halve BTC onder de 150 euro.
Ik denk het nietquote:Op maandag 28 april 2014 09:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik zag het! Een halve is nu iets van 157 euro. Is wel heel tempting enzoGa jij instappen?
Kunnen we lang wachten. Maar ik kan me ook nog herinneren dat we heel erg op 450 hoopten en een hele is nu 317,42quote:Op maandag 28 april 2014 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik wacht wel tot ik een hele voor dat bedrag kan kopen.
Reken er maar niet op, op dit moment hangt er 40 jaar boven het hoofd van een Nederlander die 385.000 BTC via Silkroad heeft verdiend. Dat verhaal krijgt vast nog een staartje.quote:Op maandag 28 april 2014 09:39 schreef curantis het volgende:
Het wordt tijd dat er weer eens wat positieve verhalen over de bitcoin in de media komen.
Verspreid je dit soort berichten nou om de koers verder te laten zakken?quote:Op maandag 28 april 2014 10:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, op dit moment hangt er 40 jaar boven het hoofd van een Nederlander die 385.000 BTC via Silkroad heeft verdiend. Dat verhaal krijgt vast nog een staartje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verspreid je dit soort berichten nou om de koers verder te laten zakken?Ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
In Nederland betalen we nog altijd met euro's hoorquote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Euro
Je bent vast vergeten dat we hier in dollars praten?
In BIT niet.quote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Nederland betalen we nog altijd met euro's hoor.
Euroquote:Op maandag 28 april 2014 10:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja leuk Nattekat, maar dit gaat over een hele of een halve BTC via Bitonic inkopen. Met Ideal, dus shhh.
Ik heb wel 0,30 BTC in mijn walletquote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit.
Niet ruim 30btc in je spaarwallet hebben
Wat je niet nodig hebt in cold storage zettenquote:Op maandag 28 april 2014 11:06 schreef DaMart het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens? Ik heb de Androidwallet op mijn telefoon en tablet gezet en daarin heb ik de lokale wallet van mijn computer gekoppeld. Ik heb dus overal toegang tot al mijn BTC... of is het handiger om dat te spreiden over de verschillende wallets?.
Ik zet alles op mijn mobiel altijd, met een backup opgeslagen in de cloud.quote:Op maandag 28 april 2014 11:06 schreef DaMart het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens? Ik heb de Androidwallet op mijn telefoon en tablet gezet en daarin heb ik de lokale wallet van mijn computer gekoppeld. Ik heb dus overal toegang tot al mijn BTC... of is het handiger om dat te spreiden over de verschillende wallets?.
twitter:originalchilli twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:57:10to make up for last nights FAIL on Cryptsy we will pump on Mintpal Tue & Thurs this week. I am not available to host on Wednesday. Please RT reageer retweet
Ik.... moet.... de.... verleiding.... weerstaan...quote:Op maandag 28 april 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:originalchilli twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:57:10to make up for last nights FAIL on Cryptsy we will pump on Mintpal Tue & Thurs this week. I am not available to host on Wednesday. Please RT reageer retweet
Houd je bitcoins gereed
Cold storage is je lokale wallet?quote:Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat je niet nodig hebt in cold storage zetten
Op een USB-drive, dat is gewoon je wallet.dat op een USB-stick zetten dus?quote:Op maandag 28 april 2014 11:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://en.bitcoin.it/wiki/Cold_storage
Uch... dubbel spijt van mijn re-buyquote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef edraket31 het volgende:
@Nattekat: zit je nog in WC?
Schijnt dat de wallets weer online komen binnen een aantal uur.
Reken maar op een flinke dump
Ik kijk naar elke tweet waar Whitecoin genoemd wordt...quote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef edraket31 het volgende:
De vraag is dan altijd wie die tweets rondstuurt.....
Onafhankelijken of bagholders...
Onderkant van groene kaarsen = openquote:Op maandag 28 april 2014 11:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de onderkant en bovenkant van de rode en groene kaarsen?
http://stockcharts.com/sc(...)introduction_to_candquote:Op maandag 28 april 2014 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderkant van groene kaarsen = open
Onderkant van rode kaarsen = gesloten
What am i readingquote:Op maandag 28 april 2014 12:02 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/i(...)sg6435727#msg6435727
Godver
Ben trouwens een script aan het schrijven voor iedereen, zodra die litecoinblock gemined is, zal er een alarm komen met de coin die je snel moet kopen
Trolletje en jij hebben je nog gewaarschuwd gisterenquote:Op maandag 28 april 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uch... dubbel spijt van mijn re-buy
quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was tip #2. Heb ik net geleerd toen ik de koers van BC zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |