Bijzonder... de miningfase is over, maar iedereen moet toch even gaan minen bij zo'n pool?quote:Op zondag 27 april 2014 08:11 schreef edraket31 het volgende:
R.I.P. WC
Wallet offline gehaald, geen dev te bekennen........
Ben blij dat ik er met klein verliesje uit kon stappen (had er 1btc in zitten) rond de 12
Wel fascinerend om te zien hoe zo'n topic op bitcointalk in 24u tijd van stemming veranderd.
Sky was The limit tot nu wanhoop
Tja....het wordt nog steeds opgekocht.quote:Op zondag 27 april 2014 08:15 schreef DaMart het volgende:
Ik twijfel of ik de WC die ik nu heb maar met meer dan 50% moet dumpen dan of dat het wel weer aantrekt later.
quote:Op zondag 27 april 2014 10:11 schreef DaMart het volgende:
Dag WC... 40% verlies, waarmee bijna mijn hele winst van de afgelopen week verdampt is.
Maar ik heb niet echt vertrouwen meer in Whitecoin, dus dan maar dit verlies nemen.
Maar net boven de 35 speel ik pas quittequote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef edraket31 het volgende:
BC worst weer even naar beneden gedrukt door whales.....
Ze willen m onder de 35 hebben lijkt t
Zolang ze die buywall op 348 handhaven, zit je redelijk safequote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet eens welke aanname ik moet maken... deel gekocht op 42 en een prachtaankoop op 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |