Zo lang heb ik niet geluisterdquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschil is dat Katy niet vals zingt ( vals is wat anders dan een stem niet mooi vinden ) en rebecca zingt wel vals én haar stem is lelijk.
Dit is overigens een feit.
Ik moest een beetje huilen van binnenquote:
Ja, een Nederlandse tekst kan me enorm raken. Ken je Ik Denk Nooit Meer Aan Jou van Tröckener Kecks? Die raakt me echt hard.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Nederlands een geniale taal. Maar de meeste artiesten vergallen het.
Jou hard rakenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een Nederlandse tekst kan me enorm raken. Ken je Ik Denk Nooit Meer Aan Jou van Tröckener Kecks? Die raakt me echt hard.
Even luisteren hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een Nederlandse tekst kan me enorm raken. Ken je Ik Denk Nooit Meer Aan Jou van Tröckener Kecks? Die raakt me echt hard.
Klopt, ik was te gehaast.quote:
Ze vertelde dit pas achteraf heb ik begrepen. Niet om het te verkopen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
ik geloofde dat mens niet met dat nummer. ik had bijna het gevoel dat ze haar ouders dankbaar was anders was dat nummer etc er nooit gekomen.
is alleen wat harteloos om hardop te zeggen. maar ok.
Tegen de muur, zulke mensen.quote:
dat snap ik, daarom zei ik ook bijna.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vertelde dit pas achteraf heb ik begrepen. Niet om het te verkopen.
Zucht ...quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:50 schreef perro. het volgende:
[..]
dat snap ik, daarom zei ik ook bijna.
maar ik geloofde haar niet, iets in haar houding of zo.
Vaak valt dit soort artiesten wel snel door de mand lijkt me. Omdat het gespeeld is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
ik geloofde dat mens niet met dat nummer. ik had bijna het gevoel dat ze haar ouders dankbaar was anders was dat nummer etc er nooit gekomen.
is alleen wat harteloos om hardop te zeggen. maar ok.
Whehehehe.quote:
wie weet gaat ie ook wel dood op zijn 27e. nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Deze is ook mooi
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:51 schreef perro. het volgende:
[..]
wie weet gaat ie ook wel dood op zijn 27e. nog even geduld dus.
Bieber fans zouden blij zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet
Dat verdiend hij niet namelijk.
Typische reactie van iemand die totaal geen idee heeftquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Kurt Cobain was ook maar een zielig ventje eigenlijk met zn 'ik haat mensen'. Jaja, daarom trouw je ook en verwek je een kind. Interessantdoenerij.
Daarnaast is Nirvana verschrikkelijk overrated en voornamelijk voor poseurs en aanstellers.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Kurt Cobain was ook maar een zielig ventje eigenlijk met zn 'ik haat mensen'. Jaja, daarom trouw je ook en verwek je een kind. Interessantdoenerij.
Hij raakt mij ook niet zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
Sorry Fas, dat nummer vind ik niet zo leuk.
qftquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast is Nirvana verschrikkelijk overrated en voornamelijk voor poseurs en aanstellers.
voelt er zich iemand aangevallen, hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die totaal geen idee heeft
maar genoeg die hem ook niet zouden missen geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet
Dat verdiend hij niet namelijk.
#yoloquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Zou popcorn nog veilig te eten zijn als het 3 maanden over datum is?
Ik voel me niet aangevallen hoor maar vind het knap dat je dat kan zeggen zonder ook maar iets ervan te weten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
voelt er zich iemand aangevallen, hoor.
Ja, daarom luisterde ik het ook in mn puberteit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast is Nirvana verschrikkelijk overrated en voornamelijk voor poseurs en aanstellers.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
voelt er zich iemand aangevallen, hoor.
Hoe weet jij eigenlijk wat Fas wel of niet weet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoor maar vind het knap dat je dat kan zeggen zonder ook maar iets ervan te weten.
afgezien van het droge taaie wat het nu waarschijnlijk is zul je er niet dood aan gaan hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet er wel wat van af, hoor. Maar je mag het me allemaal haarfijn uitleggen, hoor. Inb4 nee nu niet meer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoor maar vind het knap dat je dat kan zeggen zonder ook maar iets ervan te weten.
Hij verdiend het niet om in de 27 rijtje te staan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef perro. het volgende:
[..]
maar genoeg die hem ook niet zouden missen geloof ik.
Omdat dat een typische reactie is van iemand die niet de achterliggende verhalen/geschiedenis weet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk wat Fas wel of niet weet?
Is ook typische pubermuziek. Beetje stoer doen, ergens bij willen horen, beetje schoppen tegen alles, denken dat je problemen hebt. Beetje de linkin park van die generatie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daarom luisterde ik het ook in mn puberteit.
Je hebt toch internet, dus dat mag je helemaal zelf doenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet er wel wat van af, hoor. Maar je mag het me allemaal haarfijn uitleggen, hoor. Inb4 nee nu niet meer.
Ja hoor, smakelijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Linkin parkquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook typische pubermuziek. Beetje stoer doen, ergens bij willen horen, beetje schoppen tegen alles, denken dat je problemen hebt. Beetje de linkin park van die generatie.
Ik heb niet zoveel zin om het open te maken en dan met die zooi te zitten als het niet te vreten isquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
afgezien van het droge taaie wat het nu waarschijnlijk is zul je er niet dood aan gaan hoor.
en anders rip.
Whehehequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook typische pubermuziek. Beetje stoer doen, ergens bij willen horen, beetje schoppen tegen alles, denken dat je problemen hebt. Beetje de linkin park van die generatie.
typische reactie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch internet, dus dat mag je helemaal zelf doen
#firstworldproblemsquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om het open te maken en dan met die zooi te zitten als het niet te vreten is
struggles
Ik was een Linkin Park puber.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee, halen ook wel geregeld mensen/muzikanten uit publiek onstage om een nummer te spelen, kan ik wel waarderen dat soort dingen.quote:
'Niemand snapt de pijn die ik voel.'quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd tof, nog steeds vind ik de oudere nummers wel om aan te horen. Alleen niet met dezelfde gevoelens als vroeger.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
Linkin Park kan alleen zingen over depri dingenLeuk hoor
overigens klinken bijna alle nummers het zelfde.
Nee, toen zat jij nog in de pampers.quote:
Niet helemaal. Nirvana was er op een juist moment, op een juiste tijd en op de juiste plaats. Ondanks het gegeven dat het muzikaal niet heel bijzonder is, konden ze daardoor wel heel snel groeien. Voordeel van de zelfmoord van Kurt Cobain was dat ze nooit in de gelegenheid zijn gekomen om een karikatuur van zichzelf te worden en daardoor de status van legendarisch te verkrijgen. Dat gaat absoluut niet op voor een band als Linkin Park.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dat heb ik ook bij slechte nummers. Dat is gewoon iets andersquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd tof, nog steeds vind ik de oudere nummers wel om aan te horen. Alleen niet met dezelfde gevoelens als vroeger.
Er is wel één nummer wat me toch doet denken aan iets persoonlijks. Nog steeds. Daar kan ik nog wel wat bij voelen.
Ik heb ze live gezien, maar toen werd het al minder qua muziek. Laatste paar albums waren echt kut. Heb ook niet meegemaakt wat jij nu vertelt, jammer genoeg. Green Day geeft wel een leuke show weg, vind ik. ook veel mensen op het podium enz.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee, halen ook wel geregeld mensen/muzikanten uit publiek onstage om een nummer te spelen, kan ik wel waarderen dat soort dingen.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, toen zat jij nog in de pampers.
Bij slechte nummers?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook bij slechte nummers. Dat is gewoon iets anders
Goed onderbouwdquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die totaal geen idee heeft
Whehehehe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn jeugd![]()
![]()
overal waar je kwam hoorde je deze tering herrie.
Herinneringen, waardoor bepaalde muziek speciaal is geworden. Als je het zonder die herinneringen zou luisteren is het lang niet zo goed. Dat bedoelde ik.quote:
Hey Neo.quote:
HAKKUHHHHHH!quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn jeugd![]()
![]()
O, op die manier. Nee, dat nummer vind ik wel echt goed. Ook een piano versie van gehoord die me wel raakt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herinneringen, waardoor bepaalde muziek speciaal is geworden. Als je het zonder die herinneringen zou luisteren is het lang niet zo goed. Dat bedoelde ik.
pls ga door.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien, maar toen werd het al minder qua muziek. Laatste paar albums waren echt kut. Heb ook niet meegemaakt wat jij nu vertelt, jammer genoeg. Green Day geeft wel een leuke show weg, vind ik. ook veel mensen op het podium enz.
Je moest verplicht luisteren?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn jeugd![]()
![]()
Waarom zou ik het moeten onderbouwen? Geen zin in, ze gaat zelf maar zoeken.quote:
Dat was mijn jam.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn jeugd![]()
![]()
Wat? Dat is heel iets anders.quote:
Ik zag ze in 2010, niks van gemerkt toen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Green day (zanger) schijnt nogal een lul te wezen de laatste tijd dacht ik, vroeger waren ze wel altijd ok.
[..]
Je moest verplicht luisteren?
[..]
Waarom zou ik het moeten onderbouwen? Geen zin in, ze gaat zelf maar zoeken.
ik kan me de impact van de dood van freddy mercury nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet helemaal. Nirvana was er op een juist moment, op een juiste tijd en op de juiste plaats. Ondanks het gegeven dat het muzikaal niet heel bijzonder is, konden ze daardoor wel heel snel groeien. Voordeel van de zelfmoord van Kurt Cobain was dat ze nooit in de gelegenheid zijn gekomen om een karikatuur van zichzelf te worden en daardoor de status van legendarisch te verkrijgen. Dat gaat absoluut niet op voor een band als Linkin Park.
Dit is van voor zijn tijd, laat het gewoonquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn jam.
[..]
Wat? Dat is heel iets anders.
Zij onderbouwt haar argument. Jij komt met raar commentaar aanzetten, maar toelichten waarom ze geen idee heeft, ho maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten onderbouwen? Geen zin in, ze gaat zelf maar zoeken.
Ja, vast gebonden op een stoel. Nee natuurlijk niet.quote:
Die "dans" kwam laterquote:
Inderdaad en ik ben een go-getter die zichzelf altijd wil blijven ontwikkelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zij onderbouwt haar argument. Jij komt met raar commentaar aanzetten, maar toelichten waarom ze geen idee heeft, ho maar.
En van andere lerenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad en ik ben een go-getter die zichzelf altijd wil blijven ontwikkelen.
Oh ja wacht, ik zet even de hele geschiedenis hier neerquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zij onderbouwt haar argument. Jij komt met raar commentaar aanzetten, maar toelichten waarom ze geen idee heeft, ho maar.
Niet? Jammerquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vast gebonden op een stoel. Nee natuurlijk niet.
Hmm, zou kunnen dat het niks was hoor maar dacht ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag ze in 2010, niks van gemerkt toen.Was gewoon supertof.
Oh god, wanneer was dit 98?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze vond ik altijd wel leuk. Vond die tijd qua muziek sowieso wel leuk. Terwijl het eigenlijk totaal mijn genre niet is.
Ik was gefascineerd door die vent, omdat ie zo raar en creepy was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze vond ik altijd wel leuk. Vond die tijd qua muziek sowieso wel leuk. Terwijl het eigenlijk totaal mijn genre niet is.
96.quote:
Hij is inderdaad creepy. Rare kin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was gefascineerd door die vent, omdat ie zo raar en creepy was.
Wat lul je nou dom? Eerst zeggen dat iemand zogenaamd niet weet. Heb dan ook de ballen om te zeggen waarom, of geef gewoon toe dat je je op je pik getrapt voelde door haar opmerking.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik zet even de hele geschiedenis hier neer![]()
Bijna goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
96.
[..]
Hij is inderdaad creepy. Rare kin.
U heeft hier best wel een punt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? Eerst zeggen dat iemand zogenaamd niet weet. Heb dan ook de ballen om te zeggen waarom, of geef gewoon toe dat je je op je pik getrapt voelde door haar opmerking.
zou wrs nog niet mn punt onderuit halen en dat weet je, daarom doe je dit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik zet even de hele geschiedenis hier neer![]()
Op m'n pik getrapt door wat woordjes?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? Eerst zeggen dat iemand zogenaamd niet weet. Heb dan ook de ballen om te zeggen waarom, of geef gewoon toe dat je je op je pik getrapt voelde door haar opmerking.
Point proven, dankjequote:Op zaterdag 26 april 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op m'n pik getrapt door wat woordjes?
Ik heb geen behoefte om het uit te leggen aan dovemans oren.
Whehehe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens dit nummer voor het eerst een jongen tongde![]()
In de discotheeklijkt ook eeuwen geleden.
Waarom vertel je niet gewoon waarom Fas fout zat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je Fok! te serieus neemt? Inderdaad.
Deze uitweg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je Fok! te serieus neemt? Inderdaad.
omgquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
OMG, ik was vergeten hoe dit nummer heette
Ouwe lulquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:16 schreef perro. het volgende:
96. toen was ik 17. das al lang geleden zeg.
Geen behoefte aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom vertel je niet gewoon waarom Fas fout zat?
Waarom reageerde je in eeste instantie dan op dat ze fout zat, als je het toch niet wil vertellen. Of weet je het zelf stiekem niet? Is niet erg hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens dit nummer voor het eerst een jongen tongde![]()
In de discotheeklijkt ook eeuwen geleden.
Nogmaals, je wil dus wel iemand onwetend noemen, maar de reden waarom niet?quote:
Hij weet het zelf nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals, je wil dus wel iemand onwetend noemen, maar de reden waarom niet?
Zielig hoor.
Omdat er wel vaker een domme opmerking gemaakt wordt als er wat serieus richting haar gezegd wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom reageerde je in eeste instantie dan op dat ze fout zat, als je het toch niet wil vertellen. Of weet je het zelf stiekem niet? Is niet erg hoor
Ben ik dat verplicht dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals, je wil dus wel iemand onwetend noemen, maar de reden waarom niet?
Zielig hoor.
"maar anderen doen het ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker een domme opmerking gemaakt wordt als er wat serieus richting haar gezegd wordt.
Jij en serieus nemen, ik krijg daar rare MI's van.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker een domme opmerking gemaakt wordt als er wat serieus richting haar gezegd wordt.
Wat bedoel je nou?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een mooi nummer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
Dit kon ik zo lang niet luisteren omdat het een hit was toen mijn oom overleed.
Besef ineens dat dit ook echt al super lang geleden is
Hehehe, mooi manquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker wel, mjan heeft een leuke route laten zien.
Jij een nieuw speeltje zag ik?
Hij ging er wel serieus op in net. En nu ineens doen als of het niet serieus wasquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij en serieus nemen, ik krijg daar rare MI's van.
Ja ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij ging er wel serieus op in net. En nu ineens doen als of het niet serieus wasMaak dat de kat wijs.
Oh hier ben ik
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij ging er wel serieus op in net. En nu ineens doen als of het niet serieus wasMaak dat de kat wijs.
Oh hier ben ik
Ik luister het nu voor het eerst sinds jaren.quote:
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij en serieus nemen, ik krijg daar rare MI's van.
Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
"maar anderen doen het ook"
Meen je dit nou?
Haha ga je ook met de offroad ritjes meedoen nu?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe, mooi man
Ja, rijdt hartstikke tof
Nee, die MI ging ergens anders over bbrrquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh hier ben ik
Jij lult uit je nek.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moest eens weten
[..]
Wat lul je nou?
brr? Heb je het koud liefje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ga je ook met de offroad ritjes meedoen nu?
[..]
Nee, die MI ging ergens anders over bbrr
Hmm, misschien wel jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ga je ook met de offroad ritjes meedoen nu?
[..]
Nee, die MI ging ergens anders over bbrr
Het was heel eenvoudig geweest om even een bron te zoeken met de info waaruit blijkt dat ze ongelijk heeft. Aangezien je dat toch zo goed weet had je het zo kunnen vinden. Desnoods quote je een stukje tekst om je punt duidelijk te maken en zet je de link erbij als bron. Klaar.quote:
Haha nee, heb mijn badjas aan.quote:
Ken hendig sjiek wel. Hoop wel dat de volgende rit zo wordt gepland dat ik mee kan. Mei wordt lastig voor me. Vakantiequote:
Coldplay!quote:
Geweldig. Nog hypocriet ook.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nee, heb mijn badjas aan.
[..]
Ken hendig sjiek wel. Hoop wel dat de volgende rit zo wordt gepland dat ik mee kan. Mei wordt lastig voor me. Vakantie![]()
Wat valt er niet te snappen aan dat ik daar geen zin in heb, en daar heb ik zo m'n redenen voor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was heel eenvoudig geweest om even een bron te zoeken met de info waaruit blijkt dat ze ongelijk heeft. Aangezien je dat toch zo goed weet had je het zo kunnen vinden. Desnoods quote je een stukje tekst om je punt duidelijk te maken en zet je de link erbij als bron. Klaar.
Had je ook niet zo ontwijkend hoeven reageren.
Hoef je ook niet te snappen. Zolang wij het maar snappen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen fan zijn van Coldplay.
Hasj.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haal die aids eens weg. En dan doel ik op die hesjtek
Nee, jouw probleem is dat jij altijd hoe dan ook gelijk hebben wilt. En nu zijn er meerdere mensen die dus bewijzen dat je weer eens onzin praat. En nu zit je klem, en probeer je uitwegen te vinden, wat niet lukt. Omdat er hier wat mensen zitten die niet van gister zijn en scherp zij van geest.quote:
Ik ook niet, maar dat geldt ook wel voor U2.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef perro. het volgende:
[..]
zonde dat die band helemaal doodgehyped is. net als kings of leon.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem is dat jij altijd hoe dan ook gelijk hebben wilt. En nu zijn er meerdere mensen die dus bewijzen dat je weer eens onzin praat. En nu zit je klem, en probeer je uitwegen te vinden, wat niet lukt. Omdat er hier wat mensen zitten die niet van gister zijn en scherp zij van geest.
Dus jij zit gewoon klem. En dat is niet erg. Maar geef gewoon eens toe dat je iets niet weet of dat je ongelijk hebt. Maar dat is voor jou erg lastig geloof ik.
neo in 3..2..1..quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben helaas klaarwakker omdat ik vandaag 12 uur geslapen heb.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te snappen. Zolang wij het maar snappen.
Meh, U2 heeft wat aardige liedjes wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat geldt ook wel voor U2.
Ik neem de mijne mee maat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thaise chickies scoren.Dat ze een chickie zijn moet alleen nog blijken
O alsjeblieft, wat zwak weer. Als je dan toch een weerwoord hebt, doe dan moeite en kom met iets zinnigs. Niet maar lukraak wat roepen. Nu kom je echt heel ongeloofwaardig over.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan dat ik daar geen zin in heb, en daar heb ik zo m'n redenen voor.
Beetje jammer dat 'een mening' geen gelijk of ongelijk kent. Dus ik hoef niets toe te geven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem is dat jij altijd hoe dan ook gelijk hebben wilt. En nu zijn er meerdere mensen die dus bewijzen dat je weer eens onzin praat. En nu zit je klem, en probeer je uitwegen te vinden, wat niet lukt. Omdat er hier wat mensen zitten die niet van gister zijn en scherp zij van geest.
Dus jij zit gewoon klem. En dat is niet erg. Maar geef gewoon eens toe dat je iets niet weet of dat je ongelijk hebt. Maar dat is voor jou erg lastig geloof ik.
Standaard en een extern toetsenbord+muis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet een oplossing verzinnen hoe ik mijn laptop fatsoenlijk kan gebruiken. Ik verneuk m'n lichaam/houding gigantisch zo
Warning.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Warming Sign van Coldplay. Maar na A rush of blood to the head werd het minder
Heb toevallig vandaag wat muziek van U2 gekocht, uiteraard niet te nieuw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, U2 heeft wat aardige liedjes wel.
Maar ik heb een enorme schurfthekel aan Bono.
Juist alles, ik wil niks scoren.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Coldplaynieuwe album wordt weer als vanouds
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 'een mening' geen gelijk of ongelijk kent. Dus ik hoef niets toe te geven.
Verre van klem.
En een losse monitor. Kortom, gewoon een desktop computer in een kleine behuizing.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard en een extern toetsenbord+muis?
Het zal me serieus een worst wezen hoe het overkomt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
O alsjeblieft, wat zwak weer. Als je dan toch een weerwoord hebt, doe dan moeite en kom met iets zinnigs. Niet maar lukraak wat roepen. Nu kom je echt heel ongeloofwaardig over.
Ja zoiets. Je hebt geloof ik ook van die laptoptafels of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard en een extern toetsenbord+muis?
De eerste albums waren inderdaad wel het beste. Toch nog tot Viva La Vida met plezier er naar geluisterd, dat album daarna was om te janken. Hopelijk is Ghost Stories beter.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lol! Typo... Ken het nummer maar al te goed. Na een break up niet luisteren...
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist alles, ik wil niks scoren.
Ja man, denk dat ik mijn telefoon wel vol zal schieten met plaatjes.
Hm nee, met de standaard breng je het scherm van de laptop in een andere hoek, hoger waardoor je rechter kunt zitten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een losse monitor. Kortom, gewoon een desktop computer in een kleine behuizing.
Een aparte man ben je toch ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag wat muziek van U2 gekocht, uiteraard niet te nieuw.Waarschijnlijk ga ik het zelf nooit opzetten, maar ach.
Daar ben je nu wat laat mee, want nu heb je al duidelijk laten merken dat het je toch wel raakt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal me serieus een worst wezen hoe het overkomt.
Dan heb ik ook nog een bureau nodig en kan ik geen tv kijken. Strugglesquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een losse monitor. Kortom, gewoon een desktop computer in een kleine behuizing.
Ja klopt. Geen idee of dat voor je werkt. Hoe zit je nu dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zoiets. Je hebt geloof ik ook van die laptoptafels of zo.
Thanksquote:
Het standaard 'internet boeit me niets'-verweer, maar wel janken als ik een grapje maak met betrekking tot Huppel. Mja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal me serieus een worst wezen hoe het overkomt.
Op de bank.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja klopt. Geen idee of dat voor je werkt. Hoe zit je nu dan?
[..]
Thanks
Maar nog steeds heeft het scherm de grootte van een postzegel, waardoor je de hele tijd gekromd naar het scherm met dichtgeknepen ogen moet kijken omdat alles zo klein is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nee, met de standaard breng je het scherm van de laptop in een andere hoek, hoger waardoor je rechter kunt zitten.
Goede muziek voor tijdens de seksquote:[b]Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste muziek die ik gekocht heb was een cd met Russische volksliederen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Genoeg aids gelezen uit een bepaalde hoek, tijd voor een bak koffie.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
Wilde koffie pakken, ging brownies bakken
Koffie? Op kingsday?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jij voelt Sinterklaas al komen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
ik zag laatst een struisvogel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het standaard 'internet boeit me niets'-verweer, maar wel janken als ik een grapje maak met betrekking tot Huppel. Mja.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
Oow ligt eraan welke hij heeft toch? 15 inch is wel wat klein. 17 moet al te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Watertornado het volgende:
Maar nog steeds heeft het scherm de grootte van een postzegel, waardoor je de hele tijd gekromd naar het scherm met dichtgeknepen ogen moet kijken omdat alles zo klein is.
inb4 geen last van
Ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij voelt Sinterklaas al komen?
Wel gekromd, geen samengeknepen ogen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nog steeds heeft het scherm de grootte van een postzegel, waardoor je de hele tijd gekromd naar het scherm met dichtgeknepen ogen moet kijken omdat alles zo klein is.
inb4 geen last van
parachutes toch het eerste album of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste albums waren inderdaad wel het beste. Toch nog tot Viva La Vida met plezier er naar geluisterd, dat album daarna was om te janken. Hopelijk is Ghost Stories beter.
Er is een verschil tussen iemand persoonlijk aanvallen. En dit is nou juist een rede waarom ik geen behoefte heb om 'jou' iets duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het standaard 'internet boeit me niets'-verweer, maar wel janken als ik een grapje maak met betrekking tot Huppel. Mja.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja, denk dat zo een tafeltje wel beter is ja.
Als je voor een normale computer vrijwillig een 17" monitor koopt (als het nog mogelijk is) word je toch wel voor gek verklaard. En terecht. Normaal is een laptop natuurlijk gelimiteerd in het formaat, maar als je hem toch als desktop inzet geldt dat niet meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ligt eraan welke hij heeft toch? 15 inch is wel wat klein. 17 moet al te doen zijn.
Brownies altijd.quote:
Pepernoten worden vanaf september, de echte sinterklaasgoederen later.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat de pepernoten weer in de winkel liggen?
Nee, die veren leveren overigens kei veel geld op, wist je dat?quote:
Paar weken nog hoop ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat de pepernoten weer in de winkel liggen?
Mja dat was meer chococake gewordenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Brownies altijd.Maar wel goeie, niet van die droge zoals op de meet.
Alleen heb ik nooit seks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goede muziek voor tijdens de seks
Ik vind dat wel een hipster argument. Alleen omdat ze populair zijn geworden is de muziek minder? Ze werden populair omdat de muziek goed was, lijkt me vrij logisch. Ze hebben wel altijd een eigen geluid aangehouden, alleen vond ik dat geluid op het laatste album gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
parachutes toch het eerste album of niet?
die vond ik goed, daarna begon echt iedereen coldplay te luisteren en begon de hype en ging het in no time van goed naar commercieel succesvol. vind dat altijd zo jammer van veelbelovende bands.
Nogmaals, hou eens om dat dat domme gebrabbel van je. Wie a zegt, moet b zeggen. En niet ongegeneerd gaan lopen roepen en haten op mensen, zonder dat je duidelijk uit kan leggen waarom.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand persoonlijk aanvallen. En dit is nou juist een rede waarom ik geen behoefte heb om 'jou' iets duidelijk te maken.
Ik heb het over zijn laptop.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je voor een normale computer vrijwillig een 17" monitor koopt (als het nog mogelijk is) word je toch wel voor gek verklaard. En terecht. Normaal is een laptop natuurlijk gelimiteerd in het formaat, maar als je hem toch als desktop inzet geldt dat niet meer natuurlijk.
A Rush Of Blood To The Head was ook nog goed. Met Politik en Warning Sign. Maar daarna vond ik het ook niet zo tof meer. X&Y heb ik ook nog, maar dat album vind ik vergeleken met de eerste twee albums tegenvallen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
parachutes toch het eerste album of niet?
die vond ik goed, daarna begon echt iedereen coldplay te luisteren en begon de hype en ging het in no time van goed naar commercieel succesvol. vind dat altijd zo jammer van veelbelovende bands.
Vorig jaar juni al.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pepernoten worden vanaf september, de echte sinterklaasgoederen later.
Ja nu heb ik zin in pepernoten.quote:
Ja ja en met pek erbij pak je 3-dubbel winst?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, die veren leveren overigens kei veel geld op, wist je dat?
Nee toen ze populairder werden gingen ze hun muziek veel toegankelijker maken....quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een hipster argument. Alleen omdat ze populair zijn geworden is de muziek minder? Ze werden populair omdat de muziek goed was, lijkt me vrij logisch. Ze hebben wel altijd een eigen geluid aangehouden, alleen vond ik dat geluid op het laatste album gewoon niet mooi.
Dat interpreteer jij zo. Maar goed, whatever. Het is overigens reden en geen rede.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand persoonlijk aanvallen. En dit is nou juist een rede waarom ik geen behoefte heb om 'jou' iets duidelijk te maken.
Ik meen dit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja en met pek erbij pak je 3-dubbel winst?
troonrede.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat interpreteer jij zo. Maar goed, whatever. Het is overigens reden en geen rede.
Ik vind dat bij Coldplay eigenlijk niet. Zoals ik al zei, hun geluid is nog steeds heel erg eigen. Niet te vergelijken met iets anders, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee toen ze populairder werden gingen ze hun muziek veel toegankelijker maken....
Zoals zoveel bands doen...
Waar bemoei je je mee. Ik heb het toch niet tegen jou, of wel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals, hou eens om dat dat domme gebrabbel van je. Wie a zegt, moet b zeggen. En niet ongegeneerd gaan lopen roepen en haten op mensen, zonder dat je duidelijk uit kan leggen waarom.
omdat ze moeilijk te verkrijgen zijn, bedrijf waarbij ik werkte verkocht ze. Een doos met 100 veren was ongv 200 euro waardquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit geweten. Waarom zijn ze zo gewild?
Dooddoener nummertje zoveel. Ik bepaal zelf wel waarop ik reageer en momenteel ben jij dat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee. Ik heb het toch niet tegen jou, of wel?
Hoeveel veren heeft zo'n beest? Misschien moeten we maar even op vakantie gaanquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ze moeilijk te verkrijgen zijn, bedrijf waarbij ik werkte verkocht ze. Een doos met 100 veren was ongv 200 euro waard
Tof, heb je nog wat leuks te vermelden of dat ook niet eens?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dooddoener nummertje zoveel. Ik bepaal zelf wel waarop ik reageer en momenteel ben jij dat.
Je hebt ook hier farms, gewoon goed zoeken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel veren heeft zo'n beest? Misschien moeten we maar even op vakantie gaan
Saybia, ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bij Coldplay eigenlijk niet. Zoals ik al zei, hun geluid is nog steeds heel erg eigen. Niet te vergelijken met iets anders, eigenlijk.
nee, ik vond het gewoon niet zo goed meer. maar het is duidelijker te zien bij kings of leon. dat eerste album vindt niet iedereen mooi, klinkt ook echt anders dan hun stijl ten tijde van sex on fire. je ziet het gewoon gaandeweg wat veranderen naar wat meer mainstream.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een hipster argument. Alleen omdat ze populair zijn geworden is de muziek minder? Ze werden populair omdat de muziek goed was, lijkt me vrij logisch. Ze hebben wel altijd een eigen geluid aangehouden, alleen vond ik dat geluid op het laatste album gewoon niet mooi.
Leve je afwezige libido.quote:
Hier worden ze gelijk gemistquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ook hier farms, gewoon goed zoeken.
Huh?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Saybia, ik noem maar wat.
En de hand van Eno is wel heel duidelijk te horen bij VLV.
En het is ook niet voor niets dat de U2 vergelijking vaak gemaakt wordt.
luister dan niet naar de radio maar gewoon naar je eigen lijsten. Dat doe ik ook, en zo word er niks uitgemolken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, ik vond het gewoon niet zo goed meer. maar het is duidelijker te zien bij kings of leon. dat eerste album vindt niet iedereen mooi, klinkt ook echt anders dan hun stijl ten tijde van sex on fire. je ziet het gewoon gaandeweg wat veranderen naar wat meer mainstream.
plus dat je de radio niet aan kon zetten of je hoorde coldplay. das zonde, zo dooddraaien.
Kong of Leon is ook wel een goed voorbeeld van dat fenomeen. Editors ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, ik vond het gewoon niet zo goed meer. maar het is duidelijker te zien bij kings of leon. dat eerste album vindt niet iedereen mooi, klinkt ook echt anders dan hun stijl ten tijde van sex on fire. je ziet het gewoon gaandeweg wat veranderen naar wat meer mainstream.
plus dat je de radio niet aan kon zetten of je hoorde coldplay. das zonde, zo dooddraaien.
Ja, bij Kings Of Leon valt het wel op. Ik luister het eigenlijk pas sinds kort, maar toen ik oudere albums ging luisteren was het zo anders. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn zoete wraak als er een mij nog ooit waagt te bijten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ze moeilijk te verkrijgen zijn, bedrijf waarbij ik werkte verkocht ze. Een doos met 100 veren was ongv 200 euro waard
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Kunnen we samen sensueel de lambada dansen.
Mwah sommige nummers hoor je overal. Neem bv Blurred Lines (quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
luister dan niet naar de radio maar gewoon naar je eigen lijsten. Dat doe ik ook, en zo word er niks uitgemolken.
vergeet het ei nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn zoete wraak als er een mij nog ooit waagt te bijten.
en die steak gaat op de bbq. dat zal hem leren.
Brian Eno, de producer. Dat is -zeg maar- best wel een hele grote naam.quote:
Saybiaquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Saybia, ik noem maar wat.
En de hand van Eno is wel heel duidelijk te horen bij VLV.
En het is ook niet voor niets dat de U2 vergelijking vaak gemaakt wordt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Kings of leon blijft in mijn ogen gewoon prima. En prettig. Net zoals Ben howard.
Kan me niet schelen hoeveel mensen ernaar luisteren, hoevaak het op de radio komt.
Ik vind het tof en dat vind ik het belangrijkste.
Ja, maar leg even uit wat je bedoelt. Want ik ken Saybia niet en Eno zegt me ook weinig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brian Eno, de producer. Dat is -zeg maar- best wel een hele grote naam.
En Saybia was er al voor Coldplay.
Ja maar die lyrics zijn zo goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah sommige nummers hoor je overal. Neem bv Blurred Lines ().
Het maakt het vinden van een juiste partner wel lastig anders.quote:
Haha, zie je mij al dansend voor je?quote:
Soms kom je wel wat leuks tegen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso radiolekker opgedragen krijgen wat de meute wil horen
Ik zie je al vuig dansen met een meidje ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, zie je mij al dansend voor je?
Heb je dat niet al eens gezien trouwens?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie je al vuig dansen met een meidje ja.
dit. luister er nooit naar. Of nee, in de auto wel. Omdat ik geen eigen auto heb. En dus geen ipod erin kan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gauw cdtje branden danquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit. luister er nooit naar. Of nee, in de auto wel. Omdat ik geen eigen auto heb. En dus geen ipod erin kan doen.
Dat geluid van Coldplay is helemaal niet zo eigen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar leg even uit wat je bedoelt. Want ik ken Saybia niet en Eno zegt me ook weinig.
Ojawel alleen dat was niet de lambada toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat niet al eens gezien trouwens?
Radioquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
ben ik te lui voor. en past te weinig opquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gauw cdtje branden dankan geen radiozender tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |