parachutes toch het eerste album of niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste albums waren inderdaad wel het beste. Toch nog tot Viva La Vida met plezier er naar geluisterd, dat album daarna was om te janken. Hopelijk is Ghost Stories beter.
Er is een verschil tussen iemand persoonlijk aanvallen. En dit is nou juist een rede waarom ik geen behoefte heb om 'jou' iets duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het standaard 'internet boeit me niets'-verweer, maar wel janken als ik een grapje maak met betrekking tot Huppel. Mja.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja, denk dat zo een tafeltje wel beter is ja.
Als je voor een normale computer vrijwillig een 17" monitor koopt (als het nog mogelijk is) word je toch wel voor gek verklaard. En terecht. Normaal is een laptop natuurlijk gelimiteerd in het formaat, maar als je hem toch als desktop inzet geldt dat niet meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ligt eraan welke hij heeft toch? 15 inch is wel wat klein. 17 moet al te doen zijn.
Brownies altijd.quote:
Pepernoten worden vanaf september, de echte sinterklaasgoederen later.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat de pepernoten weer in de winkel liggen?
Nee, die veren leveren overigens kei veel geld op, wist je dat?quote:
Paar weken nog hoop ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat de pepernoten weer in de winkel liggen?
Mja dat was meer chococake gewordenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Brownies altijd.Maar wel goeie, niet van die droge zoals op de meet.
Alleen heb ik nooit seks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goede muziek voor tijdens de seks
Ik vind dat wel een hipster argument. Alleen omdat ze populair zijn geworden is de muziek minder? Ze werden populair omdat de muziek goed was, lijkt me vrij logisch. Ze hebben wel altijd een eigen geluid aangehouden, alleen vond ik dat geluid op het laatste album gewoon niet mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
parachutes toch het eerste album of niet?
die vond ik goed, daarna begon echt iedereen coldplay te luisteren en begon de hype en ging het in no time van goed naar commercieel succesvol. vind dat altijd zo jammer van veelbelovende bands.
Nogmaals, hou eens om dat dat domme gebrabbel van je. Wie a zegt, moet b zeggen. En niet ongegeneerd gaan lopen roepen en haten op mensen, zonder dat je duidelijk uit kan leggen waarom.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand persoonlijk aanvallen. En dit is nou juist een rede waarom ik geen behoefte heb om 'jou' iets duidelijk te maken.
Ik heb het over zijn laptop.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je voor een normale computer vrijwillig een 17" monitor koopt (als het nog mogelijk is) word je toch wel voor gek verklaard. En terecht. Normaal is een laptop natuurlijk gelimiteerd in het formaat, maar als je hem toch als desktop inzet geldt dat niet meer natuurlijk.
A Rush Of Blood To The Head was ook nog goed. Met Politik en Warning Sign. Maar daarna vond ik het ook niet zo tof meer. X&Y heb ik ook nog, maar dat album vind ik vergeleken met de eerste twee albums tegenvallen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
parachutes toch het eerste album of niet?
die vond ik goed, daarna begon echt iedereen coldplay te luisteren en begon de hype en ging het in no time van goed naar commercieel succesvol. vind dat altijd zo jammer van veelbelovende bands.
Vorig jaar juni al.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pepernoten worden vanaf september, de echte sinterklaasgoederen later.
Ja nu heb ik zin in pepernoten.quote:
Ja ja en met pek erbij pak je 3-dubbel winst?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, die veren leveren overigens kei veel geld op, wist je dat?
Nee toen ze populairder werden gingen ze hun muziek veel toegankelijker maken....quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een hipster argument. Alleen omdat ze populair zijn geworden is de muziek minder? Ze werden populair omdat de muziek goed was, lijkt me vrij logisch. Ze hebben wel altijd een eigen geluid aangehouden, alleen vond ik dat geluid op het laatste album gewoon niet mooi.
Dat interpreteer jij zo. Maar goed, whatever. Het is overigens reden en geen rede.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand persoonlijk aanvallen. En dit is nou juist een rede waarom ik geen behoefte heb om 'jou' iets duidelijk te maken.
Ik meen dit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja en met pek erbij pak je 3-dubbel winst?
troonrede.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat interpreteer jij zo. Maar goed, whatever. Het is overigens reden en geen rede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |