De eerste albums waren inderdaad wel het beste. Toch nog tot Viva La Vida met plezier er naar geluisterd, dat album daarna was om te janken. Hopelijk is Ghost Stories beter.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lol! Typo... Ken het nummer maar al te goed. Na een break up niet luisteren...
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist alles, ik wil niks scoren.
Ja man, denk dat ik mijn telefoon wel vol zal schieten met plaatjes.
Hm nee, met de standaard breng je het scherm van de laptop in een andere hoek, hoger waardoor je rechter kunt zitten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een losse monitor. Kortom, gewoon een desktop computer in een kleine behuizing.
Een aparte man ben je toch ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag wat muziek van U2 gekocht, uiteraard niet te nieuw.Waarschijnlijk ga ik het zelf nooit opzetten, maar ach.
Daar ben je nu wat laat mee, want nu heb je al duidelijk laten merken dat het je toch wel raakt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal me serieus een worst wezen hoe het overkomt.
Dan heb ik ook nog een bureau nodig en kan ik geen tv kijken. Strugglesquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een losse monitor. Kortom, gewoon een desktop computer in een kleine behuizing.
Ja klopt. Geen idee of dat voor je werkt. Hoe zit je nu dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zoiets. Je hebt geloof ik ook van die laptoptafels of zo.
Thanksquote:
Het standaard 'internet boeit me niets'-verweer, maar wel janken als ik een grapje maak met betrekking tot Huppel. Mja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal me serieus een worst wezen hoe het overkomt.
Op de bank.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja klopt. Geen idee of dat voor je werkt. Hoe zit je nu dan?
[..]
Thanks
Maar nog steeds heeft het scherm de grootte van een postzegel, waardoor je de hele tijd gekromd naar het scherm met dichtgeknepen ogen moet kijken omdat alles zo klein is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nee, met de standaard breng je het scherm van de laptop in een andere hoek, hoger waardoor je rechter kunt zitten.
Goede muziek voor tijdens de seksquote:[b]Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste muziek die ik gekocht heb was een cd met Russische volksliederen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Genoeg aids gelezen uit een bepaalde hoek, tijd voor een bak koffie.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
Wilde koffie pakken, ging brownies bakken
Koffie? Op kingsday?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jij voelt Sinterklaas al komen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
ik zag laatst een struisvogel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het standaard 'internet boeit me niets'-verweer, maar wel janken als ik een grapje maak met betrekking tot Huppel. Mja.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
Oow ligt eraan welke hij heeft toch? 15 inch is wel wat klein. 17 moet al te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Watertornado het volgende:
Maar nog steeds heeft het scherm de grootte van een postzegel, waardoor je de hele tijd gekromd naar het scherm met dichtgeknepen ogen moet kijken omdat alles zo klein is.
inb4 geen last van
Ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij voelt Sinterklaas al komen?
Wel gekromd, geen samengeknepen ogen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nog steeds heeft het scherm de grootte van een postzegel, waardoor je de hele tijd gekromd naar het scherm met dichtgeknepen ogen moet kijken omdat alles zo klein is.
inb4 geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |