Nee, jouw probleem is dat jij altijd hoe dan ook gelijk hebben wilt. En nu zijn er meerdere mensen die dus bewijzen dat je weer eens onzin praat. En nu zit je klem, en probeer je uitwegen te vinden, wat niet lukt. Omdat er hier wat mensen zitten die niet van gister zijn en scherp zij van geest.quote:
Ik ook niet, maar dat geldt ook wel voor U2.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen fan zijn van Coldplay.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef perro. het volgende:
[..]
zonde dat die band helemaal doodgehyped is. net als kings of leon.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem is dat jij altijd hoe dan ook gelijk hebben wilt. En nu zijn er meerdere mensen die dus bewijzen dat je weer eens onzin praat. En nu zit je klem, en probeer je uitwegen te vinden, wat niet lukt. Omdat er hier wat mensen zitten die niet van gister zijn en scherp zij van geest.
Dus jij zit gewoon klem. En dat is niet erg. Maar geef gewoon eens toe dat je iets niet weet of dat je ongelijk hebt. Maar dat is voor jou erg lastig geloof ik.
neo in 3..2..1..quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen fan zijn van Coldplay.
Ik ben helaas klaarwakker omdat ik vandaag 12 uur geslapen heb.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te snappen. Zolang wij het maar snappen.
Meh, U2 heeft wat aardige liedjes wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat geldt ook wel voor U2.
Ik neem de mijne mee maat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thaise chickies scoren.Dat ze een chickie zijn moet alleen nog blijken
O alsjeblieft, wat zwak weer. Als je dan toch een weerwoord hebt, doe dan moeite en kom met iets zinnigs. Niet maar lukraak wat roepen. Nu kom je echt heel ongeloofwaardig over.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan dat ik daar geen zin in heb, en daar heb ik zo m'n redenen voor.
Beetje jammer dat 'een mening' geen gelijk of ongelijk kent. Dus ik hoef niets toe te geven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem is dat jij altijd hoe dan ook gelijk hebben wilt. En nu zijn er meerdere mensen die dus bewijzen dat je weer eens onzin praat. En nu zit je klem, en probeer je uitwegen te vinden, wat niet lukt. Omdat er hier wat mensen zitten die niet van gister zijn en scherp zij van geest.
Dus jij zit gewoon klem. En dat is niet erg. Maar geef gewoon eens toe dat je iets niet weet of dat je ongelijk hebt. Maar dat is voor jou erg lastig geloof ik.
Standaard en een extern toetsenbord+muis?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet een oplossing verzinnen hoe ik mijn laptop fatsoenlijk kan gebruiken. Ik verneuk m'n lichaam/houding gigantisch zo
Warning.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Warming Sign van Coldplay. Maar na A rush of blood to the head werd het minder
Heb toevallig vandaag wat muziek van U2 gekocht, uiteraard niet te nieuw.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, U2 heeft wat aardige liedjes wel.
Maar ik heb een enorme schurfthekel aan Bono.
Juist alles, ik wil niks scoren.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Coldplaynieuwe album wordt weer als vanouds
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 'een mening' geen gelijk of ongelijk kent. Dus ik hoef niets toe te geven.
Verre van klem.
En een losse monitor. Kortom, gewoon een desktop computer in een kleine behuizing.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard en een extern toetsenbord+muis?
Het zal me serieus een worst wezen hoe het overkomt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
O alsjeblieft, wat zwak weer. Als je dan toch een weerwoord hebt, doe dan moeite en kom met iets zinnigs. Niet maar lukraak wat roepen. Nu kom je echt heel ongeloofwaardig over.
Ja zoiets. Je hebt geloof ik ook van die laptoptafels of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Standaard en een extern toetsenbord+muis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |