quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens dit nummer voor het eerst een jongen tongde![]()
In de discotheeklijkt ook eeuwen geleden.
Nogmaals, je wil dus wel iemand onwetend noemen, maar de reden waarom niet?quote:
Hij weet het zelf nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals, je wil dus wel iemand onwetend noemen, maar de reden waarom niet?
Zielig hoor.
Omdat er wel vaker een domme opmerking gemaakt wordt als er wat serieus richting haar gezegd wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom reageerde je in eeste instantie dan op dat ze fout zat, als je het toch niet wil vertellen. Of weet je het zelf stiekem niet? Is niet erg hoor
Ben ik dat verplicht dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals, je wil dus wel iemand onwetend noemen, maar de reden waarom niet?
Zielig hoor.
"maar anderen doen het ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker een domme opmerking gemaakt wordt als er wat serieus richting haar gezegd wordt.
Jij en serieus nemen, ik krijg daar rare MI's van.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker een domme opmerking gemaakt wordt als er wat serieus richting haar gezegd wordt.
Wat bedoel je nou?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een mooi nummer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
Dit kon ik zo lang niet luisteren omdat het een hit was toen mijn oom overleed.
Besef ineens dat dit ook echt al super lang geleden is
Hehehe, mooi manquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker wel, mjan heeft een leuke route laten zien.
Jij een nieuw speeltje zag ik?
Hij ging er wel serieus op in net. En nu ineens doen als of het niet serieus wasquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij en serieus nemen, ik krijg daar rare MI's van.
Ja ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij ging er wel serieus op in net. En nu ineens doen als of het niet serieus wasMaak dat de kat wijs.
Oh hier ben ik
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij ging er wel serieus op in net. En nu ineens doen als of het niet serieus wasMaak dat de kat wijs.
Oh hier ben ik
Ik luister het nu voor het eerst sinds jaren.quote:
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij en serieus nemen, ik krijg daar rare MI's van.
Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
"maar anderen doen het ook"
Meen je dit nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |