mijn zoete wraak als er een mij nog ooit waagt te bijten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ze moeilijk te verkrijgen zijn, bedrijf waarbij ik werkte verkocht ze. Een doos met 100 veren was ongv 200 euro waard
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Kunnen we samen sensueel de lambada dansen.
Mwah sommige nummers hoor je overal. Neem bv Blurred Lines (quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
luister dan niet naar de radio maar gewoon naar je eigen lijsten. Dat doe ik ook, en zo word er niks uitgemolken.
vergeet het ei nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn zoete wraak als er een mij nog ooit waagt te bijten.
en die steak gaat op de bbq. dat zal hem leren.
Brian Eno, de producer. Dat is -zeg maar- best wel een hele grote naam.quote:
Saybiaquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Saybia, ik noem maar wat.
En de hand van Eno is wel heel duidelijk te horen bij VLV.
En het is ook niet voor niets dat de U2 vergelijking vaak gemaakt wordt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Kings of leon blijft in mijn ogen gewoon prima. En prettig. Net zoals Ben howard.
Kan me niet schelen hoeveel mensen ernaar luisteren, hoevaak het op de radio komt.
Ik vind het tof en dat vind ik het belangrijkste.
Ja, maar leg even uit wat je bedoelt. Want ik ken Saybia niet en Eno zegt me ook weinig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brian Eno, de producer. Dat is -zeg maar- best wel een hele grote naam.
En Saybia was er al voor Coldplay.
Ja maar die lyrics zijn zo goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah sommige nummers hoor je overal. Neem bv Blurred Lines ().
Het maakt het vinden van een juiste partner wel lastig anders.quote:
Haha, zie je mij al dansend voor je?quote:
Soms kom je wel wat leuks tegen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso radiolekker opgedragen krijgen wat de meute wil horen
Ik zie je al vuig dansen met een meidje ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, zie je mij al dansend voor je?
Heb je dat niet al eens gezien trouwens?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie je al vuig dansen met een meidje ja.
dit. luister er nooit naar. Of nee, in de auto wel. Omdat ik geen eigen auto heb. En dus geen ipod erin kan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gauw cdtje branden danquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit. luister er nooit naar. Of nee, in de auto wel. Omdat ik geen eigen auto heb. En dus geen ipod erin kan doen.
Dat geluid van Coldplay is helemaal niet zo eigen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar leg even uit wat je bedoelt. Want ik ken Saybia niet en Eno zegt me ook weinig.
Ojawel alleen dat was niet de lambada toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat niet al eens gezien trouwens?
Radioquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
ben ik te lui voor. en past te weinig opquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gauw cdtje branden dankan geen radiozender tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |