Goeie burn.quote:
Of Kary Perryquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:37 schreef perro. het volgende:
ik ben niet alleen!
als ik de stem niet mooi vind kan de muziek nog zo geweldig zijn, maar dan ga ik het nooit mooi vinden.
anouk bijv.
Ik? Volgens mij is men hier niets gewend.quote:
Ik ben oude Tomb Raider comics aan het lezen. Wat een bagger zegquote:
Die marieke oubouter of zoquote:
Wat gaat er met me gebeuren dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het toch al te laat is voor je
Geen redden meer aan
Jij met je random shit altijd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben oude Tomb Raider comics aan het lezen. Wat een bagger zeg
Zegt me niks?quote:
Maaike.quote:
oh is het dat!quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik? Volgens mij is men hier niets gewend.
Oh Maaikequote:
Zeker iets Brabants dit.quote:
Nee, had haar voornaam mis.quote:
Ik ben atheïst, dus ik ga gewoon dood.quote:
Lood om oud ijzer ditquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik luister overigens liever naar de stem van Katy dan naar Rebecca black.
heather nova. ik ben verliefd op haar stem. en op haar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik luister overigens liever naar de stem van Katy dan naar Rebecca black.
Ik heb geen spotify...quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
Bliepjes, speciaal voor fax een klassieker...
Frozen Forces, a song by Random XS on Spotify.
Je bent vast niet de enige.quote:
Heb ik gelijk of gelijk hmquote:
Sowieos, Nederlandstalig...........................................................................................................................................................................quote:
Bijna alle Nederlandstalige muziek is ooraids.quote:
tenzij osdorp posse.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieos, Nederlandstalig...........................................................................................................................................................................
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieos, Nederlandstalig...........................................................................................................................................................................
Dat ook nog eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik heb een vermoeden welke het is....quote:
Ze heeft echt een kop als een trekhaak.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat heb ik met PinkOorgasme van haar stem. Oogasme van dr looks
Zo slecht inderdaad. Enorme tieten, verder enorm petite.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige.Met d'r ballontieten.
Was toch voor haar overleden ouders?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Maar dit is ook gewoon iets met een hoog dramagehalte, ik geloof haar ook niet, met dr kut tekst.
Doet me denken aan bieber die zich met Nirvana vergelijktquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Maar dit is ook gewoon iets met een hoog dramagehalte, ik geloof haar ook niet, met dr kut tekst.
Ze ziet er in de meest recente game wel tof uit. Veel realistischer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo slecht inderdaad. Enorme tieten, verder enorm petite.
Maarja, die films waren wel slecht. Maar ik vind Angelina dan ook vervelend en niet knap.
Die jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:44 schreef perro. het volgende:
is dat dat nummer waarbij giel en co moesten janken?
Je hebt zelf een.. ohneequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft echt een kop als een trekhaak.
Verschil is dat Katy niet vals zingt ( vals is wat anders dan een stem niet mooi vinden ) en rebecca zingt wel vals én haar stem is lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doet me denken aan bieber die zich met Nirvana vergelijktx10000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |