Watquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:25 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe beter ik een nummer vind, hoe eerder ik naar de lyric luister. maar das vrijwel nooit de eerste keer dat ik iets hoor, gaat dan wat meer langs me heen.
zal straks eens luisteren, zit nu mobiel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een optreden bestaande uit een aantal nummers. Voorbeeldje:
Doet dat iets af aan het gegeven dat ze een prima stem heeft?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
2012
Die ontsporing van miley cyrus is toch van het laatste jaar?
Ik laat me niet verleiden tot een discussiequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Fax luistert gewoon naar random geluidjes in plaats van muziek.
Ja, tot kwart over 2 zitten cammen en daarna naar bed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je nog alles van afgelopen nacht?
Niet mijn ding.quote:
Ik was niet dronken. Niet eens aangeschoten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Maar je was dronken in slaap gevallen en ik zag mijn kans.
Kan zoiets niet komen door een tekort aan iets?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een pijnlijke rode plek op mijn arm. :S Vreemd. Geen blauwe plek, ik ben niet gebeten door iets. Raawwwr.
Ook random blauwe plek op mijn rug en een op mijn andere arm. Voelt alsof ik in elkaar geslagen ben.
Lyrics vind ik vaak juist heel belangrijk, ook om die reden inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Hier vaak genoeg lyrics opgezocht, omdat betekenis erachter
Fender als in? Ik ken het alleen als merk gitaar...quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef perro. het volgende:
zal straks eens luisteren, zit nu mobiel.
jij zou fender eens op moeten zoeken, denk dat jij dat wel kunt waarderen.
Als hij maar geen anal probe heeftquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je nog alles van afgelopen nacht?
wat, wat? met je wat. woon je in watstad?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Ja, toevallig ja, omdat dat het meest opgewekte nummer van die tijden was in de zomer. En omdat die dansjes nagedaan werden, zoals bij die gangdamstijl onzin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de Macarena zo'n hit was? Of de Ketchup Song. Ik noem maar 2 bekende voorbeeldjes....
Het was een grapje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat me niet verleiden tot een discussie
Dacht dacht je alleen maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tot kwart over 2 zitten cammen en daarna naar bed.
[..]
Niet mijn ding.
[..]
Ik was niet dronken. Niet eens aangeschoten.
ditquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Ja, want het leek ook echt op een bandnaamquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik toonde ook daadwerkelijk die interesse
daar is het van. op youtube user fendermusical. als ik me niet vergis. of zoeken op fender airstream op yt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fender als in? Ik ken het alleen als merk gitaar...
Dan kunnen ze beter ophouden met muziek maken en spreekbeurten gevenquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Raar. dan kunnen mensen net zo goed ophouden met teksten zingen![]()
Ik geloof dit niet.
Nee maar wel dat het gewoon zonde is dat zulke artiesten dat soort dingen zo verkloten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet dat iets af aan het gegeven dat ze een prima stem heeft?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Lyrics vind ik vaak juist heel belangrijk, ook om die reden inderdaad.
wat een onzin kraam jij uit zeg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter ophouden met muziek maken en spreekbeurten geven
Geen idee. :Squote:Op zaterdag 26 april 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan zoiets niet komen door een tekort aan iets?
Er is meer dan 1 flesje nodig over een hele avond.quote:
Het is de combinatie van die het doet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter ophouden met muziek maken en spreekbeurten geven
Ik vind het anders ook niet klinken als een genrequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, want het leek ook echt op een bandnaam
Reageer niet zo saai.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. :S
[..]
Er is meer dan 1 flesje nodig over een hele avond.
Nee hoor, dan moet je er nog steeds naar luisteren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, toevallig ja, omdat dat het meest opgewekte nummer van die tijden was in de zomer. En omdat die dansjes nagedaan werden, zoals bij die gangdamstijl onzin.
Maar daar heb ik het niet over, ik heb het over de tekst als je de taal kunt verstaan. ik hoor dat automatisch, net zoals ik automatisch hoor als er iemand tegen mij praat wat ze zeggen. en dan hoor ik niet alleen hun stemgeluid.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je er nog steeds naar luisteren.
Je bent veel te serieus. Ik was dat niet.quote:
ja voor mij ook. begrijp me niet verkeerd. maar ik luister de eerste keer meer naar de klank vd stem en hoe dat in evenwicht is met het instrumentale, daarna ga pas naar de tekst zelf luisteren, soms ook opzoeken etc. ik weet niet, luister zo gewoon muziek. altijd al gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is de combinatie van die het doet.Instrumentale muziek kan ook heel erg mooi zijn hoor, maar het is vaak een bepaalde tekst die voor een brok in mijn keel zorgt.
je moet hier serieus zijn fera. begrijp dat nou eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent veel te serieus. Ik was dat niet.
Alleen voor jou gaat dat op.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet hier serieus zijn fera. begrijp dat nou eens
Mja, maar grapjens hier zijn meestal niet geslaagd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent veel te serieus. Ik was dat niet.
Ik ook, hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ja voor mij ook. begrijp me niet verkeerd. maar ik luister de eerste keer meer naar de klank vd stem en hoe dat in evenwicht is met het instrumentale, daarna ga pas naar de tekst zelf luisteren, soms ook opzoeken etc. ik weet niet, luister zo gewoon muziek. altijd al gedaan.
O, dat kan ik best begrijpen hoor. Ik denk dat iedereen er op een andere manier naar luistert, iedereen heeft ook een andere smaak. Eigenlijk is dat alleen maar mooi, anders muziek niet zo breed geweest.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ja voor mij ook. begrijp me niet verkeerd. maar ik luister de eerste keer meer naar de klank vd stem en hoe dat in evenwicht is met het instrumentale, daarna ga pas naar de tekst zelf luisteren, soms ook opzoeken etc. ik weet niet, luister zo gewoon muziek. altijd al gedaan.
Het lukt me niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet hier serieus zijn fera. begrijp dat nou eens
Jij mist de mijnequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]je mist mn punt of je wilt mij niet begrijpen.
Same here! En ik ken altijd alle teksten uit mn kop. Zelfs van nummers die ik nooit luister maar soms random hoor. Ook stomme nummers. Vervelend is datquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
Maar grapjes maken is voor mij net als ademen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, maar grapjens hier zijn meestal niet geslaagd.
Je bent overigens de enige merk ik die niet naar een lyrics luisterd merk ik net. Dusquote:
Ik heb dat dus totaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here! En ik ken altijd alle teksten uit mn kop. Zelfs van nummers die ik nooit luister maar soms random hoor. Ook stomme nummers. Vervelend is dat
mag.niet.fera.kappen.nu.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar grapjes maken is voor mij net als ademen.
luistert*quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent overigens de enige merk ik die niet naar een lyrics luisterd merk ik net. Dusnet goed
eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here! En ik ken altijd alle teksten uit mn kop. Zelfs van nummers die ik nooit luister maar soms random hoor. Ook stomme nummers.
* Fera loopt blauw aanquote:
Dat lukt je ook niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar grapjes maken is voor mij net als ademen.
Waarom ik wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |