quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je er nog steeds naar luisteren.
Je bent veel te serieus. Ik was dat niet.quote:
ja voor mij ook. begrijp me niet verkeerd. maar ik luister de eerste keer meer naar de klank vd stem en hoe dat in evenwicht is met het instrumentale, daarna ga pas naar de tekst zelf luisteren, soms ook opzoeken etc. ik weet niet, luister zo gewoon muziek. altijd al gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is de combinatie van die het doet.Instrumentale muziek kan ook heel erg mooi zijn hoor, maar het is vaak een bepaalde tekst die voor een brok in mijn keel zorgt.
je moet hier serieus zijn fera. begrijp dat nou eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent veel te serieus. Ik was dat niet.
Alleen voor jou gaat dat op.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet hier serieus zijn fera. begrijp dat nou eens
Mja, maar grapjens hier zijn meestal niet geslaagd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent veel te serieus. Ik was dat niet.
Ik ook, hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ja voor mij ook. begrijp me niet verkeerd. maar ik luister de eerste keer meer naar de klank vd stem en hoe dat in evenwicht is met het instrumentale, daarna ga pas naar de tekst zelf luisteren, soms ook opzoeken etc. ik weet niet, luister zo gewoon muziek. altijd al gedaan.
O, dat kan ik best begrijpen hoor. Ik denk dat iedereen er op een andere manier naar luistert, iedereen heeft ook een andere smaak. Eigenlijk is dat alleen maar mooi, anders muziek niet zo breed geweest.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ja voor mij ook. begrijp me niet verkeerd. maar ik luister de eerste keer meer naar de klank vd stem en hoe dat in evenwicht is met het instrumentale, daarna ga pas naar de tekst zelf luisteren, soms ook opzoeken etc. ik weet niet, luister zo gewoon muziek. altijd al gedaan.
Het lukt me niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet hier serieus zijn fera. begrijp dat nou eens
Jij mist de mijnequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]je mist mn punt of je wilt mij niet begrijpen.
Same here! En ik ken altijd alle teksten uit mn kop. Zelfs van nummers die ik nooit luister maar soms random hoor. Ook stomme nummers. Vervelend is datquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
Maar grapjes maken is voor mij net als ademen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, maar grapjens hier zijn meestal niet geslaagd.
Je bent overigens de enige merk ik die niet naar een lyrics luisterd merk ik net. Dusquote:
Ik heb dat dus totaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here! En ik ken altijd alle teksten uit mn kop. Zelfs van nummers die ik nooit luister maar soms random hoor. Ook stomme nummers. Vervelend is dat
mag.niet.fera.kappen.nu.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar grapjes maken is voor mij net als ademen.
luistert*quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent overigens de enige merk ik die niet naar een lyrics luisterd merk ik net. Dusnet goed
eensquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here! En ik ken altijd alle teksten uit mn kop. Zelfs van nummers die ik nooit luister maar soms random hoor. Ook stomme nummers.
* Fera loopt blauw aanquote:
Dat lukt je ook niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar grapjes maken is voor mij net als ademen.
Waarom ik wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |