Whehehequote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook typische pubermuziek. Beetje stoer doen, ergens bij willen horen, beetje schoppen tegen alles, denken dat je problemen hebt. Beetje de linkin park van die generatie.
typische reactie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch internet, dus dat mag je helemaal zelf doen
#firstworldproblemsquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om het open te maken en dan met die zooi te zitten als het niet te vreten is
struggles
Ik was een Linkin Park puber.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook typische pubermuziek. Beetje stoer doen, ergens bij willen horen, beetje schoppen tegen alles, denken dat je problemen hebt. Beetje de linkin park van die generatie.
Niks mis mee, halen ook wel geregeld mensen/muzikanten uit publiek onstage om een nummer te spelen, kan ik wel waarderen dat soort dingen.quote:
'Niemand snapt de pijn die ik voel.'quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd tof, nog steeds vind ik de oudere nummers wel om aan te horen. Alleen niet met dezelfde gevoelens als vroeger.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
Linkin Park kan alleen zingen over depri dingenLeuk hoor
overigens klinken bijna alle nummers het zelfde.
Nee, toen zat jij nog in de pampers.quote:
Niet helemaal. Nirvana was er op een juist moment, op een juiste tijd en op de juiste plaats. Ondanks het gegeven dat het muzikaal niet heel bijzonder is, konden ze daardoor wel heel snel groeien. Voordeel van de zelfmoord van Kurt Cobain was dat ze nooit in de gelegenheid zijn gekomen om een karikatuur van zichzelf te worden en daardoor de status van legendarisch te verkrijgen. Dat gaat absoluut niet op voor een band als Linkin Park.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dat heb ik ook bij slechte nummers. Dat is gewoon iets andersquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het toentertijd tof, nog steeds vind ik de oudere nummers wel om aan te horen. Alleen niet met dezelfde gevoelens als vroeger.
Er is wel één nummer wat me toch doet denken aan iets persoonlijks. Nog steeds. Daar kan ik nog wel wat bij voelen.
Ik heb ze live gezien, maar toen werd het al minder qua muziek. Laatste paar albums waren echt kut. Heb ook niet meegemaakt wat jij nu vertelt, jammer genoeg. Green Day geeft wel een leuke show weg, vind ik. ook veel mensen op het podium enz.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee, halen ook wel geregeld mensen/muzikanten uit publiek onstage om een nummer te spelen, kan ik wel waarderen dat soort dingen.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, toen zat jij nog in de pampers.
Bij slechte nummers?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook bij slechte nummers. Dat is gewoon iets anders
Goed onderbouwdquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die totaal geen idee heeft
Whehehehe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn jeugd![]()
![]()
overal waar je kwam hoorde je deze tering herrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |