Vooral als hij het weer normaal wil hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zal hij een vrachtlading aan issues hebben.
Wellicht slissendquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF
Zou die nog normaal kunnen praten?
Je mond werkt normaal toch als "klankkast"? En aangezien die aan beide zijden een gat in z'n wang heeft...quote:
Ik heb geen idee. En eigenlijk boeit het me ook weinigquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mond werkt normaal toch als "klankkast"? En aangezien die aan beide zijden een gat in z'n wang heeft...
Of zeg ik nu onzin?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:09 schreef perro. het volgende:
als ie homo is kan ie een nieuwe dimensie aan het begrip pijpen geven.
Nee klopt, je mond werkt als een soort klankkast.. Vraag het mij ook af hoe dat klinkt hahaquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mond werkt normaal toch als "klankkast"? En aangezien die aan beide zijden een gat in z'n wang heeft...
Of zeg ik nu onzin?
Nee, dat is het niet. Wie heeft hier nou hondengedrag gestudeerd, jij of ik?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie van dingen zijn, geur, uitstraling en nog wat dingen.
[..]
Hier een halve zak patat over.
Haal altijd teveel
Apart, denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee klopt, je mond werkt als een soort klankkast.. Vraag het mij ook af hoe dat klinkt haha
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:13 schreef perro. het volgende:
[..]
van voor naar achter en van links naar rechts.
Daarom zei ik ook 'zal wel'quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wie heeft hier nou hondengedrag gestudeerd, jij of ik?
verbrand je mond niet aan de friet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wie heeft hier nou hondengedrag gestudeerd, jij of ik?
Nou ja, ik had het daarvoor al uitgelegd en nog ga je dan zelf dingen verzinnen. Vond het een beetje raar.quote:
Dat zit wel goed hoor.quote:
Er staat anders nergens waar het door zou kunnen komen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het daarvoor al uitgelegd en nog ga je dan zelf dingen verzinnen. Vond het een beetje raar.
Nou ja, ik zei dat het afhankelijk is van de relatie tussen twee honden. Dus geur, uitstraling en andere dingen in die richting tellen automatisch niet mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat anders nergens waar het door zou kunnen komen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aaaanyway... iedereen kingsnight gevierd?
Jaja gratis intree casanova!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet echt.quote:
Maatje van me sprak een dame aan was het een stripperquote:
Heb ook nooit wat met koninginnedag of -nacht gehadquote:
Ik één keer met vrienden, maar Nijmegen is niet heel uitbundig op dat soort feestdagen. Was eigenlijk alleen tof vanwege de groep waar ik toen mee was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ook nooit wat met koninginnedag of -nacht gehad![]()
Eens gedaan, maar vond het niet bijzonder leuk
Ja, precies dat had ik ook dusquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik één keer met vrienden, maar Nijmegen is niet heel uitbundig op dat soort feestdagen. Was eigenlijk alleen tof vanwege de groep waar ik toen mee was.
Nopes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee man, dan moeten we naar buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik besef me nu waar ik de vraag stel. Fok!. Natuurlijk vieren die geen kingsnight
Vertelquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Argh, sommige mensen kan ik soms wel schieten. Gewoon puur en alleen omdat ik me erger aan al hun maniertjes en dingetjes. Bah.
Niets bijzonders, ik erger me soms gewoon aan iemand als persoon. De manier waarop ze kijken, praten ... Stomme humor.quote:
Oh, okequote:Op zaterdag 26 april 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets bijzonders, ik erger me soms gewoon aan iemand als persoon. De manier waarop ze kijken, praten ... Stomme humor.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Ik hopen op een sappig verhaal
Ja, zo zat ik met een meisje in de klas dat nadat ze klassikaal antwoord moest geven over iets altijd hoestte om zichzelf een houding te geven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Argh, sommige mensen kan ik soms wel schieten. Gewoon puur en alleen omdat ik me erger aan al hun maniertjes en dingetjes. Bah.
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen sappig verhaal, maar: ik werd pikcent genoemd door mn neefje
Zal je foto in kpd wel gezien hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke? Degene die al meer dan een jaar niet meer online staan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal je foto in kpd wel gezien hebben.
Godver. Die zou ik echt een klap met een double ended dildo gevenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zat ik met een meisje in de klas dat nadat ze klassikaal antwoord moest geven over iets altijd hoestte om zichzelf een houding te geven.
Whahahaha.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zat ik met een meisje in de klas dat nadat ze klassikaal antwoord moest geven over iets altijd hoestte om zichzelf een houding te geven.
Waarom moest ik lachen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik sla niemand. Het bloed kwam me wel onder mijn nagels vandaan, hij was zo fucking drukquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
En je hebt hem niet eens een ros verkocht?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha.
Op de meeloopdag was ook een jongen, uit Friesland, die had zo'n rare stem dat ik elke keer m'n lach in moest houden als hij iets had gezegd.
er is ooit een belgische presentator geweest van een talkshow, die ongewild de slappe lach kreeg tijdens een uitzending. de gasten hadden om een reden die ik niet meer weet een heel hoge piepstem wat best grappig klonk. maar zo op tv met een gierende presentator was niet zo leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha.
Op de meeloopdag was ook een jongen, uit Friesland, die had zo'n rare stem dat ik elke keer m'n lach in moest houden als hij iets had gezegd.
Hopelijk kom ik niet met hem in een projectgroepje.quote:
Dat was toch ook met zo'n man die keelkanker had en daardoor een belachelijke piepstem als hij praatte? Maar dat was in scène gezet, die lachende presentator.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
er is ooit een belgische presentator geweest van een talkshow, die ongewild de slappe lach kreeg tijdens een uitzending. de gasten hadden om een reden die ik niet meer weet een heel hoge piepstem wat best grappig klonk. maar zo op tv met een gierende presentator was niet zo leuk.
Heheheeh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik niet met hem in een projectgroepje.Maar misschien wen ik er wel aan.
Wie is ze? Ik had het gifje ooit opgeslagen als rokje.gif. Geen idee waaromquote:
Meh ben alweer terug. Het artsy fartsy boomknuffelaarvegankraker ons-kent-ons gehalte was wel heel erg hoog, en de muziek was niet goed genoeg om te blijvenquote:
Wie is het ook alweer?quote:
Dat is die chick uit Chuck.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheeh.
[..]
Wie is ze? Ik had het gifje ooit opgeslagen als rokje.gif. Geen idee waarom
Yvonne Strakovski uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheeh.
[..]
uh volgens mij niet? heb daarna nog eens een filmpje gezien waarin hij er jaren later over praat, dat ie ontslagen was en er niks aan kon doen etc.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was toch ook met zo'n man die keelkanker had en daardoor een belachelijke piepstem als hij praatte? Maar dat was in scène gezet, die lachende presentator.
Die ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yvonne Strakovski uit m'n hoofd.
Ik weet zo gauw haar echte naam niet. Maar Hannah van Dexter. Ik ga haar even IMDb'en..quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheeh.
[..]
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yvonne Strakovski uit m'n hoofd.
Je verwacht het ook niet waarschijnlijkquote:
Hehe, geeft niet.quote:
Niet maar één seizoenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:47 schreef perro. het volgende:
[..]
en een seizoen dexter. lelijke hoektanden.
quote:
O, jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meh ben alweer terug. Het artsy fartsy boomknuffelaarvegankraker ons-kent-ons gehalte was wel heel erg hoog, en de muziek was niet goed genoeg om te blijven
O, ik dacht later te horen dat het nep was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
uh volgens mij niet? heb daarna nog eens een filmpje gezien waarin hij er jaren later over praat, dat ie ontslagen was en er niks aan kon doen etc.
Is het gezellig hier ja?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O, jammer.
Dan je maar hier vermaken, met ons.
Ik volg Dexter niet. M'n broertje nu wel. Maar ik ga expres niet kijken omdat ik dus het begin gemist heb.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:47 schreef perro. het volgende:
[..]
en een seizoen dexter. lelijke hoektanden.
Mwah. Kan beter.quote:
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het topic heeft gezelligere tijden gekend
Ja, al is dat wel een tijdje terug...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het topic heeft gezelligere tijden gekend
Misschien komt het nog. Het was net een hele tijd heel stil.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al is dat wel een tijdje terug...
ASwwwquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie kijkt onder bureau....
Nope, ik zie niks hoor
ja? ik heb t/m 7 gezien.quote:
Hé, die ken ik.quote:
Op zulke momenten wil ik altijd een doos vol katten kopen.quote:
Geheel seizoen 8 is ze er ook. Maar volgens mij komt ze halverwege 7 al. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik hou niet bij wanneer wat gebeurd. Dus weet ook niet over welke moordenaar je het nu hebt. Wellicht als je de naam noemtquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ja? ik heb t/m 7 gezien.
ik vond de seriemoordenaar van seizoen 6 bijna een kunstenaar eigenlijk.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op zulke momenten wil ik altijd een doos vol katten kopen.
Was dat Trinity of die religieuze? Trinity was erg goed vond ik!quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef perro. het volgende:
ja? ik heb t/m 7 gezien.
ik vond de seriemoordenaar van seizoen 6 bijna een kunstenaar eigenlijk.
die kerel die hallucinerend zijn leraar ziet. dat op een gegeven moment die ruiters de stad binnen komen rijden. zeg maar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geheel seizoen 8 is ze er ook. Maar volgens mij komt ze halverwege 7 al. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik hou niet bij wanneer wat gebeurd. Dus weet ook niet over welke moordenaar je het nu hebt. Wellicht als je de naam noemt
Pls.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op zulke momenten wil ik altijd een doos vol katten kopen.
Eh..quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:55 schreef perro. het volgende:
[..]
die kerel die hallucinerend zijn leraar ziet. dat op een gegeven moment die ruiters de stad binnen komen rijden. zeg maar.
Oh dat was wel een matig seizoen. Die zoon van Tom Hanks acteerde ook vrij beroerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:55 schreef perro. het volgende:
[..]
die kerel die hallucinerend zijn leraar ziet. dat op een gegeven moment die ruiters de stad binnen komen rijden. zeg maar.
quote:
john lithgow? ja, die was ook erg goed. maar vond ik geen kunstenaar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was dat Trinity of die religieuze? Trinity was erg goed vond ik!
Ben wel eens jelly op je hoor.quote:
quote:
Dank je Feer. Ik ben gesmolten.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel eens jelly op je hoor.
Dat je zo ligt te kroelen met ze.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je Feer. Ik ben gesmolten.
Even wachten totdat ik weer vaste vorm aanneem.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat was wel een matig seizoen. Die zoon van Tom Hanks acteerde ook vrij beroerd.
Omdat het van die kuttenlikkertjes zijn?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
bij dat soort hondjes moet ik aan Fas denken.
Omdat ik ook zo schattig ben? :$quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
bij dat soort hondjes moet ik aan Fas denken.
Ik zal je eens ...quote:
Die bovenstequote:
Aww.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat het van die kuttenlikkertjes zijn?
Ja tochquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik ook zo schattig ben? :$
Yup, Edward James Olmos, die de rol van die professor speelde vind ik dan wel weer een coole acteur. 100 jaar geleden speelde die al in Miami Vice.quote:
Niet eens zo heel lelijk.quote:
Mag je zelf invullen. Aardig hè?quote:
Oke.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, Edward James Olmos, die de rol van die professor speelde vind ik dan wel weer een coole acteur. 100 jaar geleden speelde die al in Miami Vice.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik blijf deze gewoon leuk vinden.
Waarom moet ik nou allergisch zijn voor katten?
[ afbeelding ]
Ik kan ook koekjes voor hem bakken. Alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:01 schreef perro. het volgende:
[..]
hij is een subje, jij ook. dat wordt nog wat dus.
Rare MIquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:01 schreef perro. het volgende:
[..]
hij is een subje, jij ook. dat wordt nog wat dus.
en battlestar galactica. de nieuwe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, Edward James Olmos, die de rol van die professor speelde vind ik dan wel weer een coole acteur. 100 jaar geleden speelde die al in Miami Vice.
Met al dat bloed in je penis? Nadenken?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet ik ook nog na gaan denken. Maar komt goed!
Yup, ook zo'n briljante serie.quote:
Dat beest lijkt sprekend op de kat van mijn oma.quote:
Hoe weet jij of ik allemaal bloed in mijn penis heb?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met al dat bloed in je penis? Nadenken?
Oh nee, nou ben ik bangquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik allemaal bloed in mijn penis heb?Pas op of ik zal je een foto sturen...
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, heeft ze weer een squirter gehad?
quote:
Kijk, zoiets hoef je mannen dan niet uit te leggen.quote:
Nee op Fok! ben ik heel iemand andersquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nee, nou ben ik bang![]()
Zo'n vermoeden had ik, a.d.h.v. je posts
Oja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee op Fok! ben ik heel iemand andersweet je toch
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat valt achterover neer op een bank. Ik.ben.ka-pot.
Ik zou het wel kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, zoiets hoef je mannen dan niet uit te leggen.
quote:
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.Misschien kun je haar helpen met nat worden, if you catch my drift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.en goed richten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar helpen met nat worden, if you catch my drift.
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voetquote:
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel behoorlijk wat werk. Nu lekker uitrustenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voet
al mn glazen en borden etc afgewassen zodat ik dat daar niet hoef te doen en alles schoon mee gaat.
lijsten gemaakt van wat ik heb en nog moet kopen.
![]()
![]()
Beetje puppy love.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar helpen met nat worden, if you catch my drift.
vooral met mijn -345345 puf tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk wat werk. Nu lekker uitrusten
je vergeet je achtpotige vriendjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voet
al mn glazen en borden etc afgewassen zodat ik dat daar niet hoef te doen en alles schoon mee gaat.
lijsten gemaakt van wat ik heb en nog moet kopen.
![]()
![]()
quote:
Mopshondjes.quote:
Ik kan niet anders kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel wat sensueler kijken dan. Niet zo'n droopy gezicht
quote:
Ja, vervelendquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vooral met mijn -345345 puf tegenwoordig.
En dan te bedenken dat ik voorheen 5 dagen per weer de hele dag dozen van 25 kilo aan het tillen waswtf ik had niet verwacht dat zwanger zijn zoveel impact op je lichaam had.
maar 1 tegengekomen gelukkigquote:
dacht dat dat aanstellerietis wasquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, vervelendNou ja, je hoort wel verhalen toch?
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dacht dat dat aanstellerietis was
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mopshondjes.
[..]
Ik kan niet anders kijken.
[..]
Wat.quote:
Whahahahaha.quote:
Ik vind hem echt superlelijk. Met z'n vlassige haar.quote:
Mijn wat?quote:
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectjequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Mocht je nog hulp nodig hebben, je weet me te vinden
Not sure if serious ...quote:
Ik vind m wel wat hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superlelijk. Met z'n vlassige haar.
Balkon projectje? Do tell morequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectje
Logisch, je valt op vrouwen.quote:
ik ga mn eigen lounge bank makenquote:
moet ie ingewij.. oh wacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectje
ik weet ook al hoe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cool![]()
Ja nieuw zijn ze verrekte duur, kan je ze beter zelf maken
Nee ik ook niet, maar los is het wel leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het totaal niet staan een staart als man.
Dat wel ja, hoewel ik bij hem niet zou kunnen bedenken hou hij het anders zou moeten doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar los is het wel leuk.
Onder de 30 euro heb ik een loungebank straksquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
Hout is gewoon duur. Helemaal wat buiten staat.
jij hebt toch ook een balkon?quote:
die hond lijkt een beetje op een bepaalde userquote:
jij hebt kleine tepelsquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik kom net uit de douche. Lekker verfrissend.
[ afbeelding ]
Have you been working out?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik kom net uit de douche. Lekker verfrissend.
[ afbeelding ]
Ja, daarom juistquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onder de 30 euro heb ik een loungebank straks
[..]
jij hebt toch ook een balkon?
Dat lijkt maar zo omdat mijn borstspieren zo groot zijn.quote:
All day, 'erry day.quote:
Wie? Ik moet nu al lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die hond lijkt een beetje op een bepaalde user
Gooi het in de groepquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die hond lijkt een beetje op een bepaalde user
Trailer Trash.quote:
Gvd.quote:
Maar het ging niet 'over' Fas, toch?quote:
Klopt welquote:
Dan ga je, slotje.quote:
Misschien wel onder Fasquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het ging niet 'over' Fas, toch?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wel onder FasOf tussen
Of in
Mja dan nog, vaak achteraf ben je alsnog duurder uit. Helemaal als je een koopje scoort tweedehands.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:23 schreef perro. het volgende:
vuurhout of pallethout valt wel mee hoor sedan.
Huh?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en daar elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
en nee, ik heb geen aandelen oid.
Waar gaat het over zeefje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en daar elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
Blijf verdorie met je tengels van Fas af
Wat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hond met die 2 poten. Such feels![]()
zeefje.quote:
Jammer joh, je zit er ver, ver naast.quote:
Is het niet gewoon een username?quote:
Blijkbaar is het nodig mensen af te zeiken hier. Vaak wil een TR wel eens helpen dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
nou en?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
ja, met je kerstmuts, kerst is al focking ruim 4 maanden voorbij man.
Ik dacht dat ze doelde op een (oud?)mod die in een trailer woont.quote:
Ik poste toch een plaatje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in de link die je postte.
Dat weet je soms verdomde goed te verbergen.quote:
We hebben verkering nu, hè?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
Blijf verdorie met je tengels van Fas af
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze doelde op een (oud?)mod die in een trailer woont.
quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar omdat het Trailer Trash met twee hoofdletters was klonk het als een username.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neeik klikte en kwam op een pagina met filmpjes.
Gniffel gniffel 'inside verwijzing'quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.
Ja, een beetje sneren maken naar andere users. Jammer, dit.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.
Het is geweldig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je soms verdomde goed te verbergen.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar omdat het Trailer Trash met twee hoofdletters was klonk het als een username.
Was geen sneerquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje sneren maken naar andere users. Jammer, dit.
[..]
Oké.
Fax, ken je dit gevoel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gniffel gniffel 'inside verwijzing' [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je noemt zeefje nu zelf Trailer Trash he, dat besef je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nou. dan heb ik me nu vergist. in dit geval dan. echt lullig inderdaad.
Heb je deze niet al eens richting Fax gepost?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ken je dit gevoel?
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Iemand zonder reden trailer trash noemen, is dat geen sneer?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was geen sneermaar als jullie dat zo opvatten, prima
Het ging in elk geval niet over Zeefje, ik weet niet eens hoe ze er uit ziet.
Ik heb geen monies Faxman.quote:
Dat wilde ik dus niet typenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je noemt zeefje nu zelf Trailer Trash he, dat besef je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |