Misschien wel onder Fasquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het ging niet 'over' Fas, toch?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wel onder FasOf tussen
Of in
Mja dan nog, vaak achteraf ben je alsnog duurder uit. Helemaal als je een koopje scoort tweedehands.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:23 schreef perro. het volgende:
vuurhout of pallethout valt wel mee hoor sedan.
Huh?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en daar elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
en nee, ik heb geen aandelen oid.
Waar gaat het over zeefje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en daar elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
Blijf verdorie met je tengels van Fas af
Wat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hond met die 2 poten. Such feels![]()
zeefje.quote:
Jammer joh, je zit er ver, ver naast.quote:
Is het niet gewoon een username?quote:
Blijkbaar is het nodig mensen af te zeiken hier. Vaak wil een TR wel eens helpen dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
nou en?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
ja, met je kerstmuts, kerst is al focking ruim 4 maanden voorbij man.
Ik dacht dat ze doelde op een (oud?)mod die in een trailer woont.quote:
Ik poste toch een plaatje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in de link die je postte.
Dat weet je soms verdomde goed te verbergen.quote:
We hebben verkering nu, hè?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
Blijf verdorie met je tengels van Fas af
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze doelde op een (oud?)mod die in een trailer woont.
quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar omdat het Trailer Trash met twee hoofdletters was klonk het als een username.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neeik klikte en kwam op een pagina met filmpjes.
Gniffel gniffel 'inside verwijzing'quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.
Ja, een beetje sneren maken naar andere users. Jammer, dit.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.
Het is geweldig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je soms verdomde goed te verbergen.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar omdat het Trailer Trash met twee hoofdletters was klonk het als een username.
Was geen sneerquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje sneren maken naar andere users. Jammer, dit.
[..]
Oké.
Fax, ken je dit gevoel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gniffel gniffel 'inside verwijzing' [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je noemt zeefje nu zelf Trailer Trash he, dat besef je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nou. dan heb ik me nu vergist. in dit geval dan. echt lullig inderdaad.
Heb je deze niet al eens richting Fax gepost?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ken je dit gevoel?
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Iemand zonder reden trailer trash noemen, is dat geen sneer?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was geen sneermaar als jullie dat zo opvatten, prima
Het ging in elk geval niet over Zeefje, ik weet niet eens hoe ze er uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |