Yup, ook zo'n briljante serie.quote:
Dat beest lijkt sprekend op de kat van mijn oma.quote:
Hoe weet jij of ik allemaal bloed in mijn penis heb?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met al dat bloed in je penis? Nadenken?
Oh nee, nou ben ik bangquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik allemaal bloed in mijn penis heb?Pas op of ik zal je een foto sturen...
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, heeft ze weer een squirter gehad?
quote:
Kijk, zoiets hoef je mannen dan niet uit te leggen.quote:
Nee op Fok! ben ik heel iemand andersquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nee, nou ben ik bang![]()
Zo'n vermoeden had ik, a.d.h.v. je posts
Oja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee op Fok! ben ik heel iemand andersweet je toch
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat valt achterover neer op een bank. Ik.ben.ka-pot.
Ik zou het wel kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, zoiets hoef je mannen dan niet uit te leggen.
quote:
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.Misschien kun je haar helpen met nat worden, if you catch my drift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.en goed richten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar helpen met nat worden, if you catch my drift.
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voetquote:
[..]
Maakt niet uit. Als je maar nat bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel behoorlijk wat werk. Nu lekker uitrustenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voet
al mn glazen en borden etc afgewassen zodat ik dat daar niet hoef te doen en alles schoon mee gaat.
lijsten gemaakt van wat ik heb en nog moet kopen.
![]()
![]()
Beetje puppy love.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je haar helpen met nat worden, if you catch my drift.
vooral met mijn -345345 puf tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk wat werk. Nu lekker uitrusten
je vergeet je achtpotige vriendjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voet
al mn glazen en borden etc afgewassen zodat ik dat daar niet hoef te doen en alles schoon mee gaat.
lijsten gemaakt van wat ik heb en nog moet kopen.
![]()
![]()
quote:
Mopshondjes.quote:
Ik kan niet anders kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel wat sensueler kijken dan. Niet zo'n droopy gezicht
quote:
Ja, vervelendquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vooral met mijn -345345 puf tegenwoordig.
En dan te bedenken dat ik voorheen 5 dagen per weer de hele dag dozen van 25 kilo aan het tillen waswtf ik had niet verwacht dat zwanger zijn zoveel impact op je lichaam had.
maar 1 tegengekomen gelukkigquote:
dacht dat dat aanstellerietis wasquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, vervelendNou ja, je hoort wel verhalen toch?
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dacht dat dat aanstellerietis was
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mopshondjes.
[..]
Ik kan niet anders kijken.
[..]
Wat.quote:
Whahahahaha.quote:
Ik vind hem echt superlelijk. Met z'n vlassige haar.quote:
Mijn wat?quote:
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectjequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Mocht je nog hulp nodig hebben, je weet me te vinden
'Geven' is geen bezit..quote:
Not sure if serious ...quote:
Ik vind m wel wat hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superlelijk. Met z'n vlassige haar.
Balkon projectje? Do tell morequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectje
Logisch, je valt op vrouwen.quote:
ik ga mn eigen lounge bank makenquote:
moet ie ingewij.. oh wacht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectje
ik weet ook al hoe.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cool![]()
Ja nieuw zijn ze verrekte duur, kan je ze beter zelf maken
Nee ik ook niet, maar los is het wel leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het totaal niet staan een staart als man.
Dat wel ja, hoewel ik bij hem niet zou kunnen bedenken hou hij het anders zou moeten doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar los is het wel leuk.
Onder de 30 euro heb ik een loungebank straksquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
Hout is gewoon duur. Helemaal wat buiten staat.
jij hebt toch ook een balkon?quote:
die hond lijkt een beetje op een bepaalde userquote:
Bij MK wel, jaquote:
jij hebt kleine tepelsquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik kom net uit de douche. Lekker verfrissend.
[ afbeelding ]
Have you been working out?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik kom net uit de douche. Lekker verfrissend.
[ afbeelding ]
Ja, daarom juistquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onder de 30 euro heb ik een loungebank straks
[..]
jij hebt toch ook een balkon?
Dat lijkt maar zo omdat mijn borstspieren zo groot zijn.quote:
All day, 'erry day.quote:
Wie? Ik moet nu al lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die hond lijkt een beetje op een bepaalde user
Gooi het in de groepquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die hond lijkt een beetje op een bepaalde user
Trailer Trash.quote:
Bij Fas uiteraard ookquote:
Gvd.quote:
Maar het ging niet 'over' Fas, toch?quote:
Klopt welquote:
Dan ga je, slotje.quote:
Misschien wel onder Fasquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het ging niet 'over' Fas, toch?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wel onder FasOf tussen
Of in
Mja dan nog, vaak achteraf ben je alsnog duurder uit. Helemaal als je een koopje scoort tweedehands.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:23 schreef perro. het volgende:
vuurhout of pallethout valt wel mee hoor sedan.
Huh?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en daar elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
en nee, ik heb geen aandelen oid.
Waar gaat het over zeefje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en daar elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
Blijf verdorie met je tengels van Fas af
Wat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hond met die 2 poten. Such feels![]()
zeefje.quote:
Jammer joh, je zit er ver, ver naast.quote:
Is het niet gewoon een username?quote:
Blijkbaar is het nodig mensen af te zeiken hier. Vaak wil een TR wel eens helpen dan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
kunnen jullie niet beter een klbtopic openen en elke keer als jullie willen zeuren over zeefje daar posten? gaat echt nergens over eigenlijk.
nou en?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
ja, met je kerstmuts, kerst is al focking ruim 4 maanden voorbij man.
Ik dacht dat ze doelde op een (oud?)mod die in een trailer woont.quote:
Ik poste toch een plaatje?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in de link die je postte.
Dat weet je soms verdomde goed te verbergen.quote:
We hebben verkering nu, hè?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
Blijf verdorie met je tengels van Fas af
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze doelde op een (oud?)mod die in een trailer woont.
quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar omdat het Trailer Trash met twee hoofdletters was klonk het als een username.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neeik klikte en kwam op een pagina met filmpjes.
Gniffel gniffel 'inside verwijzing'quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.
Ja, een beetje sneren maken naar andere users. Jammer, dit.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, het was een inside verwijzing. Jullie weten dat niet.
Het is geweldig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je soms verdomde goed te verbergen.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Maar omdat het Trailer Trash met twee hoofdletters was klonk het als een username.
Was geen sneerquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje sneren maken naar andere users. Jammer, dit.
[..]
Oké.
Fax, ken je dit gevoel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gniffel gniffel 'inside verwijzing' [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je noemt zeefje nu zelf Trailer Trash he, dat besef je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nou. dan heb ik me nu vergist. in dit geval dan. echt lullig inderdaad.
Heb je deze niet al eens richting Fax gepost?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ken je dit gevoel?
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Iemand zonder reden trailer trash noemen, is dat geen sneer?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was geen sneermaar als jullie dat zo opvatten, prima
Het ging in elk geval niet over Zeefje, ik weet niet eens hoe ze er uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |