vooral met mijn -345345 puf tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk wat werk. Nu lekker uitrusten
je vergeet je achtpotige vriendjes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dozen gesjouwt, uitgepakt, alles bekeken, opgeschreven; dozen weer ingepakt. die dozen stonden allemaal op een hoogslaper van m'n zus. Lekker balanceren op 1 voet
al mn glazen en borden etc afgewassen zodat ik dat daar niet hoef te doen en alles schoon mee gaat.
lijsten gemaakt van wat ik heb en nog moet kopen.
![]()
![]()
quote:
Mopshondjes.quote:
Ik kan niet anders kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel wat sensueler kijken dan. Niet zo'n droopy gezicht
quote:
Ja, vervelendquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vooral met mijn -345345 puf tegenwoordig.
En dan te bedenken dat ik voorheen 5 dagen per weer de hele dag dozen van 25 kilo aan het tillen waswtf ik had niet verwacht dat zwanger zijn zoveel impact op je lichaam had.
maar 1 tegengekomen gelukkigquote:
dacht dat dat aanstellerietis wasquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, vervelendNou ja, je hoort wel verhalen toch?
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dacht dat dat aanstellerietis was
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mopshondjes.
[..]
Ik kan niet anders kijken.
[..]
Wat.quote:
Whahahahaha.quote:
Ik vind hem echt superlelijk. Met z'n vlassige haar.quote:
Mijn wat?quote:
misschien tzt met inrichten en mijn balkon projectjequote:Op zaterdag 26 april 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Mocht je nog hulp nodig hebben, je weet me te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |