Vooral als hij het weer normaal wil hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zal hij een vrachtlading aan issues hebben.
Wellicht slissendquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF
Zou die nog normaal kunnen praten?
Je mond werkt normaal toch als "klankkast"? En aangezien die aan beide zijden een gat in z'n wang heeft...quote:
Ik heb geen idee. En eigenlijk boeit het me ook weinigquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mond werkt normaal toch als "klankkast"? En aangezien die aan beide zijden een gat in z'n wang heeft...
Of zeg ik nu onzin?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:09 schreef perro. het volgende:
als ie homo is kan ie een nieuwe dimensie aan het begrip pijpen geven.
Nee klopt, je mond werkt als een soort klankkast.. Vraag het mij ook af hoe dat klinkt hahaquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mond werkt normaal toch als "klankkast"? En aangezien die aan beide zijden een gat in z'n wang heeft...
Of zeg ik nu onzin?
Nee, dat is het niet. Wie heeft hier nou hondengedrag gestudeerd, jij of ik?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie van dingen zijn, geur, uitstraling en nog wat dingen.
[..]
Hier een halve zak patat over.
Haal altijd teveel
Apart, denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee klopt, je mond werkt als een soort klankkast.. Vraag het mij ook af hoe dat klinkt haha
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:13 schreef perro. het volgende:
[..]
van voor naar achter en van links naar rechts.
Daarom zei ik ook 'zal wel'quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wie heeft hier nou hondengedrag gestudeerd, jij of ik?
verbrand je mond niet aan de friet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wie heeft hier nou hondengedrag gestudeerd, jij of ik?
Nou ja, ik had het daarvoor al uitgelegd en nog ga je dan zelf dingen verzinnen. Vond het een beetje raar.quote:
Dat zit wel goed hoor.quote:
Er staat anders nergens waar het door zou kunnen komen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het daarvoor al uitgelegd en nog ga je dan zelf dingen verzinnen. Vond het een beetje raar.
Nou ja, ik zei dat het afhankelijk is van de relatie tussen twee honden. Dus geur, uitstraling en andere dingen in die richting tellen automatisch niet mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat anders nergens waar het door zou kunnen komen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aaaanyway... iedereen kingsnight gevierd?
Jaja gratis intree casanova!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet echt.quote:
Maatje van me sprak een dame aan was het een stripperquote:
Heb ook nooit wat met koninginnedag of -nacht gehadquote:
Ik één keer met vrienden, maar Nijmegen is niet heel uitbundig op dat soort feestdagen. Was eigenlijk alleen tof vanwege de groep waar ik toen mee was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ook nooit wat met koninginnedag of -nacht gehad![]()
Eens gedaan, maar vond het niet bijzonder leuk
Ja, precies dat had ik ook dusquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik één keer met vrienden, maar Nijmegen is niet heel uitbundig op dat soort feestdagen. Was eigenlijk alleen tof vanwege de groep waar ik toen mee was.
Nopes.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee man, dan moeten we naar buiten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik besef me nu waar ik de vraag stel. Fok!. Natuurlijk vieren die geen kingsnight
Vertelquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Argh, sommige mensen kan ik soms wel schieten. Gewoon puur en alleen omdat ik me erger aan al hun maniertjes en dingetjes. Bah.
Niets bijzonders, ik erger me soms gewoon aan iemand als persoon. De manier waarop ze kijken, praten ... Stomme humor.quote:
Oh, okequote:Op zaterdag 26 april 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets bijzonders, ik erger me soms gewoon aan iemand als persoon. De manier waarop ze kijken, praten ... Stomme humor.
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Ik hopen op een sappig verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |