Ja, zo zat ik met een meisje in de klas dat nadat ze klassikaal antwoord moest geven over iets altijd hoestte om zichzelf een houding te geven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Argh, sommige mensen kan ik soms wel schieten. Gewoon puur en alleen omdat ik me erger aan al hun maniertjes en dingetjes. Bah.
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen sappig verhaal, maar: ik werd pikcent genoemd door mn neefje
Zal je foto in kpd wel gezien hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke? Degene die al meer dan een jaar niet meer online staan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal je foto in kpd wel gezien hebben.
Godver. Die zou ik echt een klap met een double ended dildo gevenquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zat ik met een meisje in de klas dat nadat ze klassikaal antwoord moest geven over iets altijd hoestte om zichzelf een houding te geven.
Whahahaha.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zat ik met een meisje in de klas dat nadat ze klassikaal antwoord moest geven over iets altijd hoestte om zichzelf een houding te geven.
Waarom moest ik lachen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik sla niemand. Het bloed kwam me wel onder mijn nagels vandaan, hij was zo fucking drukquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
En je hebt hem niet eens een ros verkocht?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha.
Op de meeloopdag was ook een jongen, uit Friesland, die had zo'n rare stem dat ik elke keer m'n lach in moest houden als hij iets had gezegd.
er is ooit een belgische presentator geweest van een talkshow, die ongewild de slappe lach kreeg tijdens een uitzending. de gasten hadden om een reden die ik niet meer weet een heel hoge piepstem wat best grappig klonk. maar zo op tv met een gierende presentator was niet zo leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha.
Op de meeloopdag was ook een jongen, uit Friesland, die had zo'n rare stem dat ik elke keer m'n lach in moest houden als hij iets had gezegd.
Hopelijk kom ik niet met hem in een projectgroepje.quote:
Zij is zoo moooiquote:
Dat was toch ook met zo'n man die keelkanker had en daardoor een belachelijke piepstem als hij praatte? Maar dat was in scène gezet, die lachende presentator.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
er is ooit een belgische presentator geweest van een talkshow, die ongewild de slappe lach kreeg tijdens een uitzending. de gasten hadden om een reden die ik niet meer weet een heel hoge piepstem wat best grappig klonk. maar zo op tv met een gierende presentator was niet zo leuk.
Heheheeh.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik niet met hem in een projectgroepje.Maar misschien wen ik er wel aan.
Wie is ze? Ik had het gifje ooit opgeslagen als rokje.gif. Geen idee waaromquote:
Meh ben alweer terug. Het artsy fartsy boomknuffelaarvegankraker ons-kent-ons gehalte was wel heel erg hoog, en de muziek was niet goed genoeg om te blijvenquote:
Wie is het ook alweer?quote:
Dat is die chick uit Chuck.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheeh.
[..]
Wie is ze? Ik had het gifje ooit opgeslagen als rokje.gif. Geen idee waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |