+1.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:03 schreef kwakz0r het volgende:
blupjes tellen ook en mensen die zich bemoeien met wat je voelt of je buik of wat dan ook zijn stom!
coconingsdag kindje! wauw, zet m op!
heel slim. Ik was ook tussen 6 en 9 weken het meest uitgeput. moeheid is eerlijk gezegd niet over nu, maar niet meer vergelijkbaar met toen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:08 schreef Crumpette het volgende:
Go Coco!![]()
Egopost: net vriendje uitgezwaaid, toch maar besloten om niet op een boot te gaan alcoholvrijhossen in Amsterdam vandaag.. voel me een enorme partypooper, maar ook een beetje opgelucht. De gedachte van me enorm moe en oncomfortabel voelen vanmiddag, maar dan 3 uur van huis verwijderd, gaf de doorslag. Damn, ik voel me zo'n opgeveren dat bij 6 weken al.
*phew* ik ben daar niet alleen dus.. en het is ook moeilijk uit te leggen aan je vriend, wiens lichaam niet totaal is overgenomen ten dienste van. Ik denk nu steeds: omg hoe doen dames dat die een fulltime baan hebben?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel slim. Ik was ook tussen 6 en 9 weken het meest uitgeput. moeheid is eerlijk gezegd niet over nu, maar niet meer vergelijkbaar met toen.
pas maar goed op jezelf.
Woaaaaaah! Spannendquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
2-3cm ontsluiting. Over 2 uur weer aan ctg, en daarna nog eens onderzoek. Als ontsluiting dan meer is, hier blijven. Anders mag ik naar huis.
als je fulltime werkt ben je daar ook aan gewend hequote:Op zaterdag 26 april 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
*phew* ik ben daar niet alleen dus.. en het is ook moeilijk uit te leggen aan je vriend, wiens lichaam niet totaal is overgenomen ten dienste van. Ik denk nu steeds: omg hoe doen dames dat die een fulltime baan hebben?
Ja same here. Ik ben freelancer, en had deze week geen opdracht dus voornamelijk thuis gewerkt. Volgende week wordt druk! ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. iig zorgen dat ik altijd wat te eten bij me heb geloof ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je fulltime werkt ben je daar ook aan gewend heIk heb er overdag weinig last van (gehad), alleen 's avonds doe ik niet echt meer iets anders dan op de bank zitten
Opstaan, werken, eten, slapenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
*phew* ik ben daar niet alleen dus.. en het is ook moeilijk uit te leggen aan je vriend, wiens lichaam niet totaal is overgenomen ten dienste van. Ik denk nu steeds: omg hoe doen dames dat die een fulltime baan hebben?
Wat balenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als t ks wordt voordat de verdunners uit m'n bloed zijn, dan moet ik onder algehele narcose.
Ik sluit mij hier bij aan, ik hoop dat uk kan wachten tot vannacht, en dat jij met een ruggeprik de ks kan doorstaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat balenHopelijk is de ontsluiting niet gevorderd en mag je naar huis.
ja hoor... we houden het geheim. Hebben we nog geen 24 uur volgehouden. Ben halfdoof door al het gegil van mijn familie, iedereen helemaal enthousiast door het nieuws...quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:54 schreef Amsel het volgende:
Met nogmaals felicitaties voor Poppejans! En een "zet 'm op" voor Coco!
Voor een wijziging van de OP graag even quoten of DM'en
Combobreaker. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ja hoor... we houden het geheim. Hebben we nog geen 24 uur volgehouden. Ben halfdoof door al het gegil van mijn familie, iedereen helemaal enthousiast door het nieuws...
Het orakel spees_eend had gelijk!
We krijgen een jongetje!![]()
amsel wil je het achter mijn naam zetten?
Oh dat ik niet leuk hopelijk blijft de kleine nog binnen tot morgen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als t ks wordt voordat de verdunners uit m'n bloed zijn, dan moet ik onder algehele narcose.
Yes!quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
amsel wil je het achter mijn naam zetten?
Wij weten niet wat het wordt, en gebruiken meestal ook 'hij' en 'hem'. 'Het' klinkt zo.... onvriendelijk ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:47 schreef Ikina het volgende:
DnD een jongen, mooi hè? Dat geheimhouden duurde hier 5 tellen aan de telefoon "HIJ groeit goed, oh..."![]()
Mag ik op 15 november?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:54 schreef Amsel het volgende:
...
Voor een wijziging van de OP graag even quoten of DM'en
Ja, dat scheelt. Wij hadden het nooit over hij op een dergelijk directe manier. Voor ons was het altijd frummel ipv hij/zij/het. En ik denk dat vooral de reactie van mijn man op zijn "verspreking" het geheim weggaf. "oh, nu verklap ik het, ik zeg HIJ"quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij weten niet wat het wordt, en gebruiken meestal ook 'hij' en 'hem'. 'Het' klinkt zo.... onvriendelijk ofzo
Ik zou er zelf in ieder geval niet van opkijken als iemand het over 'hij' ofzo had. Zou me helemaal niet opvallen.
Done!quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:59 schreef JufMariska het volgende:
Gefeliciteerd Poppejans en toi toi toi Coco!
[..]
Mag ik op 15 november?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
(Als het een jochie is he... dan is Lex natuurlijk wel erg leuk om te kiezen)
wij hebben een heel rondje Friesland gedaan. Maar mooi niet lopendquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat rondje stad duurde hier ook maar een uurdat lijkt me toch ook niet helemaal normaal?
Rugpijn?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat rondje stad duurde hier ook maar een uurdat lijkt me toch ook niet helemaal normaal?
Haha, nee, we vonden het eigenlijk juist extra goed zo dat we de naam Lex al hadden laten vallenquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
(Als het een jochie is he... dan is Lex natuurlijk wel erg leuk om te kiezen)
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja same here. ik ben een pathetigirlfriendquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan er gewoon moeilijk slecht tegen dat ik zo'n weakling ben af n toe![]()
Coco, ach, 1 voordeel, NB hoeft zich nooit te vervelen op z'n verjaardag
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En wat betreft Koningsdag, ik vond dat echt de minst aantrekkelijke datum om te bevallen![]()
![]()
Ik zou geen lange mouwen rompers meer bij kopen hoor. Zo handig zijn ze niet... ik heb er tot nu toe geloof ik twee keer een gebruikt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb ook ruim een uur geslapen hoor na nog niet eens een uur wandelen
Net even alle kleertjes ed uitgezocht en geteld... En ik heb nog maar 1 ding in 50... nu wilde ik daar niet veel van halen maar 1 is wel weinig.. En lange mouwen rompers. Ik heb er nu 7 in 50/56 dat lijkt mij ook wat weinig.
+1 ondingen! Mevroi heeft ze hier alleen aan in de draagdoek als het te warm is voor romper en shirtquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou geen lange mouwen rompers meer bij kopen hoor. Zo handig zijn ze niet... ik heb er tot nu toe geloof ik twee keer een gebruikt.
Tenzij Amalia Beatrix na doetquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef Chanty het volgende:
CocoGoed getimed! Maar wel fijn dat je naar huis mag en er morgen bewust bij kunt zijn. En over 30 jaar of zo wordt Amalia koningin dus dan krijgen we gewoon weer een Koninginnedag
Poppejans wat een lieve foto
ja ik kan dat normaal ook nooit. nu welquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geprobeerd te dutten maar ik kan het niet. Nooit gekund trouwens, behalve als ik ziek ben of een kater heb![]()
Poppejans
oh god is dat gevaar er ook nog in decemberquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou idd niet gokken op Amalia-verjaardag Koninginnedag. Die is 7 december jarig namelijk
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:
Coco een Koningsdagkindje
DND een jongen
Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.
Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:
Coco een Koningsdagkindje
DND een jongen
Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.
Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.
geen idee of ze dat testenquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stad was je?
SQ, heb je recent je ijzer nog laten checken?
Als r goed is hebben ze dat geprikt bij de eerste x bloedprikken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee of ze dat testenhet is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom
Je Hb was toch 7.9 ofzo zei je laatst? Dan is het getest. En prima hb. Rot dat je zo moe bent.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee of ze dat testenhet is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom
Nou, is het dan nu klaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter
Nee hoor babe! Shit happens, de een loopt op haar gemak nog halve marathons tot in week 33 en een ander niet. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter
Dat kan zó'n pijn doen! Ik heb er een paar weken geleden zelfs de vk voor gebeld want ik had zo'n pijn en t ging vast mis...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:09 schreef Skittles het volgende:
Doet dat zó'n pijnIk dacht dat het de steekjes waren die ik voelde als ik in bed omdraaide, dit is wel andere koek zeg. Ach, het groeit tenminste
Goed doel en zulks.
Dat valt nu idd op. De winterjassen blijven nu thuis die toch altijd wel een buik(je) verhullen. Erg leuk gezicht!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij stonden dus zelf op de vrijmarkt en hebben heel wat mensen aan ons voorbij zien komen. Zegt mijn vriend op een gegeven moment: 'Wow, liefje. Is het jou wel eens opgevallen hoe veel zwangere vrouwen er eigenlijk zijn?'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi dat t de mannen ook opvalt he
Even ego onder een spoilerIs dat echt iets wat je hebt sinds je zwanger bent? Misschien kan een bekkentherapeut uitkomst bieden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi dat t de mannen ook opvalt he
Even ego onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor GM! kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.. en pijn is gewoon heel heel vermoeiend. Sterkte!
Is echt zwangerschapsgerelateerd, en bekkentherapeut/fysio bezoek ik wekelijks, doe trouw mn oefeningen, behalve op dagen als vandaag dat ik amper omhoog kom... Meer kunnen we er nu niet aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat echt iets wat je hebt sinds je zwanger bent? Misschien kan een bekkentherapeut uitkomst bieden?
Hoe gaat het bij jou met de krampen? Al wat minder?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]voor GM! kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.. en pijn is gewoon heel heel vermoeiend. Sterkte!
Ik heb zo'n ondersteunende band. Zonder is het helemaal niet te doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh gm, bekkenpijn is ook echt niet fijn. Het is gewoon klote!!
En de goedbedoelde opmerkingen helpen idd niet mee, je voelt je dan juist nog meer een zeur of aansteller oid. Terwijl je toch gewoon echt heel veel pijn hebt![]()
Had jij nou wel zo'n bekkenband?
Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou met de krampen? Al wat minder?
Fijn dat het wat afneemtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazen![]()
Hoe is het met jou?
Dan ben je iig gezond opgeblazenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazen![]()
Hoe is het met jou? edit: huh - ik ging in de lijst kijken hoe ver je bent.. maar je staat er niet in! Heel vroeg nog of al bevallen?
Ja maar niet iedere vrouw krijgt last van haar bekken he. Ik ken er ook zat die daar geen last van hebben gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fijn dat het wat afneemt![]()
Hier alles goed, alleen merk ik dat het steeds zwaarder wordt. Bekken zijn een probleem inderdaad... Daardoor doen liezen zeer en waggel ik nogal. Normaal lopen gaat soms echt niet. Sommige reacties daarop ook'Doen je voeten zeer?, Heb je last van je rug?' En dat zijn juist de vrouwen die zelf moeder zijn....
Die van mij kijkt nu heel verwijtend naar alle mensen die hun kind in een BabyBjorn dragen. Ik zíé hem gewoon denken "dat is slecht voor de heupjes hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook zo schattig dat mijn vriend daar nu blijkbaar ook op let. En kindjes in draagdoeken aanwijzen en zo..
Hahaha mijn man luistert ook blijkt uit zijn commentaar op de babybjorn zakken enz... Vorige week in t winkelcentrum hoor ik ineens naast mij, Nou je kunt dat kind ook gewoon aan zn enkels meeslingeren....quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die van mij kijkt nu heel verwijtend naar alle mensen die hun kind in een BabyBjorn dragen. Ik zíé hem gewoon denken "dat is slecht voor de heupjes hoor!"
En hij wijst ook de hele tijd kinderwagens aan. "Kijk een Joolz!" "Oh dat is een Bugaboo!" Alsof het auto's zijn
Ks omdat ik al eerdere sectio heb gehad en omdat kind erg groot wordt ingeschat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef mignonne het volgende:
Jeetje wat maak je het spannnend coco![]()
Ik hoop voor jou dat je het kunt rekken tot 02:00.
En een vaginale baring? is dat helemaal geen optie? Ik weet even niet meer hoe het zat in jouw gevalIk kan me voorstellen dat een keizersnede onder algehele narcose helemaal geen feest is.
Poppejans![]()
![]()
ze is echt prachtig <3
-edit-
pagina-instellingen verkeerd
fijn dat je naar huis mag joh!!![]()
succes morgen, laatste dagje mama van 1
Ja maar het moet natuurlijk nog wel worden gewassen en we hebben geen droger dus het duurt 24 uur voor het droog is en stel dat alles is onder gescheten en gekotst, dan heeft hij niks om aan te doenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, als het niet precies genoeg blijkt is het toch met drie klikken bijbesteld of gehaald door moeder / man?komt vast wel goed hoor!
Maar als 50/56 dus wat groot is, dan heb ik dus niet veel dat echt klein isquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah joh dat loopt wel los hoor. Peuter had ook veel 50/56 en ja, dat is wat groot maar ze groeien ook snel he. En je doet er zo lang mee
Prenatal-rompers zijn bijvoorbeeld lang maar heel smal, en Hema-rompers rekken een boel mee (en vind ik daarom veel fijner!). En qua kleding: dan sla je de mouwen en broekspijpjes wat om, geen probleem!
Ik ontdekte dat wij maar 1 pakje maat 50 hebben, en veel 56, mijn man vind dat we dan geen 50 hoeven bij te kopen, ik heb een andere mening...quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar het moet natuurlijk nog wel worden gewassen en we hebben geen droger dus het duurt 24 uur voor het droog is en stel dat alles is onder gescheten en gekotst, dan heeft hij niks om aan te doen![]()
Maar idd wat GM zegt, ik denk ook steeds: dan kunnen we hem vast ook wel iets aandoen dat valt als 62. Maar mijn hormonen vinden van niet
Herkenbaar maar ik ben zelf sowieso al gaan rekenen in 50/56 62/68 etc omdat dat vaak al in de labels zelf staat. En als ik bv iets in 62 en 68 heb dan zie je echt haast geen verschil. Dus daar kan ik mee leven. Maar niet met dat ik soms ook geen verschil zie tussen een 62 en een 56quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ontdekte dat wij maar 1 pakje maat 50 hebben, en veel 56, mijn man vind dat we dan geen 50 hoeven bij te kopen, ik heb een andere mening...
Ja dat bedacht ik ook, maar zul je zien dat ze grotere maten kopen (doe ik ook vaak, want vd kleine spul hebben ze vast zat)ach ze zal niet in dr blote kont liggenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had niets dat kleiner was dan maat 50. Heb de kleinere maat nooit gemist en dus nu ook niet in huis. Ze verzuipen er ook weer niet in hoor.
Maar zou wel iets meer dan 1 pakje in 50 hebben, 56 is toch weer net wat groter.
Maar vergeet niet dat je waarschijnlijk ook nog een boel kleertjes krijgt als de baby net geboren is
Dan moeten de dingen waar instaat dat ze 50 of new born ook wel echt 50 zijn. En dat is dus het probleem! Ik heb meerdere outfits in die maten maar als ik er een 56 of 62 opleg is daar soms geen verschil tussenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had niets dat kleiner was dan maat 50. Heb de kleinere maat nooit gemist en dus nu ook niet in huis. Ze verzuipen er ook weer niet in hoor.
Maar zou wel iets meer dan 1 pakje in 50 hebben, 56 is toch weer net wat groter.
Maar vergeet niet dat je waarschijnlijk ook nog een boel kleertjes krijgt als de baby net geboren is
Wij hebben in het kaartje gezet dat Fernando al heel veel kleertjes en knuffels heeft maar dat hij heel erg blij wordt van speelgoedjes. Dus ik hoop dat de hoeveelheid kleertjes die we nog krijgen mee gaat vallen. Zelf vraag ik mensen altijd of ze nog iets nodig hebben of juist niet willen hebben. Verwacht dat de mensen die ons goed kennen dat bij ons ook zo zullen doen. En al het andere gespuis komt toch pas veel later op kraamvisite. Ik wil het zelf echt rustig houden wat dat betreft en veel mensen wonen niet om de hoek dus als ze langer willen blijven is het sowieso handig dat ze pas wat later komen als ik weer fitter ben. Denk niet dat ze dan nog kleine maatjes halenquote:Op zondag 27 april 2014 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik ook, maar zul je zien dat ze grotere maten kopen (doe ik ook vaak, want vd kleine spul hebben ze vast zat)ach ze zal niet in dr blote kont liggen
Dat zeg ik: tijd teveelquote:Op zondag 27 april 2014 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je hebt nog zo lang!![]()
Onze namen zijn ineens oranje!
Hormones will get you tooquote:Op zondag 27 april 2014 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat het echt wel losloopt met die kleertjes
Maar misschien snap ik dat nog wel niet. Ik hoop dat die zorgen minder worden voor jullie
En wtf, waarom zijn we ineens allemaal oranje?
Ah, is dat normaal?quote:Op zondag 27 april 2014 00:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hormones will get you too
Waar ik me tot nu toe dan nog niet druk om maak, is het eerste pakje na de geboorteKijken of dat nog komt.
En idd alles is oranje, is elk jaar met Koning(inne)sdag
ah ja dat was het! Ik was ff kwijt hoe het nou zat, dacht dat er ook iemand was met een voorliggende placenta? Wist wel dat je eerder een ks had gehad jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ks omdat ik al eerdere sectio heb gehad en omdat kind erg groot wordt ingeschat.
Daarbij vond ik ks een veel fijner idee dan vaginaal ivm bloedverdunners, ook als ik niet op tijd ermee had kunnen stoppen. Voor mijn gevoel (!) een veel meer gecontroleerde omgeving/ situatie. Je ligt al op de ok, etc.
Begin langzaam zenuwachtig te worden
Dit dus. Kleertjes maat 50 pasten mijn beide mannen niet. Zonde dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:55 schreef Chanty het volgende:
Zul je zien dat hij gewoon zo groot is dat hij sowieso maar een week in die kleine maten past
Maar mijn hormonen willen zeker weten dat hij van alles genoeg heeft.
Ach, het is net als voor volwassenen. Verschillende merken vallen verschillend.quote:Op zondag 27 april 2014 00:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan moeten de dingen waar instaat dat ze 50 of new born ook wel echt 50 zijn. En dat is dus het probleem! Ik heb meerdere outfits in die maten maar als ik er een 56 of 62 opleg is daar soms geen verschil tussenDus of het een valt klein, of het ander valt groot. Maar dacht dat ik de kraamhulp maar om raad ga vragen. Die heeft vaak genoeg babykleertjes in haar handen en kan vast zien of ik genoeg klein spul heb
Ik heb bij de derde een geplande ks gehad in verband met voorliggende placenta... Misschien herinner je dat nog?quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ja dat was het! Ik was ff kwijt hoe het nou zat, dacht dat er ook iemand was met een voorliggende placenta?
Ik misschien? Maar dat probleem heeft zich inmiddels gelukkig opgelost.quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ja dat was het! Ik was ff kwijt hoe het nou zat, dacht dat er ook iemand was met een voorliggende placenta? Wist wel dat je eerder een ks had gehad ja
Ja dat weet ik idd nog, maar ik dacht me te herinneren dat er nu of onlangs weer iemand was die een ks kreeg om diezelfde reden.quote:Op zondag 27 april 2014 07:33 schreef lily het volgende:
Poppejans, gefeliciteerd met jullie dochter
[..]
Ik heb bij de derde een geplande ks gehad in verband met voorliggende placenta... Misschien herinner je dat nog?
oh! zie je welquote:Op zondag 27 april 2014 09:16 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik misschien? Maar dat probleem heeft zich inmiddels gelukkig opgelost.
Coco, ik wens je een prachtige dag vandaag!
Tijdens de combitest had ik een voorliggende placenta (daarmee bedoelen ze toch dat hij nog voor de uitgang ligt?)quote:Op zondag 27 april 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat weet ik idd nog, maar ik dacht me te herinneren dat er nu of onlangs weer iemand was die een ks kreeg om diezelfde reden.
Ik zal het wel gedroomd hebben dan![]()
Maud zit daar met d'r 4,5 maand nog steeds niet in.quote:Op zondag 27 april 2014 07:07 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben maat 50 ook ongedragen weg kunnen doen, van maat 50/56 heeft hij alles voor de show ongeveer 1x aan gehad en nu met 8 weken zit hij in maat 62.
Je weet het niet van te voren.
En mijn babbie van 10 weken welquote:Op zondag 27 april 2014 10:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maud zit daar met d'r 4,5 maand nog steeds niet in.![]()
--
Poppejans en Coco, gefeliciteerd!
Feestquote:Op zondag 27 april 2014 10:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
En mijn babbie van 10 weken welIk heb de maatjes 50 ongedragen de kast in kunnen gooien. Ze was slechts 3760 gram bij geboorte, maar het hangt verder ook gewoon af van lengte en breedte welke maat goed zit.
Gefeliciteerd Coco!
Een koffer ipv een tas chantyquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Feest![]()
Ik hoor het al. Ik neem geen twee setjes mee naar het ziekenhuis maar 10 setjes
of je word puffend in je rolstoel naar de verloskamer gereden gevolgd door zo'n rijdend kledingrek geduwd door mike de boerquote:
Mental picturequote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
of je word puffend in je rolstoel naar de verloskamer gereden gevolgd door zo'n rijdend kledingrek geduwd door mike de boer
quote:Op zondag 27 april 2014 09:57 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor later Coco. Nu ben je oranje
Mental imagequote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
of je word puffend in je rolstoel naar de verloskamer gereden gevolgd door zo'n rijdend kledingrek geduwd door mike de boer
Ik had een 50 setje en 56 mee. Gewoon voor de zekerheid moet voldoende zijn hoorquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Feest![]()
Ik hoor het al. Ik neem geen twee setjes mee naar het ziekenhuis maar 10 setjes
I know.. Ik kon het niet laten om het te roepen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
En mijn babbie van 10 weken welIk heb de maatjes 50 ongedragen de kast in kunnen gooien. Ze was slechts 3760 gram bij geboorte, maar het hangt verder ook gewoon af van lengte en breedte welke maat goed zit.
Gefeliciteerd Coco!
Als alles volgens het nieuwe plan gegaan is heeft coco vandaag een ks gehad. Kleine man had ineens haast...quote:Op zondag 27 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
CocoSaar&Tom
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Is ie eigenlijk nog op de 26e of de 27e geboren? Want de 27e is natuurlijk de officiele koningedag![]()
Haar eigenste zondagskindjequote:Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als alles volgens het nieuwe plan gegaan is heeft coco vandaag een ks gehad. Kleine man had ineens haast...
Fixed?!quote:
Heel ergquote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gelukt!
Hij lijkt echt op z'n grote zus!!
Vanochtend om 7.20u!quote:Op zondag 27 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
CocoSaar&Tom
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Is ie eigenlijk nog op de 26e of de 27e geboren? Want de 27e is natuurlijk de officiele koningedag![]()
Bijzonder is dat hè. Voelt het bij jou ook alsof je hem al jaren kent?quote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gelukt!
Hij lijkt echt op z'n grote zus!!
Klopt. Ze wogen 3870gr en 3670gr. En mijn mannen pasten niet in hun eerste pakje (maat 50). We hebben ze erin gefrot omdat het moest van mijn hormonen, maar het zat gewoon strak.quote:Op zondag 27 april 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
Misschien dat Nikki ook nog advies heeft Chanty, haar mannen waren ook beiden rond dat gewicht.
Welnee, je kunt ook te voorzichtig zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet een van jullie misschien hoe het zit met bètacaroteen? Zwangere vrouwen moeten oppassen voor vitamine A, maar bètacaroteen word door het lichaam ook omgezet in vitamine A. Moeten we dan ook oppassen voor fruit waar het veel inzit?
Als je je gewoon houdt aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit zal er niet veel mis kunnen gaan denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet een van jullie misschien hoe het zit met bètacaroteen? Zwangere vrouwen moeten oppassen voor vitamine A, maar bètacaroteen word door het lichaam ook omgezet in vitamine A. Moeten we dan ook oppassen voor fruit waar het veel inzit?
Nee en als zwangere heb je zelfs meer vitamine A nodig dan niet-zwanger. Echter, té veel zou schadelijk kunnen zijn voor het ongeboren kind. Je moet wel echt toeren uithalen om over die grens heen te gaan. Geen stukken gebakken lever (quote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mooi verslag. En dat hij toch zijn eigen datum heeft gekozenquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vanochtend om 7.20u!
Ik werd vannacht om 3u wakker van een wee. Twee uur later kwamen ze heel snel achter elkaar en was t erg pijnlijk. Zhuis gebeld, langsgegaan, aan ctg gelegd. En toen vonden ze de weeën erg snel achter elkaar komen (denk minuutje pauze tussen iedere wee) en erg regelmatig.
Dus gevoeld, zat ik op 5-6 cm ontsluiting. Ok-team en iedereen opgepiept, want ze wilden t zo snel mogelijk beginnen, omdat t ineens zo snel ging.
5.30u kwam ik aan in t zhuis, 7.20u is Tom geboren. Het ging echt heel rap ineens!
Babyhuiltjes toen hij uit m'n buik werd gehaaldEn ik had meteen zoiets van "Saar-kopie!. Nou ja, en we hadden nog niet gezien of t een jongetje of meisje was, dus het dekentje werd zo aan de kant geschoven en toen zat er een heus piemeltje!!
Saar heeft kennis gemaakt inmiddels, en vond t maar spannend geloof ik. Ze is nu weer mee met m'n ouders en komt straks weer. M is even naar huis, ook wat slapen en dingetjes kopen. En ik was een poging tot dutje aan t doen, maar ik word de hele tijd wakker. Haal ik later wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |