Wat balenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als t ks wordt voordat de verdunners uit m'n bloed zijn, dan moet ik onder algehele narcose.
Ik sluit mij hier bij aan, ik hoop dat uk kan wachten tot vannacht, en dat jij met een ruggeprik de ks kan doorstaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat balenHopelijk is de ontsluiting niet gevorderd en mag je naar huis.
ja hoor... we houden het geheim. Hebben we nog geen 24 uur volgehouden. Ben halfdoof door al het gegil van mijn familie, iedereen helemaal enthousiast door het nieuws...quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:54 schreef Amsel het volgende:
Met nogmaals felicitaties voor Poppejans! En een "zet 'm op" voor Coco!
Voor een wijziging van de OP graag even quoten of DM'en
Combobreaker. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ja hoor... we houden het geheim. Hebben we nog geen 24 uur volgehouden. Ben halfdoof door al het gegil van mijn familie, iedereen helemaal enthousiast door het nieuws...
Het orakel spees_eend had gelijk!
We krijgen een jongetje!![]()
amsel wil je het achter mijn naam zetten?
Oh dat ik niet leuk hopelijk blijft de kleine nog binnen tot morgen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als t ks wordt voordat de verdunners uit m'n bloed zijn, dan moet ik onder algehele narcose.
Yes!quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:18 schreef DagenNachtdromer het volgende:
amsel wil je het achter mijn naam zetten?
Wij weten niet wat het wordt, en gebruiken meestal ook 'hij' en 'hem'. 'Het' klinkt zo.... onvriendelijk ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:47 schreef Ikina het volgende:
DnD een jongen, mooi hè? Dat geheimhouden duurde hier 5 tellen aan de telefoon "HIJ groeit goed, oh..."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |