quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:
Coco een Koningsdagkindje
DND een jongen
Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.
Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.

quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:
Coco een Koningsdagkindje
DND een jongen
Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.
Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.

geen idee of ze dat testenquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stad was je?
SQ, heb je recent je ijzer nog laten checken?

Als r goed is hebben ze dat geprikt bij de eerste x bloedprikken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee of ze dat testenhet is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom

Je Hb was toch 7.9 ofzo zei je laatst? Dan is het getest. En prima hb. Rot dat je zo moe bent.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee of ze dat testenhet is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom

Nou, is het dan nu klaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter

Nee hoor babe! Shit happens, de een loopt op haar gemak nog halve marathons tot in week 33 en een ander niet. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter

Dat kan zó'n pijn doen! Ik heb er een paar weken geleden zelfs de vk voor gebeld want ik had zo'n pijn en t ging vast mis...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:09 schreef Skittles het volgende:
Doet dat zó'n pijnIk dacht dat het de steekjes waren die ik voelde als ik in bed omdraaide, dit is wel andere koek zeg. Ach, het groeit tenminste
Goed doel en zulks.

Dat valt nu idd op. De winterjassen blijven nu thuis die toch altijd wel een buik(je) verhullen. Erg leuk gezicht!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij stonden dus zelf op de vrijmarkt en hebben heel wat mensen aan ons voorbij zien komen. Zegt mijn vriend op een gegeven moment: 'Wow, liefje. Is het jou wel eens opgevallen hoe veel zwangere vrouwen er eigenlijk zijn?'.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016

quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi dat t de mannen ook opvalt he
Even ego onder een spoilerIs dat echt iets wat je hebt sinds je zwanger bent? Misschien kan een bekkentherapeut uitkomst bieden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi dat t de mannen ook opvalt he
Even ego onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor GM! kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.. en pijn is gewoon heel heel vermoeiend. Sterkte!

Is echt zwangerschapsgerelateerd, en bekkentherapeut/fysio bezoek ik wekelijks, doe trouw mn oefeningen, behalve op dagen als vandaag dat ik amper omhoog kom... Meer kunnen we er nu niet aan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat echt iets wat je hebt sinds je zwanger bent? Misschien kan een bekkentherapeut uitkomst bieden?

Hoe gaat het bij jou met de krampen? Al wat minder?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]voor GM! kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.. en pijn is gewoon heel heel vermoeiend. Sterkte!

Ik heb zo'n ondersteunende band. Zonder is het helemaal niet te doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh gm, bekkenpijn is ook echt niet fijn. Het is gewoon klote!!
En de goedbedoelde opmerkingen helpen idd niet mee, je voelt je dan juist nog meer een zeur of aansteller oid. Terwijl je toch gewoon echt heel veel pijn hebt![]()
Had jij nou wel zo'n bekkenband?

Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou met de krampen? Al wat minder?

Fijn dat het wat afneemtquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazen![]()
Hoe is het met jou?

Dan ben je iig gezond opgeblazenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazen![]()
Hoe is het met jou? edit: huh - ik ging in de lijst kijken hoe ver je bent.. maar je staat er niet in! Heel vroeg nog of al bevallen?

Ja maar niet iedere vrouw krijgt last van haar bekken he. Ik ken er ook zat die daar geen last van hebben gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fijn dat het wat afneemt![]()
Hier alles goed, alleen merk ik dat het steeds zwaarder wordt. Bekken zijn een probleem inderdaad... Daardoor doen liezen zeer en waggel ik nogal. Normaal lopen gaat soms echt niet. Sommige reacties daarop ook'Doen je voeten zeer?, Heb je last van je rug?' En dat zijn juist de vrouwen die zelf moeder zijn....

Die van mij kijkt nu heel verwijtend naar alle mensen die hun kind in een BabyBjorn dragen. Ik zíé hem gewoon denken "dat is slecht voor de heupjes hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook zo schattig dat mijn vriend daar nu blijkbaar ook op let. En kindjes in draagdoeken aanwijzen en zo..

Hahaha mijn man luistert ook blijkt uit zijn commentaar op de babybjorn zakken enz... Vorige week in t winkelcentrum hoor ik ineens naast mij, Nou je kunt dat kind ook gewoon aan zn enkels meeslingeren....quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die van mij kijkt nu heel verwijtend naar alle mensen die hun kind in een BabyBjorn dragen. Ik zíé hem gewoon denken "dat is slecht voor de heupjes hoor!"
En hij wijst ook de hele tijd kinderwagens aan. "Kijk een Joolz!" "Oh dat is een Bugaboo!" Alsof het auto's zijn

Ks omdat ik al eerdere sectio heb gehad en omdat kind erg groot wordt ingeschat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef mignonne het volgende:
Jeetje wat maak je het spannnend coco![]()
Ik hoop voor jou dat je het kunt rekken tot 02:00.
En een vaginale baring? is dat helemaal geen optie? Ik weet even niet meer hoe het zat in jouw gevalIk kan me voorstellen dat een keizersnede onder algehele narcose helemaal geen feest is.
Poppejans![]()
![]()
ze is echt prachtig <3
-edit-
pagina-instellingen verkeerd
fijn dat je naar huis mag joh!!![]()
succes morgen, laatste dagje mama van 1

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |