abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139282227
ohja dat is ook wel onhandig in de winter :P
pi_139282302
Poppejans, gefeliciteerd! Wat een poppetje zeg O+.

Coco, zet hem op!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_139282336
Coco heb je vandaag geen medicijnen genomen dan? Of wordt het toch algehele narcose?
Zet m op, nog zo'n leuk kind op de wereld *O*
pi_139282497
Coco een Koningsdagkindje O+

DND een jongen *O*

Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.

Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.
  zaterdag 26 april 2014 @ 18:56:41 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139282699
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:

DND een jongen *O*

Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.

Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.
:D
En daar heb je geen foto van? :o
pi_139282709
Nee ik durfde niet :@

Ik neem aan dat meer mensen hem gezien hebben en had gehoopt er op het forum al iets over te lezen :D
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:04:40 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139282888
Welke stad was je?

SQ, heb je recent je ijzer nog laten checken?
pi_139282930
Dat kan alleen in Eindhoven de gekste natuurlijk :P
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:10:05 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139283031
:D
pi_139283349
Poppejans gefeliciteerd. Mooie naam *O*
pi_139283553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:

DND een jongen *O*

_O- _O- _O-
Briljant!!! 'Maar ik had het toch gekocht?'
Tralalalaaa
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:42:16 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_139283906
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stad was je?

SQ, heb je recent je ijzer nog laten checken?
geen idee of ze dat testen :') het is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom :')
disclaimer
pi_139284017
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geen idee of ze dat testen :') het is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom :')
Als r goed is hebben ze dat geprikt bij de eerste x bloedprikken.
S. 2014
J. 2016
pi_139284075
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je Hb was toch 7.9 ofzo zei je laatst? Dan is het getest. En prima hb. Rot dat je zo moe bent. :*
:)
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:52:30 #115
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139284145
Poppejans gefeliciteerd! Wat een dotje O+

Coco daar ga je!! :D (nouja, morgen dan :+ ) spannend hoor!! O+

Pfoe, ik heb lekker al indalingspijn hier. Wel wat op tijd, als ik het zo las was het bij oudste dochter wat later :+ Magoed, we gaan het zien :) Voel me verder eigenlijk super, op wat rugpijn (vooral in mn bovenrug) na. Mn band doet goed dienst om het leed wat bekkenpijn heeft te ontlasten O+ En ik geniet gewoon nog even van de laatste weekjes. Zit al lekker in mezelf gekeerd, maar dat is al langer haha :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:53:45 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_139284171
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter :P
disclaimer
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:55:39 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139284220
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter :P
Nou, is het dan nu klaar? :{w
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:56:31 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139284243
Anders eet je gewoon wat floradix? Doe ik ook terwijl mn Hb vorige keer (met 30 weken) ik dacht iets van 7.2 was, wat prima is. Maar een week terug ofzo voelde ik me echt niet lekker, meer last van mn bloeddruk ook, en nu ik dit een tijdje neem lijkt het toch wel iets beter te gaan. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:56:48 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_139284252
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, is het dan nu klaar? :{w
ja sorry mevrouw :P
disclaimer
  zaterdag 26 april 2014 @ 19:57:27 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139284267
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor babe! Shit happens, de een loopt op haar gemak nog halve marathons tot in week 33 en een ander niet. Niks aan te doen.

Maar wel even omschakelen. :Y :*
pi_139284392
Poppejans O+

SQ, heb je een duidelijk symptoom ga je zitten klagen tssk :{w :P

Is dit herkenbaar voor iemand: vanaf gisterochtend bij elke beweging met m'n benen die ik wil doen, voel ik het enorm trekken in mijn onderbuik uitstralend naar de liezen. Soms trekt het ook door naar mijn onderrug. Als ik vanaf de bank opsta om te lopen naar bijvoorbeeld de wc schiet de kramp er helemaal in en loop ik echt zoveel mogelijk voorover gebogen, zodat de pijn ook minder is.
Ik dacht dat het na een nachtje slapen wel over zou zijn, maar hoewel het wel al stukken minder is (ik kan nu wel rechtop lopen) is het nog steeds wel aanwezig.
En dat ik vanochtend een druppeltje bloed had aan het wcpapiertje maakt het er ook niet beter op :') Gelukkig is de oorzaak maar een klein (schaaf)wondje en komt het dus niet uit de baarmoeder. :)

En dan die dromen joh. Vannacht droomde ik dat ik de foetus had afgestaan aan stamcel onderzoek, zodat mensen het konden opslurpen á la South Park en ze zo weer konden lopen. Dus hup foetus er met een stofzuiger in zijn geheel eruit gehaald en daarna werd het dus opgeslurpt door iemand. :')
pi_139284509
Klinkt als klassieke bandenpijn skittles
S. 2014
J. 2016
pi_139284578
Doet dat zó'n pijn :{ Ik dacht dat het de steekjes waren die ik voelde als ik in bed omdraaide, dit is wel andere koek zeg. Ach, het groeit tenminste O+ Goed doel en zulks.
pi_139284718
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:09 schreef Skittles het volgende:
Doet dat zó'n pijn :{ Ik dacht dat het de steekjes waren die ik voelde als ik in bed omdraaide, dit is wel andere koek zeg. Ach, het groeit tenminste O+ Goed doel en zulks.
Dat kan zó'n pijn doen! Ik heb er een paar weken geleden zelfs de vk voor gebeld want ik had zo'n pijn en t ging vast mis...
Conclusie: kindje perfect in orde en de pijn is bandenpijn :X
Pcm en warme kruik! En je benen een beetje optrekken als je zit of ligt...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:21:24 #125
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139284855
Terwijl ik lekker over de vrijmarkten aan het struinen was, brengt Poppejans een mooi mensje ter wereld O+ van harte *O*

En maakte Coco het even spannend! :)
Succes morgen :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_139285876
Poppejans, gefeliciteerd met je mooie dochter! Wat geweldig dat ze er nu is, en dat het zo'n snelle thuisbevalling was. Hopelijk gaat het goed met je.

En Coco, succes morgen, hopelijk blijft het rustig en kun je de ks bewust beleven.

En dat zo'n bezoekje aan de vrijmaakt opeens zo uitputtend kan zijn hè... Als zo veel zwangeren het hebben is het in ieder geval niet raar, maar wel even wennen als je dat niet van jezelf gewend bent.
Hier ging het eigenlijk prima, lekker even gestruind in ons durp, poffertjes gegeten, met vrienden met kinderschaar gebbqd in de tuin, en nu nog niet moe. Heerlijk zulke dagen!

En Skittles, ik heb hetzelfde wel eens gehad maar in veel mindere mate, en dacht ook dat het bandenpijn was. Heb er nu nooit meer kast van dus hoop dat het bij jou ook weer ophoudt...
pi_139286065
Wij stonden dus zelf op de vrijmarkt en hebben heel wat mensen aan ons voorbij zien komen. Zegt mijn vriend op een gegeven moment: 'Wow, liefje. Is het jou wel eens opgevallen hoe veel zwangere vrouwen er eigenlijk zijn?'

O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_139286103
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij stonden dus zelf op de vrijmarkt en hebben heel wat mensen aan ons voorbij zien komen. Zegt mijn vriend op een gegeven moment: 'Wow, liefje. Is het jou wel eens opgevallen hoe veel zwangere vrouwen er eigenlijk zijn?'

O+.
Dat valt nu idd op. De winterjassen blijven nu thuis die toch altijd wel een buik(je) verhullen. Erg leuk gezicht!
pi_139286184
Ik kom ook constant zwangere vrouwen tegen! O+

én verse babies, die ook steeds meer! En voel me dan zo schuldig als ik in die kinderwagen probeer te kijken, terwijl ik me kan voorstellen dat ik het ook niet zo leuk zou vinden als iedereen bij mij zomaar naar binnen zou staren :P
pi_139286393
Ik vind het ook zo schattig dat mijn vriend daar nu blijkbaar ook op let. En kindjes in draagdoeken aanwijzen en zo. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_139286546
Godzijdank zie je ook steeds minder buikbanden met 50 % papa, 50 % mama, 100 % ikke :')
pi_139286778
Mooi dat t de mannen ook opvalt he O+

Even ego onder een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_139286824
Die teksten idd :')
Of dan zie je dat op een geboortekaartje staan :'(

OMG m'n bed staat op klossen!! :o :o :o
Tralalalaaa
pi_139286880
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat echt iets wat je hebt sinds je zwanger bent? Misschien kan een bekkentherapeut uitkomst bieden?
pi_139286910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
:* voor GM! kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.. en pijn is gewoon heel heel vermoeiend. Sterkte!
pi_139286965
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Is dat echt iets wat je hebt sinds je zwanger bent? Misschien kan een bekkentherapeut uitkomst bieden?
Is echt zwangerschapsgerelateerd, en bekkentherapeut/fysio bezoek ik wekelijks, doe trouw mn oefeningen, behalve op dagen als vandaag dat ik amper omhoog kom... Meer kunnen we er nu niet aan doen.
S. 2014
J. 2016
pi_139286972
Oh gm, bekkenpijn is ook echt niet fijn. Het is gewoon klote!!
En de goedbedoelde opmerkingen helpen idd niet mee, je voelt je dan juist nog meer een zeur of aansteller oid. Terwijl je toch gewoon echt heel veel pijn hebt :{
Had jij nou wel zo'n bekkenband?
Tralalalaaa
pi_139286985
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:32 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:* voor GM! kan me voorstellen dat dat heel vervelend is.. en pijn is gewoon heel heel vermoeiend. Sterkte!
Hoe gaat het bij jou met de krampen? Al wat minder?
pi_139287043
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh gm, bekkenpijn is ook echt niet fijn. Het is gewoon klote!!
En de goedbedoelde opmerkingen helpen idd niet mee, je voelt je dan juist nog meer een zeur of aansteller oid. Terwijl je toch gewoon echt heel veel pijn hebt :{
Had jij nou wel zo'n bekkenband?
Ik heb zo'n ondersteunende band. Zonder is het helemaal niet te doen.
S. 2014
J. 2016
pi_139287081
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jou met de krampen? Al wat minder?
Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazen :')

Hoe is het met jou? edit: huh - ik ging in de lijst kijken hoe ver je bent.. maar je staat er niet in! Heel vroeg nog of al bevallen? :)
pi_139287201
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja dat is de afgelopen dagen wat minder idd. Nog steeds wel, maar maar een paar keer per dag. Wel gezellig hoofdpijn/moe/verstopt/geen zin in eten. Maar als ik wel eet, voel ik me wel beter. Dacht net dat ik het goed deed door een goede maaltijd er door te drukken bij mezelf, maar ik voel me nu wel aardig opgeblazen :')

Hoe is het met jou?
Fijn dat het wat afneemt :)

Hier alles goed, alleen merk ik dat het steeds zwaarder wordt. Bekken zijn een probleem inderdaad... Daardoor doen liezen zeer en waggel ik nogal. Normaal lopen gaat soms echt niet. Sommige reacties daarop ook :') 'Doen je voeten zeer?, Heb je last van je rug?' En dat zijn juist de vrouwen die zelf moeder zijn....
pi_139287395
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? edit: huh - ik ging in de lijst kijken hoe ver je bent.. maar je staat er niet in! Heel vroeg nog of al bevallen? :)
Dan ben je iig gezond opgeblazen :P
S. 2014
J. 2016
pi_139287691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Fijn dat het wat afneemt :)

Hier alles goed, alleen merk ik dat het steeds zwaarder wordt. Bekken zijn een probleem inderdaad... Daardoor doen liezen zeer en waggel ik nogal. Normaal lopen gaat soms echt niet. Sommige reacties daarop ook :') 'Doen je voeten zeer?, Heb je last van je rug?' En dat zijn juist de vrouwen die zelf moeder zijn....
Ja maar niet iedere vrouw krijgt last van haar bekken he. Ik ken er ook zat die daar geen last van hebben gehad.
Tralalalaaa
pi_139287863
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook zo schattig dat mijn vriend daar nu blijkbaar ook op let. En kindjes in draagdoeken aanwijzen en zo. :D.
Die van mij kijkt nu heel verwijtend naar alle mensen die hun kind in een BabyBjorn dragen. Ik zíé hem gewoon denken "dat is slecht voor de heupjes hoor! :( " O+ En hij wijst ook de hele tijd kinderwagens aan. "Kijk een Joolz!" "Oh dat is een Bugaboo!" Alsof het auto's zijn :D
pi_139287961
Het lijkt al weer zo lang geleden, dat zwanger zijn O+ :'(
Geniet :)!

:* voor de dames die het ff stom vinden of pijnen hebben!
♥ J & S
pi_139287998
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:05 schreef Amsel het volgende:

[..]

Die van mij kijkt nu heel verwijtend naar alle mensen die hun kind in een BabyBjorn dragen. Ik zíé hem gewoon denken "dat is slecht voor de heupjes hoor! :( " O+ En hij wijst ook de hele tijd kinderwagens aan. "Kijk een Joolz!" "Oh dat is een Bugaboo!" Alsof het auto's zijn :D
Hahaha mijn man luistert ook blijkt uit zijn commentaar op de babybjorn zakken enz... Vorige week in t winkelcentrum hoor ik ineens naast mij, Nou je kunt dat kind ook gewoon aan zn enkels meeslingeren.... :')
En als hij t niet helemaal weet zoals met de lodger dan vraagt hij t eerst aan mij voor hij commentaar geeft.
S. 2014
J. 2016
pi_139289178
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef mignonne het volgende:
Jeetje wat maak je het spannnend coco :o
Ik hoop voor jou dat je het kunt rekken tot 02:00.

En een vaginale baring? is dat helemaal geen optie? Ik weet even niet meer hoe het zat in jouw geval :@ Ik kan me voorstellen dat een keizersnede onder algehele narcose helemaal geen feest is.

Poppejans O+ O+ O+ ze is echt prachtig <3

-edit-
pagina-instellingen verkeerd :D
fijn dat je naar huis mag joh!! *O* O+ succes morgen, laatste dagje mama van 1 :D
Ks omdat ik al eerdere sectio heb gehad en omdat kind erg groot wordt ingeschat.

Daarbij vond ik ks een veel fijner idee dan vaginaal ivm bloedverdunners, ook als ik niet op tijd ermee had kunnen stoppen. Voor mijn gevoel (!) een veel meer gecontroleerde omgeving/ situatie. Je ligt al op de ok, etc. :)

Begin langzaam zenuwachtig te worden :+
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:32:28 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_139290720
Snap ik coco! Morgen zijn jullie gewoon met z'n vieren, wtfbbq!

Gm, een :* voor jou.
disclaimer
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:37:20 #149
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139290915
Coco, t wordt nu ook echt spannend! Succes morgen :).

GM wat super naar dat je zoveel pijn hebt. En zo te horen doe je er al alles aan -O- . Sterkte.
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:46:05 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139291221
Coco alvast heeeeeeeel veel succes morgen O+

GM :* Klote die pijn en ja het is iets tijdelijks en je krijgt er iets moois voor terug, maar dat doet er niks aan af dat het nu gewoon erg vervelend is.

Ik heb net een inventarisatielijst gemaakt van alle babykleertjes die we hebben. Komende 1 a 1,5 jaar kunnen we aardig vooruit :+ (veel tweedehands gesprokkeld).

Ik word alleen knettergek van die maatvoeringen, met name bij de rompers :( Dan heb je 50/56 maar die zijn even groot als 62/68 vaak. Sowieso heb je verschillende manieren van maatvoeringen bij kleding. De meeste merken noemen het in cijfers, maar je hebt er ook die het erin zetten als in: new born, 0-3 mnd, 3-6 mnd, etc. En dan leg ik dus een newborn op een 50/56 en is die 50/56 toch echt groter. Conclusie: alles wat 50/56 is lijkt eigenlijk een 62 t zijn en newborn is dan denk ik echt 50 en 0-3 56 of zo? Ik raak er echt zoooo gefrustreerd door want ik ben dus bang dat ik niet genoeg dingetjes in de allerkleinste maatjes heb -O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')