quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat rondje stad duurde hier ook maar een uurdat lijkt me toch ook niet helemaal normaal?
ja same here. ik ben een pathetigirlfriendquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan er gewoon moeilijk slecht tegen dat ik zo'n weakling ben af n toe![]()
Coco, ach, 1 voordeel, NB hoeft zich nooit te vervelen op z'n verjaardag
quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En wat betreft Koningsdag, ik vond dat echt de minst aantrekkelijke datum om te bevallen![]()
![]()
Ik zou geen lange mouwen rompers meer bij kopen hoor. Zo handig zijn ze niet... ik heb er tot nu toe geloof ik twee keer een gebruikt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb ook ruim een uur geslapen hoor na nog niet eens een uur wandelen
Net even alle kleertjes ed uitgezocht en geteld... En ik heb nog maar 1 ding in 50... nu wilde ik daar niet veel van halen maar 1 is wel weinig.. En lange mouwen rompers. Ik heb er nu 7 in 50/56 dat lijkt mij ook wat weinig.
+1 ondingen! Mevroi heeft ze hier alleen aan in de draagdoek als het te warm is voor romper en shirtquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou geen lange mouwen rompers meer bij kopen hoor. Zo handig zijn ze niet... ik heb er tot nu toe geloof ik twee keer een gebruikt.
Tenzij Amalia Beatrix na doetquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:32 schreef Chanty het volgende:
CocoGoed getimed! Maar wel fijn dat je naar huis mag en er morgen bewust bij kunt zijn. En over 30 jaar of zo wordt Amalia koningin dus dan krijgen we gewoon weer een Koninginnedag
Poppejans wat een lieve foto
ja ik kan dat normaal ook nooit. nu welquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geprobeerd te dutten maar ik kan het niet. Nooit gekund trouwens, behalve als ik ziek ben of een kater heb![]()
Poppejans
oh god is dat gevaar er ook nog in decemberquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou idd niet gokken op Amalia-verjaardag Koninginnedag. Die is 7 december jarig namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |