Mag ik op 15 november?quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:54 schreef Amsel het volgende:
...
Voor een wijziging van de OP graag even quoten of DM'en
Ja, dat scheelt. Wij hadden het nooit over hij op een dergelijk directe manier. Voor ons was het altijd frummel ipv hij/zij/het. En ik denk dat vooral de reactie van mijn man op zijn "verspreking" het geheim weggaf. "oh, nu verklap ik het, ik zeg HIJ"quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij weten niet wat het wordt, en gebruiken meestal ook 'hij' en 'hem'. 'Het' klinkt zo.... onvriendelijk ofzo
Ik zou er zelf in ieder geval niet van opkijken als iemand het over 'hij' ofzo had. Zou me helemaal niet opvallen.
Done!quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:59 schreef JufMariska het volgende:
Gefeliciteerd Poppejans en toi toi toi Coco!
[..]
Mag ik op 15 november?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
(Als het een jochie is he... dan is Lex natuurlijk wel erg leuk om te kiezen)
wij hebben een heel rondje Friesland gedaan. Maar mooi niet lopendquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat rondje stad duurde hier ook maar een uurdat lijkt me toch ook niet helemaal normaal?
Rugpijn?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat rondje stad duurde hier ook maar een uurdat lijkt me toch ook niet helemaal normaal?
Haha, nee, we vonden het eigenlijk juist extra goed zo dat we de naam Lex al hadden laten vallenquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
(Als het een jochie is he... dan is Lex natuurlijk wel erg leuk om te kiezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |