quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:
Coco een Koningsdagkindje
DND een jongen
Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.
Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:47 schreef Dyre het volgende:
Coco een Koningsdagkindje
DND een jongen
Ik ben ook net wakker na een uurtje ofzo over de vrijmarkt gelopen te hebben. Moe + rugpijn is geen goede combi.
Er was serieus iemand die voor 50 cent beeldjes en serviesgoed verkocht die je daarna met een hamer kapot mocht slaan... I kid you not.
geen idee of ze dat testenquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Welke stad was je?
SQ, heb je recent je ijzer nog laten checken?
Als r goed is hebben ze dat geprikt bij de eerste x bloedprikken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee of ze dat testenhet is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom
Je Hb was toch 7.9 ofzo zei je laatst? Dan is het getest. En prima hb. Rot dat je zo moe bent.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee of ze dat testenhet is lang niet elke dag zo hoor, ik werk ook gewoon 40 uur per week! Maar vandaag wel en dat vond ik stom
Nou, is het dan nu klaar?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter
Nee hoor babe! Shit happens, de een loopt op haar gemak nog halve marathons tot in week 33 en een ander niet. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, ik moet gewoon niet zo janken eigenlijk. Want ik heb niks te klagen. Ik moet alleen accepteren dat ik nu even niet kan wat ik normaal kan. Van zelfmedelijden wordt het iig niet beter
Dat kan zó'n pijn doen! Ik heb er een paar weken geleden zelfs de vk voor gebeld want ik had zo'n pijn en t ging vast mis...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:09 schreef Skittles het volgende:
Doet dat zó'n pijnIk dacht dat het de steekjes waren die ik voelde als ik in bed omdraaide, dit is wel andere koek zeg. Ach, het groeit tenminste
Goed doel en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |