quote:
Op zondag 27 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:Coco

Saar&Tom

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Is ie eigenlijk nog op de 26e of de 27e geboren? Want de 27e is natuurlijk de officiele koningedag
Vanochtend om 7.20u!
Ik werd vannacht om 3u wakker van een wee. Twee uur later kwamen ze heel snel achter elkaar en was t erg pijnlijk. Zhuis gebeld, langsgegaan, aan ctg gelegd. En toen vonden ze de weeën erg snel achter elkaar komen (denk minuutje pauze tussen iedere wee) en erg regelmatig.
Dus gevoeld, zat ik op 5-6 cm ontsluiting. Ok-team en iedereen opgepiept, want ze wilden t zo snel mogelijk beginnen, omdat t ineens zo snel ging.
5.30u kwam ik aan in t zhuis, 7.20u is Tom geboren. Het ging echt heel rap ineens!
Babyhuiltjes toen hij uit m'n buik werd gehaald

En ik had meteen zoiets van "Saar-kopie!. Nou ja, en we hadden nog niet gezien of t een jongetje of meisje was, dus het dekentje werd zo aan de kant geschoven en toen zat er een heus piemeltje!!
Saar heeft kennis gemaakt inmiddels, en vond t maar spannend geloof ik. Ze is nu weer mee met m'n ouders en komt straks weer. M is even naar huis, ook wat slapen en dingetjes kopen. En ik was een poging tot dutje aan t doen, maar ik word de hele tijd wakker. Haal ik later wel in