Maud zit daar met d'r 4,5 maand nog steeds niet in.quote:Op zondag 27 april 2014 07:07 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben maat 50 ook ongedragen weg kunnen doen, van maat 50/56 heeft hij alles voor de show ongeveer 1x aan gehad en nu met 8 weken zit hij in maat 62.
Je weet het niet van te voren.
En mijn babbie van 10 weken welquote:Op zondag 27 april 2014 10:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maud zit daar met d'r 4,5 maand nog steeds niet in.![]()
--
Poppejans en Coco, gefeliciteerd!
Feestquote:Op zondag 27 april 2014 10:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
En mijn babbie van 10 weken welIk heb de maatjes 50 ongedragen de kast in kunnen gooien. Ze was slechts 3760 gram bij geboorte, maar het hangt verder ook gewoon af van lengte en breedte welke maat goed zit.
Gefeliciteerd Coco!
Een koffer ipv een tas chantyquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Feest![]()
Ik hoor het al. Ik neem geen twee setjes mee naar het ziekenhuis maar 10 setjes
of je word puffend in je rolstoel naar de verloskamer gereden gevolgd door zo'n rijdend kledingrek geduwd door mike de boerquote:
Mental picturequote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
of je word puffend in je rolstoel naar de verloskamer gereden gevolgd door zo'n rijdend kledingrek geduwd door mike de boer
quote:Op zondag 27 april 2014 09:57 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor later Coco. Nu ben je oranje
Mental imagequote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
of je word puffend in je rolstoel naar de verloskamer gereden gevolgd door zo'n rijdend kledingrek geduwd door mike de boer
Ik had een 50 setje en 56 mee. Gewoon voor de zekerheid moet voldoende zijn hoorquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Feest![]()
Ik hoor het al. Ik neem geen twee setjes mee naar het ziekenhuis maar 10 setjes
I know.. Ik kon het niet laten om het te roepen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:21 schreef WupWup het volgende:
[..]
En mijn babbie van 10 weken welIk heb de maatjes 50 ongedragen de kast in kunnen gooien. Ze was slechts 3760 gram bij geboorte, maar het hangt verder ook gewoon af van lengte en breedte welke maat goed zit.
Gefeliciteerd Coco!
Als alles volgens het nieuwe plan gegaan is heeft coco vandaag een ks gehad. Kleine man had ineens haast...quote:Op zondag 27 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
CocoSaar&Tom
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Is ie eigenlijk nog op de 26e of de 27e geboren? Want de 27e is natuurlijk de officiele koningedag![]()
Haar eigenste zondagskindjequote:Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als alles volgens het nieuwe plan gegaan is heeft coco vandaag een ks gehad. Kleine man had ineens haast...
Fixed?!quote:
Heel ergquote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gelukt!
Hij lijkt echt op z'n grote zus!!
Vanochtend om 7.20u!quote:Op zondag 27 april 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
CocoSaar&Tom
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Is ie eigenlijk nog op de 26e of de 27e geboren? Want de 27e is natuurlijk de officiele koningedag![]()
Bijzonder is dat hè. Voelt het bij jou ook alsof je hem al jaren kent?quote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gelukt!
Hij lijkt echt op z'n grote zus!!
Klopt. Ze wogen 3870gr en 3670gr. En mijn mannen pasten niet in hun eerste pakje (maat 50). We hebben ze erin gefrot omdat het moest van mijn hormonen, maar het zat gewoon strak.quote:Op zondag 27 april 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
Misschien dat Nikki ook nog advies heeft Chanty, haar mannen waren ook beiden rond dat gewicht.
Welnee, je kunt ook te voorzichtig zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet een van jullie misschien hoe het zit met bètacaroteen? Zwangere vrouwen moeten oppassen voor vitamine A, maar bètacaroteen word door het lichaam ook omgezet in vitamine A. Moeten we dan ook oppassen voor fruit waar het veel inzit?
Als je je gewoon houdt aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit zal er niet veel mis kunnen gaan denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet een van jullie misschien hoe het zit met bètacaroteen? Zwangere vrouwen moeten oppassen voor vitamine A, maar bètacaroteen word door het lichaam ook omgezet in vitamine A. Moeten we dan ook oppassen voor fruit waar het veel inzit?
Nee en als zwangere heb je zelfs meer vitamine A nodig dan niet-zwanger. Echter, té veel zou schadelijk kunnen zijn voor het ongeboren kind. Je moet wel echt toeren uithalen om over die grens heen te gaan. Geen stukken gebakken lever (quote:Op zondag 27 april 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Mooi verslag. En dat hij toch zijn eigen datum heeft gekozenquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vanochtend om 7.20u!
Ik werd vannacht om 3u wakker van een wee. Twee uur later kwamen ze heel snel achter elkaar en was t erg pijnlijk. Zhuis gebeld, langsgegaan, aan ctg gelegd. En toen vonden ze de weeën erg snel achter elkaar komen (denk minuutje pauze tussen iedere wee) en erg regelmatig.
Dus gevoeld, zat ik op 5-6 cm ontsluiting. Ok-team en iedereen opgepiept, want ze wilden t zo snel mogelijk beginnen, omdat t ineens zo snel ging.
5.30u kwam ik aan in t zhuis, 7.20u is Tom geboren. Het ging echt heel rap ineens!
Babyhuiltjes toen hij uit m'n buik werd gehaaldEn ik had meteen zoiets van "Saar-kopie!. Nou ja, en we hadden nog niet gezien of t een jongetje of meisje was, dus het dekentje werd zo aan de kant geschoven en toen zat er een heus piemeltje!!
Saar heeft kennis gemaakt inmiddels, en vond t maar spannend geloof ik. Ze is nu weer mee met m'n ouders en komt straks weer. M is even naar huis, ook wat slapen en dingetjes kopen. En ik was een poging tot dutje aan t doen, maar ik word de hele tijd wakker. Haal ik later wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |