Ja maar het moet natuurlijk nog wel worden gewassen en we hebben geen droger dus het duurt 24 uur voor het droog is en stel dat alles is onder gescheten en gekotst, dan heeft hij niks om aan te doenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
Chanty, als het niet precies genoeg blijkt is het toch met drie klikken bijbesteld of gehaald door moeder / man?komt vast wel goed hoor!
Maar als 50/56 dus wat groot is, dan heb ik dus niet veel dat echt klein isquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah joh dat loopt wel los hoor. Peuter had ook veel 50/56 en ja, dat is wat groot maar ze groeien ook snel he. En je doet er zo lang mee
Prenatal-rompers zijn bijvoorbeeld lang maar heel smal, en Hema-rompers rekken een boel mee (en vind ik daarom veel fijner!). En qua kleding: dan sla je de mouwen en broekspijpjes wat om, geen probleem!
Ik ontdekte dat wij maar 1 pakje maat 50 hebben, en veel 56, mijn man vind dat we dan geen 50 hoeven bij te kopen, ik heb een andere mening...quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar het moet natuurlijk nog wel worden gewassen en we hebben geen droger dus het duurt 24 uur voor het droog is en stel dat alles is onder gescheten en gekotst, dan heeft hij niks om aan te doen![]()
Maar idd wat GM zegt, ik denk ook steeds: dan kunnen we hem vast ook wel iets aandoen dat valt als 62. Maar mijn hormonen vinden van niet
Herkenbaar maar ik ben zelf sowieso al gaan rekenen in 50/56 62/68 etc omdat dat vaak al in de labels zelf staat. En als ik bv iets in 62 en 68 heb dan zie je echt haast geen verschil. Dus daar kan ik mee leven. Maar niet met dat ik soms ook geen verschil zie tussen een 62 en een 56quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ontdekte dat wij maar 1 pakje maat 50 hebben, en veel 56, mijn man vind dat we dan geen 50 hoeven bij te kopen, ik heb een andere mening...
Ja dat bedacht ik ook, maar zul je zien dat ze grotere maten kopen (doe ik ook vaak, want vd kleine spul hebben ze vast zat)ach ze zal niet in dr blote kont liggenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had niets dat kleiner was dan maat 50. Heb de kleinere maat nooit gemist en dus nu ook niet in huis. Ze verzuipen er ook weer niet in hoor.
Maar zou wel iets meer dan 1 pakje in 50 hebben, 56 is toch weer net wat groter.
Maar vergeet niet dat je waarschijnlijk ook nog een boel kleertjes krijgt als de baby net geboren is
Dan moeten de dingen waar instaat dat ze 50 of new born ook wel echt 50 zijn. En dat is dus het probleem! Ik heb meerdere outfits in die maten maar als ik er een 56 of 62 opleg is daar soms geen verschil tussenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had niets dat kleiner was dan maat 50. Heb de kleinere maat nooit gemist en dus nu ook niet in huis. Ze verzuipen er ook weer niet in hoor.
Maar zou wel iets meer dan 1 pakje in 50 hebben, 56 is toch weer net wat groter.
Maar vergeet niet dat je waarschijnlijk ook nog een boel kleertjes krijgt als de baby net geboren is
Wij hebben in het kaartje gezet dat Fernando al heel veel kleertjes en knuffels heeft maar dat hij heel erg blij wordt van speelgoedjes. Dus ik hoop dat de hoeveelheid kleertjes die we nog krijgen mee gaat vallen. Zelf vraag ik mensen altijd of ze nog iets nodig hebben of juist niet willen hebben. Verwacht dat de mensen die ons goed kennen dat bij ons ook zo zullen doen. En al het andere gespuis komt toch pas veel later op kraamvisite. Ik wil het zelf echt rustig houden wat dat betreft en veel mensen wonen niet om de hoek dus als ze langer willen blijven is het sowieso handig dat ze pas wat later komen als ik weer fitter ben. Denk niet dat ze dan nog kleine maatjes halenquote:Op zondag 27 april 2014 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik ook, maar zul je zien dat ze grotere maten kopen (doe ik ook vaak, want vd kleine spul hebben ze vast zat)ach ze zal niet in dr blote kont liggen
Dat zeg ik: tijd teveelquote:Op zondag 27 april 2014 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je hebt nog zo lang!![]()
Onze namen zijn ineens oranje!
Hormones will get you tooquote:Op zondag 27 april 2014 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat het echt wel losloopt met die kleertjes
Maar misschien snap ik dat nog wel niet. Ik hoop dat die zorgen minder worden voor jullie
En wtf, waarom zijn we ineens allemaal oranje?
Ah, is dat normaal?quote:Op zondag 27 april 2014 00:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hormones will get you too
Waar ik me tot nu toe dan nog niet druk om maak, is het eerste pakje na de geboorteKijken of dat nog komt.
En idd alles is oranje, is elk jaar met Koning(inne)sdag
ah ja dat was het! Ik was ff kwijt hoe het nou zat, dacht dat er ook iemand was met een voorliggende placenta? Wist wel dat je eerder een ks had gehad jaquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ks omdat ik al eerdere sectio heb gehad en omdat kind erg groot wordt ingeschat.
Daarbij vond ik ks een veel fijner idee dan vaginaal ivm bloedverdunners, ook als ik niet op tijd ermee had kunnen stoppen. Voor mijn gevoel (!) een veel meer gecontroleerde omgeving/ situatie. Je ligt al op de ok, etc.
Begin langzaam zenuwachtig te worden
Dit dus. Kleertjes maat 50 pasten mijn beide mannen niet. Zonde dus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:55 schreef Chanty het volgende:
Zul je zien dat hij gewoon zo groot is dat hij sowieso maar een week in die kleine maten past
Maar mijn hormonen willen zeker weten dat hij van alles genoeg heeft.
Ach, het is net als voor volwassenen. Verschillende merken vallen verschillend.quote:Op zondag 27 april 2014 00:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan moeten de dingen waar instaat dat ze 50 of new born ook wel echt 50 zijn. En dat is dus het probleem! Ik heb meerdere outfits in die maten maar als ik er een 56 of 62 opleg is daar soms geen verschil tussenDus of het een valt klein, of het ander valt groot. Maar dacht dat ik de kraamhulp maar om raad ga vragen. Die heeft vaak genoeg babykleertjes in haar handen en kan vast zien of ik genoeg klein spul heb
Ik heb bij de derde een geplande ks gehad in verband met voorliggende placenta... Misschien herinner je dat nog?quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ja dat was het! Ik was ff kwijt hoe het nou zat, dacht dat er ook iemand was met een voorliggende placenta?
Ik misschien? Maar dat probleem heeft zich inmiddels gelukkig opgelost.quote:Op zondag 27 april 2014 00:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ja dat was het! Ik was ff kwijt hoe het nou zat, dacht dat er ook iemand was met een voorliggende placenta? Wist wel dat je eerder een ks had gehad ja
Ja dat weet ik idd nog, maar ik dacht me te herinneren dat er nu of onlangs weer iemand was die een ks kreeg om diezelfde reden.quote:Op zondag 27 april 2014 07:33 schreef lily het volgende:
Poppejans, gefeliciteerd met jullie dochter
[..]
Ik heb bij de derde een geplande ks gehad in verband met voorliggende placenta... Misschien herinner je dat nog?
oh! zie je welquote:Op zondag 27 april 2014 09:16 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik misschien? Maar dat probleem heeft zich inmiddels gelukkig opgelost.
Coco, ik wens je een prachtige dag vandaag!
Tijdens de combitest had ik een voorliggende placenta (daarmee bedoelen ze toch dat hij nog voor de uitgang ligt?)quote:Op zondag 27 april 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat weet ik idd nog, maar ik dacht me te herinneren dat er nu of onlangs weer iemand was die een ks kreeg om diezelfde reden.
Ik zal het wel gedroomd hebben dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |