Veel bejaarden op sjouw vandaag ja?quote:
Vast ook wel, die zijn vaak ook vroeg wakkerquote:
gedwongenquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Oranje is een mooie kleur, maar verder..
Ik werd gisteren weer gedwongen om VI te kijken. Johan Derksen zegt soms best goede dingen.
Nonsens. Vastgebonden op de bank enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gedwongen
Ze zei letterlijk : "Nee kijk VI maar", toen ik vroeg of ze wat anders wou zien.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nonsens. Vastgebonden op de bank enzo.
Maar je hoort gewoon bier en eten te brengen en op je kont geslagen te worden als je man voetbal kijktquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nonsens. Vastgebonden op de bank enzo.
in een dirndl zeker ook nog?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Maar je hoort gewoon bier en eten te brengen en op je kont geslagen te worden als je man voetbal kijkt
Ik hebquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
dat zou helemaal geweldig zijn
Heb jij van die kleine tepels?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef Takaiki het volgende:
85F met sproetjes erop, gebruik je fantasie maar
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef Takaiki het volgende:
85F met sproetjes erop, gebruik je fantasie maar
In je fantasie heb ik alles wat je wiltquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:24 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje benieuwd naar Amstelveen.
Wat is daar dan voor spannends?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:24 schreef Karina het volgende:
wat verwacht je van amstelveen? Beter dan dit in De Rijp?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:24 schreef Karina het volgende:
Daar gaan ze straks nog heen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is daar dan voor spannends?
Weet ik juist niet hequote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is daar dan voor spannends?
Ga je er naartoe dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik juist niet heOmdat het hier vlakbij is. Dat is eigenlijk het enige.
Met een FOK! spandoek!quote:
Iets Oranjes had gekund ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:29 schreef Specularium het volgende:
Zou wel leuk geweest zijn, Corrie met iets in d'r hol op Ned 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei ik hier ook alquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een selfie met een knots van een Canon...
Die foto is vast niet scherp geworden.
ik heb er 1 op facebla met mn dirndl aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij je arm wel om je tetters vouwen voor een selfie?
Sowieso al dat eten op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:41 schreef Karina het volgende:
Moet er niet aan denken, 's morgens vroeg aan de haring.
Als ik met mijn moeder in Duitsland ben, probeert ze mij ook in zo'n ding te krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik heb er 1 op facebla met mn dirndl aan
Zeker weer context?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel.
En waarom heb ik die foto nog niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik heb er 1 op facebla met mn dirndl aan
Ik heb weer een virus opgelopen, dus lig met koorts en dikke keel in bed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel. Paar koppen koffie hooguit.
Kater?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel. Paar koppen koffie hooguit.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik met mijn moeder in Duitsland ben, probeert ze mij ook in zo'n ding te krijgen
Oh balen. Helemaal vergeten trouwens om van die oranje tompoucen te halen. Stom.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weer een virus opgelopen, dus lig met koorts en dikke keel in bed.
Zelfs mijn tompouce staat nog bij mijn ouders.
Wat voor virus? Jij was toch pas nog vrij ziek?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd pas op werk...quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Omdat je geen vriend of familie bent?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waarom heb ik die foto nog niet?
ja ik weet het. Maar ik lust echt helemaal niks 's morgens vroeg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Awwquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, iets waar je koorts, koppijn, keelpijn van krijgt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor virus? Jij was toch pas nog vrij ziek?
Beterschapquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je het nog wel posten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Omdat je geen vriend of familie bent?
Patty Brardquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
Straks hier in de buurt maar even rondkijken. Misschien staat Patty Brard weer in de Beethovenstraat met zooi
Misschien komen jullie op tvquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
Straks hier in de buurt maar even rondkijken. Misschien staat Patty Brard weer in de Beethovenstraat met zooi
Stoer hoor. Als mod iemand uitschelden. Is het andersom dan naai je die user een ban aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het bier, ontzettende grafpauper die je er rondloopt.
En lekker reacties verwijderen die me niet bevallen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Stoer hoor. Als mod iemand uitschelden. Is het andersom dan naai je die user een ban aan.
Vertaal mn naam maar, dan heb je mn achternaamquote:
Iedereen google translatenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vertaal mn naam maar, dan heb je mn achternaam
Wel een grappige manier om aan je username te komen.quote:
Het klonk grappig en iedereen vind hem te lastigquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel een grappige manier om aan je username te komen.
Ja, maar van Uccie werd ook utzi gemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het klonk grappig en iedereen vind hem te lastig
Aan het feit dat ze maar 10 min uitgelopen zijn, zij ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
Naar Amstelveen nu? Heb het er wel mee gehad eigenlijk, wat ontzettend saai was dit.
+1quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
Hij had er niet ziek voor hoeven worden, maar dat kaalgeschoren bij Bernhard staat eigenlijk wel.
Die verzopen teckel op zijn hoofd zag er nou ook niet heel fris uit.
De winkels zitten voornamelijk binnen, het is een overdekt winkelcentrum. Best leuk eigenlijk. Rondom het plein zitten allemaal restaurantjes.quote:
Geen oude binnenstad zo te zien...quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De winkels zitten voornamelijk binnen, het is een overdekt winkelcentrum. Best leuk eigenlijk. Rondom het plein zitten allemaal restaurantjes.
Hier niet nee dat klopt. Amstelveen heeft wel een oud deel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geen oude binnenstad zo te zien...
= niet sfeervol
Je bent naaktquote:[b]Op zaterdag 26 april 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik me ga aankleden en nog wat koffie drinken. Voordat ze er zijn duurt nog wel even.
Ohja het is wel een leuk winkelcentrum.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De winkels zitten voornamelijk binnen, het is een overdekt winkelcentrum. Best leuk eigenlijk. Rondom het plein zitten allemaal restaurantjes.
Ik ga nuquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan jullie niet naar buiten vandaag?
Ik ga straks even naar de schapen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan jullie niet naar buiten vandaag?
Uit de jaren 50 vorige eeuw ofzo?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier niet nee dat klopt. Amstelveen heeft wel een oud deel.
?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga straks even naar de schapen.
* YokiKater launching the dronequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:27 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even naar mijn ouders voor mijn tompouce.
Weet ik eigenlijk niet eens. Maar even opgezochtquote:
Nou blijkbaar niet eens.....bestaat pas 50jr hoor ik nu.quote:
Ja nee fijn, doe dat als ik hot en happening ben en niet als ik erbij loop als een halve zombiequote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet eens. Maar even opgezochtIk denk dat de oudste huizen die er nog staan uit 1500 dateren.
Die afstand haalt hij toch niet joh.. ik heb maar een kilometer bereikquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee fijn, doe dat als ik hot en happening ben en niet als ik erbij loop als een halve zombie
In ieder geval een kerkje als ik het zo lees. Ik had ook geen idee eigenlijk dat Amstelveen al zo oud was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]oh dat is wel echt leuk als die er nog staan.
Geannexeerde boerderijenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet eens. Maar even opgezochtIk denk dat de oudste huizen die er nog staan uit 1500 dateren.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die afstand haalt hij toch niet joh.. ik heb maar een kilometer bereik
Als hij zn roze overhemd aan heeft is het sprekend Barbapappaquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:31 schreef superniger het volgende:
Die Marc kans minstens 50 kilo in zijn gezicht afvallen.
Volgens mij heb jij iets tegen Amstelveenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geannexeerde boerderijen
Mijn stad mag zich al 600 jaar stad noemen en is dus nog veel ouder
Amstelveenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen AmstelveenNou ja zo bijzonder is het daar ook allemaal niet dat is waar.
Humberto ziet het anders. Maarja die woont er ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen AmstelveenNou ja zo bijzonder is het daar ook allemaal niet dat is waar.
Ik moest uitzoomen...quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef superniger het volgende:
Marc past maar net op mijn breedbeeld tv
Mijn ouders hebben geen breedbeeld.....dus de helft blijft nu buiten beeld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef superniger het volgende:
Marc past maar net op mijn breedbeeld tv
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen breedbeeld.....dus de helft blijft nu buiten beeld.
Volgens mij niet. Zie ze nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:06 schreef trovey het volgende:
Heb het eerste deel gemist, waren die dochters er nou al vanaf het begin bij?Allemaal dezelfde kleding...WHY?
Ze zouden er dit jaar toch niet bij zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zie ze nu voor het eerst.
Misschien was 1 volle dag te lang voor ze, en doen ze daarom alleen de 2e helft mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zouden er dit jaar toch niet bij zijnZe weten ook niet wat ze willen.
Zal dan wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien was 1 volle dag te lang voor ze, en doen ze daarom alleen de 2e helft mee.
Sowieso, die jongste moet nog jaren in die jurkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal dan wel.Overigens zijn ze met allemaal dezelfde kleding lekker uitwisselbaar, valt Amalia weg dan kan ze naadloos opgevolgd worden door een zus.
Zeker als ze die exemplaren van haar zussen moet afdragen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso, die jongste moet nog jaren in die jurken
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker als ze die exemplaren van haar zussen moet afdragen.
Die kinderen zijn gewoon meegesleurd omdat Willem wist dat er weer koekhappen wasquote:
Zij heeft wel zo'n prethoofd, nu al.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:16 schreef Uccie het volgende:
Amalia wordt net zo'n feestbeest als haar pa vermoed ik.
Over 10 jr duiken er wel van die kroegfoto's op vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij heeft wel zo'n prethoofd, nu al.
Dat kan nog wel lachen worden zonder teveel mediatraining.
Ik hoop het, samen met Maxima.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over 10 jr duiken er wel van die kroegfoto's op vermoed ik.
Onderste boven in een paal.quote:
Wij kunnen best samen regeren over Nederland.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zo enorm zoetsappig.
Ik zou niet geschikt zijn als Koning merk ik nu al. Van mijn part zetten ze in het stadcentrum een biertafel neer; dan zou ik m'n koninklijke reet wel laten opdraven.
Misschien ben je meer geschikt als Koningin?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zo enorm zoetsappig.
Ik zou niet geschikt zijn als Koning merk ik nu al. Van mijn part zetten ze in het stadcentrum een biertafel neer; dan zou ik m'n koninklijke reet wel laten opdraven.
Geer en Goor, maar dan internationaal koninklijk gillend naar huis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij kunnen best samen regeren over Nederland.
Hang jij gewoon een beetje de homo uit.
Serie op SBS gegarandeerd.
Toren Cquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
Ik zou graag zien dat de dames van Toren C ze zouden opwachten.
Als jij bierzuipen een vrouwelijk trekje vindt dan wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien ben je meer geschikt als Koningin?
Op staatsbezoek bij Putin enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geer en Goor, maar dan internationaal koninklijk gillend naar huis.
Specu en ik zouden enkel bij dictators met slechte reputatie komen inderdaad. Tegoed doen aan de vruchten van corruptie.quote:
Ik dring me gewoon weer op.....maar zo'n Noord-Koreaanse parade lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specu en ik zouden enkel bij dictators met slechte reputatie komen inderdaad. Tegoed doen aan de vruchten van corruptie.
Gewoon op mijn nek, petje op en alles.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dring me gewoon weer op.....maar zo'n Noord-Koreaanse parade lijkt me wel wat.
Dus ik ga wel mee, koffers dragen ofzo.
Ja kan wel als ze ook een beetje slank zijn, maar degene in beeldquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan toch als ze niet al te wit zijn?
Dan heb ik dat gelukkig gemist.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan wel als ze ook een beetje slank zijn, maar degene in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:22 schreef Specularium het volgende:
Vroeg me al af waar je bleefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ga lekker nationalistisch doen met het WK.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Ah wat een enthousiasme hier.
Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |