Ik ga straks even naar de schapen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan jullie niet naar buiten vandaag?
Uit de jaren 50 vorige eeuw ofzo?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier niet nee dat klopt. Amstelveen heeft wel een oud deel.
?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga straks even naar de schapen.
* YokiKater launching the dronequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:27 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even naar mijn ouders voor mijn tompouce.
Weet ik eigenlijk niet eens. Maar even opgezochtquote:
Nou blijkbaar niet eens.....bestaat pas 50jr hoor ik nu.quote:
Ja nee fijn, doe dat als ik hot en happening ben en niet als ik erbij loop als een halve zombiequote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet eens. Maar even opgezochtIk denk dat de oudste huizen die er nog staan uit 1500 dateren.
Die afstand haalt hij toch niet joh.. ik heb maar een kilometer bereikquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee fijn, doe dat als ik hot en happening ben en niet als ik erbij loop als een halve zombie
In ieder geval een kerkje als ik het zo lees. Ik had ook geen idee eigenlijk dat Amstelveen al zo oud was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]oh dat is wel echt leuk als die er nog staan.
Geannexeerde boerderijenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet eens. Maar even opgezochtIk denk dat de oudste huizen die er nog staan uit 1500 dateren.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die afstand haalt hij toch niet joh.. ik heb maar een kilometer bereik
Als hij zn roze overhemd aan heeft is het sprekend Barbapappaquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:31 schreef superniger het volgende:
Die Marc kans minstens 50 kilo in zijn gezicht afvallen.
Volgens mij heb jij iets tegen Amstelveenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geannexeerde boerderijen
Mijn stad mag zich al 600 jaar stad noemen en is dus nog veel ouder
Amstelveenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen AmstelveenNou ja zo bijzonder is het daar ook allemaal niet dat is waar.
Humberto ziet het anders. Maarja die woont er ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets tegen AmstelveenNou ja zo bijzonder is het daar ook allemaal niet dat is waar.
Ik moest uitzoomen...quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef superniger het volgende:
Marc past maar net op mijn breedbeeld tv
Mijn ouders hebben geen breedbeeld.....dus de helft blijft nu buiten beeld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef superniger het volgende:
Marc past maar net op mijn breedbeeld tv
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen breedbeeld.....dus de helft blijft nu buiten beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |