ik heb er 1 op facebla met mn dirndl aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij je arm wel om je tetters vouwen voor een selfie?
Sowieso al dat eten op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:41 schreef Karina het volgende:
Moet er niet aan denken, 's morgens vroeg aan de haring.
Als ik met mijn moeder in Duitsland ben, probeert ze mij ook in zo'n ding te krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik heb er 1 op facebla met mn dirndl aan
Zeker weer context?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel.
En waarom heb ik die foto nog niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik heb er 1 op facebla met mn dirndl aan
Ik heb weer een virus opgelopen, dus lig met koorts en dikke keel in bed.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel. Paar koppen koffie hooguit.
Kater?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel. Paar koppen koffie hooguit.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik met mijn moeder in Duitsland ben, probeert ze mij ook in zo'n ding te krijgen
Oh balen. Helemaal vergeten trouwens om van die oranje tompoucen te halen. Stom.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weer een virus opgelopen, dus lig met koorts en dikke keel in bed.
Zelfs mijn tompouce staat nog bij mijn ouders.
Wat voor virus? Jij was toch pas nog vrij ziek?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd pas op werk...quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Omdat je geen vriend of familie bent?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waarom heb ik die foto nog niet?
ja ik weet het. Maar ik lust echt helemaal niks 's morgens vroeg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Awwquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, iets waar je koorts, koppijn, keelpijn van krijgt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor virus? Jij was toch pas nog vrij ziek?
Beterschapquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |