Zal dan wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien was 1 volle dag te lang voor ze, en doen ze daarom alleen de 2e helft mee.
Sowieso, die jongste moet nog jaren in die jurkenquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal dan wel.Overigens zijn ze met allemaal dezelfde kleding lekker uitwisselbaar, valt Amalia weg dan kan ze naadloos opgevolgd worden door een zus.
Zeker als ze die exemplaren van haar zussen moet afdragen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso, die jongste moet nog jaren in die jurken
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker als ze die exemplaren van haar zussen moet afdragen.
Die kinderen zijn gewoon meegesleurd omdat Willem wist dat er weer koekhappen wasquote:
Zij heeft wel zo'n prethoofd, nu al.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:16 schreef Uccie het volgende:
Amalia wordt net zo'n feestbeest als haar pa vermoed ik.
Over 10 jr duiken er wel van die kroegfoto's op vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij heeft wel zo'n prethoofd, nu al.
Dat kan nog wel lachen worden zonder teveel mediatraining.
Ik hoop het, samen met Maxima.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over 10 jr duiken er wel van die kroegfoto's op vermoed ik.
Onderste boven in een paal.quote:
Wij kunnen best samen regeren over Nederland.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zo enorm zoetsappig.
Ik zou niet geschikt zijn als Koning merk ik nu al. Van mijn part zetten ze in het stadcentrum een biertafel neer; dan zou ik m'n koninklijke reet wel laten opdraven.
Misschien ben je meer geschikt als Koningin?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zo enorm zoetsappig.
Ik zou niet geschikt zijn als Koning merk ik nu al. Van mijn part zetten ze in het stadcentrum een biertafel neer; dan zou ik m'n koninklijke reet wel laten opdraven.
Geer en Goor, maar dan internationaal koninklijk gillend naar huis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij kunnen best samen regeren over Nederland.
Hang jij gewoon een beetje de homo uit.
Serie op SBS gegarandeerd.
Toren Cquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
Ik zou graag zien dat de dames van Toren C ze zouden opwachten.
Als jij bierzuipen een vrouwelijk trekje vindt dan wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien ben je meer geschikt als Koningin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |