Wij kunnen best samen regeren over Nederland.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zo enorm zoetsappig.
Ik zou niet geschikt zijn als Koning merk ik nu al. Van mijn part zetten ze in het stadcentrum een biertafel neer; dan zou ik m'n koninklijke reet wel laten opdraven.
Misschien ben je meer geschikt als Koningin?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zo enorm zoetsappig.
Ik zou niet geschikt zijn als Koning merk ik nu al. Van mijn part zetten ze in het stadcentrum een biertafel neer; dan zou ik m'n koninklijke reet wel laten opdraven.
Geer en Goor, maar dan internationaal koninklijk gillend naar huis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij kunnen best samen regeren over Nederland.
Hang jij gewoon een beetje de homo uit.
Serie op SBS gegarandeerd.
Toren Cquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Webschip het volgende:
Ik zou graag zien dat de dames van Toren C ze zouden opwachten.
Als jij bierzuipen een vrouwelijk trekje vindt dan wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien ben je meer geschikt als Koningin?
Op staatsbezoek bij Putin enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geer en Goor, maar dan internationaal koninklijk gillend naar huis.
Specu en ik zouden enkel bij dictators met slechte reputatie komen inderdaad. Tegoed doen aan de vruchten van corruptie.quote:
Ik dring me gewoon weer op.....maar zo'n Noord-Koreaanse parade lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specu en ik zouden enkel bij dictators met slechte reputatie komen inderdaad. Tegoed doen aan de vruchten van corruptie.
Gewoon op mijn nek, petje op en alles.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dring me gewoon weer op.....maar zo'n Noord-Koreaanse parade lijkt me wel wat.
Dus ik ga wel mee, koffers dragen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |