Kun je het nog wel posten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Omdat je geen vriend of familie bent?
Patty Brardquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
Straks hier in de buurt maar even rondkijken. Misschien staat Patty Brard weer in de Beethovenstraat met zooi
Misschien komen jullie op tvquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
Straks hier in de buurt maar even rondkijken. Misschien staat Patty Brard weer in de Beethovenstraat met zooi
Stoer hoor. Als mod iemand uitschelden. Is het andersom dan naai je die user een ban aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het bier, ontzettende grafpauper die je er rondloopt.
En lekker reacties verwijderen die me niet bevallen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Stoer hoor. Als mod iemand uitschelden. Is het andersom dan naai je die user een ban aan.
Vertaal mn naam maar, dan heb je mn achternaamquote:
Iedereen google translatenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vertaal mn naam maar, dan heb je mn achternaam
Wel een grappige manier om aan je username te komen.quote:
Het klonk grappig en iedereen vind hem te lastigquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel een grappige manier om aan je username te komen.
Ja, maar van Uccie werd ook utzi gemaaktquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het klonk grappig en iedereen vind hem te lastig
Aan het feit dat ze maar 10 min uitgelopen zijn, zij ook.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
Naar Amstelveen nu? Heb het er wel mee gehad eigenlijk, wat ontzettend saai was dit.
+1quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
Hij had er niet ziek voor hoeven worden, maar dat kaalgeschoren bij Bernhard staat eigenlijk wel.
Die verzopen teckel op zijn hoofd zag er nou ook niet heel fris uit.
De winkels zitten voornamelijk binnen, het is een overdekt winkelcentrum. Best leuk eigenlijk. Rondom het plein zitten allemaal restaurantjes.quote:
Geen oude binnenstad zo te zien...quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De winkels zitten voornamelijk binnen, het is een overdekt winkelcentrum. Best leuk eigenlijk. Rondom het plein zitten allemaal restaurantjes.
Hier niet nee dat klopt. Amstelveen heeft wel een oud deel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geen oude binnenstad zo te zien...
= niet sfeervol
Je bent naaktquote:[b]Op zaterdag 26 april 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik me ga aankleden en nog wat koffie drinken. Voordat ze er zijn duurt nog wel even.
Ohja het is wel een leuk winkelcentrum.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
De winkels zitten voornamelijk binnen, het is een overdekt winkelcentrum. Best leuk eigenlijk. Rondom het plein zitten allemaal restaurantjes.
Ik ga nuquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan jullie niet naar buiten vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |