SPOILER: Car ListOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Track ListOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Zo niet, dan gijzel ik een Sony werknemer totdat het wel werktquote:Op maandag 28 april 2014 13:24 schreef Sjemmert het volgende:
Ik wacht hier al op sinds de aankondiging. Dat die nu op ps4 komt vindt ik niet erg valt er daar straks ook wat te racen. Hoop wel dat de ps4 de G27 ondersteund maar daar ga ik wel van uit.
Haha idd ja maar volgens mij moet dat wel goed komen zou het in ieder geval zeer vreemd vinden als het niet zo is.quote:Op maandag 28 april 2014 13:29 schreef very het volgende:
[..]
Zo niet, dan gijzel ik een Sony werknemer totdat het wel werkt
Vind het sowieso raar dat daar nu nog onduidelijkheid over is.quote:Op maandag 28 april 2014 17:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha idd ja maar volgens mij moet dat wel goed komen zou het in ieder geval zeer vreemd vinden als het niet zo is.
bronquote:Col Rodgers, Game Director on upcoming PS4 racing game DriveClub, has confirmed all current commercial racing wheels compatible with PlayStation 3 will also be fully compatible with PlayStation 4.
Doubts about compatibility started to arise a month ago when Microsoft announced their new XBOX One isn’t going to be compatible with any XBOX360 accessories, including their own Microsoft Wheel or current wheels from companies like Fanatec and MadCatz.
Fortunately racing wheel owners interested in PS4 have nothing to worry about.
Slecht nieuws: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=872483quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou zo graag mijn g25 met srseat op mijn ps4 gebruiken voor deze game, maar ik heb er een hard hoofd in
quote:Project CARS is the most authentic, beautiful, intense, and technically-advanced racing game on the planet.
Create a driver, pick from a variety of motorsports, and shift into high gear to chase a number of Historic Goals and enter the Hall Of Fame. Then test your skills online either in competitive fully-loaded race weekends, leaderboard-based time challenges, or continually-updated community events.
Featuring world-class graphics and handling, a ground-breaking dynamic time of day & weather system, and deep tuning & pit stop functionality, Project CARS leaves the competition behind in the dust.
Helaas, uitgesteld tot 20 maart 2015: Project CARS uitgesteld tot volgend jaar maartquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:54 schreef Nober het volgende:
21 november 2014.
[..]
http://www.projectcarsgame.com/game-info.html
Zat toevallig gisteren te denken wie dit spel gaat kopen als je ook DriveClub, GTA V of The Crew kunt kopen, wel balen dat ze het dan niet begin februari releasen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Helaas, uitgesteld tot 20 maart 2015: Project CARS uitgesteld tot volgend jaar maart
Dit!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:21 schreef jackson het volgende:
Ik zal me hier ook even melden... Nondeknetters, ik heb er zin an. Als het echt tof is koop ik er een Wheelstand en stuurtje bij
Ik ga 'm sowieso halen maar met een demo kan ik alvast wat eerder spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij zijn demo's tegenwoordig niet meer zo populair bij uitgevers.
Careerquote:The launch of Project CARS is now just a few weeks away as the WMD-powered title is due to the be available across the world starting April 2nd.
Time for us to give you a closer look at one of Project CARS’ most-unqiue key features: The extensive single player career mode.
The start of our new “In-Depth with Project CARS” video series takes look at how your career is structured…
Stay tuned for the next episode where we take a look at Qualifying, the Pit Box, pit strategies, and some gameplay from your first career race.
Project CARS will be coming to the Playstation 4, Xbox One & PC, starting April 2nd.
You want to be among the first to play Project CARS next April? Click here to pre-purchase the Digital Edition on Steam. And if you’re looking for a boxed copy, head over to our pre-order website!
For more on Project CARS, make sure to check out the Project CARS website and the Project CARS Facebook page regularly!
Also, be sure to subscribe to the RSS feed, join us on Youtube and follow Project CARS and Slightly Mad Studios on Twitter!
http://www.wmdportal.com/(...)ct-cars-career-mode/
Kom op, dit wil je toch niet op een Wii U spelen man?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:50 schreef soepkoe het volgende:
Nog geen nieuws over wii-u versie zeker hé?
Daarom, xBox 360 is krachtiger dan de Wii U, waarom zouden ze de Wii U versie dan wel releasen?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef soepkoe het volgende:
Pro controller, er vanuitgaande dat het een goede port is. liever dat dan xbone of ps4 te kopen, op xbox360 komt de game helaas niet uit
Veel meedoen met spelletjes om een Xdoos of Pis4 te winnen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef soepkoe het volgende:
ja dat zal mijn laptop met leuk vinden.., mijnenveger gaat nog wel maar overige games nee dank je (ik hou er wel rekening mee dat het nooit wat zal worden.., bij een matige port bedank ik zeker..)
Wellicht de beste manier/ grootste kans om deze game fatsoenlijk te kunnen spelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Meike26 het volgende:
Veel meedoen met spelletjes om een Xdoos of Pis4 te winnen dan?
De PS4 ondersteunt helaas nog steeds geen third party stuurwieltjes..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef soepkoe het volgende:
Wellicht de beste manier/ grootste kans om deze game fatsoenlijk te kunnen spelen.
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef ShaoKing het volgende:
Iemand enig idee: als je nu een steamkey aanschaft, niet via steam maar via een webshop, je dan ook die 3 auto's erbij krijgt? (het pre-order cadeau?)
Scheelt nogal qua prijs (38 tegen 50euro)
Wel een warm up, geen warm up lap. Rolling start is wel mogelijk, maar dan begin je een stukje voor de startlijn met rijden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:18 schreef ShaoKing het volgende:
Zit er nu ook eindelijk een warm-up lap of zo'n formatie ronde voor de race in de game?
Op de ene site staat het wel.. andere weer niet.
Vind het altijd zo vreselijk irritant.. quali op droog.. race start in de regen.. en dan zonder een béétje gevoel, hup volle bak racen
Dat gevoel had ik ook, maar ik kreeg in pcars maar geen fijne remafstelling, elke keer remde ik te laat terwijl ik nog niet eens volle bak ging. Met RaceRoom nu een aantal remafstellingen gedaan waarbijb dat wel natuurlijk aanvoelt. Ik heb zowel in pcars als in raceroom die oude mercedes dtm gepakt om te vergelijken en ik heb toch wat meer met de laatste game dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik heb zowel AC als Pcars, en de enige reden die ik heb om AC af en toe nog eens te spelen is als er een leuke mod verschijnt. Verder vind ik Pcars veruit de betere game.
Een van de weinige racegames die me nog regelmatig het stuur net even wat harder laat omklemmen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:12 schreef jackson het volgende:
Ah, er is nieuws.... Uitgesteld tot mei ergens.
Inderdaad vrij treurig. Iedereen wil een goede game maar het verwachtingsmanagement in deze is niet best. Wil die game zo onderhand wel eens spelen. Heb hem in de pre-order staan sinds september denk ik, dan lijkt me mei wat aan de late kant als je van november uitgaat.quote:
Inderdaad. Maar deze game is sowieso al mijn enthousiasme al kwijt aangezien ik het niet op mijn ps4 kan spelen met mijn G23. En mijn Wheelstand kan ik niet gebruiken op mijn computerkamer, dus voor de PC halen schiet ook niet echt op. Dan moet ik het stuur elke keer dat ik wil spelen weer op mijn bureau vastmaken enzo...allemaal kut. Weet dus niet eens of ik hem uberhaupt ga halenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad vrij treurig. Iedereen wil een goede game maar het verwachtingsmanagement in deze is niet best. Wil die game zo onderhand wel eens spelen. Heb hem in de pre-order staan sinds september denk ik, dan lijkt me mei wat aan de late kant als je van november uitgaat.
OMG, dat meen je niet. slecht voorteken steeds dat uitstellen. Hier word je toch moe van. Weer 1,5 maand langer wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:12 schreef jackson het volgende:
Ah, er is nieuws.... Uitgesteld tot mei ergens.
Nouja, ze willen de vloer aanvegen met o.a. GranTurismo w.b.t. console-sim, maar ze vegen ook de vloer aan met het uitstel gedrag wat we kennen van PD. Ik denk dat het spel uiteindelijk pas in het najaar/december gereleased word. En dan mogen we blij zijn... jeuuhquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
OMG, dat meen je niet. slecht voorteken steeds dat uitstellen. Hier word je toch moe van. Weer 1,5 maand langer wachten
Zeker balen. Ik had mijn PS4 gekocht voor deze game, dacht dan speel ik eerst wel een tijdje GTA V en dan in maart koop ik PCars...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
OMG, dat meen je niet. slecht voorteken steeds dat uitstellen. Hier word je toch moe van. Weer 1,5 maand langer wachten
Maart? Die game stond al voor november volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2015 02:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeker balen. Ik had mijn PS4 gekocht voor deze game, dacht dan speel ik eerst wel een tijdje GTA V en dan in maart koop ik PCars...
Klopt maar toen ik hoorde dat dat niet doorging ben ik voor de PS4+GTA V bundel gegaan en dan zou in maart Project CARS komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Maart? Die game stond al voor november volgens mij
Midden mei als ik het goed heb. Exacte dag weet ik zo 123 nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:39 schreef jackson het volgende:
Staat er momenteel eigenlijk een releasedate voor vast? Krijg het niet echt lekker gevonden.
Die weet volgens mij niemand.... Begint me nu toch wel lang te duren. Twijfel nog een grote titel te halen, lastige keuze gezien ik niet veel game in de zomer.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Midden mei als ik het goed heb. Exacte dag weet ik zo 123 niet
Verjaardags cadeau 2 dagen uitstellen ?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef very het volgende:
[..]
Godver...2 dagen na mijn verjaardag
Nu moet ik hem zelf kopen
Zo werkt dat niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2015 11:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Verjaardags cadeau 2 dagen uitstellen ?
Hahaquote:
Mooi!quote:
Dat is kut jaquote:Op donderdag 16 april 2015 11:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha
Achja , wij geven met m'n vriendengroep altijd een game aan elkaar als er iemand jarig is.
En in de periode dat ik jarig ben komt er nooit iets boeiends uit , dus dan kies ik meestal maar de minst slechtste , dat is nog erger
Bij release zitten deze er in:quote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef zedman het volgende:
Weet iemand of er nog japanse en amerikaanse auto's erin komen of zijn.
with a street sale date of May the 7th/8th in Europe (TBC per country, but France is definitely the 7th and UK is the 8th) and May the 12th in the US.quote:
Lijkt me ook inderdaad... Heb hem zelf in de pre-order staan bij Bol.com voor de PS4quote:Op donderdag 16 april 2015 12:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
with a street sale date of May the 7th/8th in Europe (TBC per country, but France is definitely the 7th and UK is the 8th) and May the 12th in the US.
Neem aan dat dit geldt voor de DVD's, de Steam versie zal toch overal wel op dezelfde dag verschijnen.
Is al tijden bekendquote:Op donderdag 16 april 2015 15:31 schreef mega-worstje het volgende:
Godverdomme had ik zoveel zin in deze game werken logitech sturen niet op ps4![]()
Kansloos weer...
Ja ik had het nog niet gezien eerlijk gezegd, maar ik ga niet 300-400 euro uitgeven aan een ander stuur nu weer.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Is al tijden bekend. Maar wel zuur voor de mensen die een kostbaar stuur hebben staan.
Wat voor stuur heb je nog op de plank liggen, G27?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:18 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja ik had het nog niet gezien eerlijk gezegd, maar ik ga niet 300-400 euro uitgeven aan een ander stuur nu weer.
We zitten in het zelfde schuitje broer, g25 hierquote:Op donderdag 16 april 2015 15:31 schreef mega-worstje het volgende:
Godverdomme had ik zoveel zin in deze game werken logitech sturen niet op ps4![]()
Kansloos weer...
Ja en die bevalt nog prima. Belachelijk dat alleen thrustmaster met ps4 werkt. Hoe is dat eigenlijk op de xbox en pc, werkt het daar wel gewoon?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat voor stuur heb je nog op de plank liggen, G27?
G25 op de PC werkt prima met pCars.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:26 schreef mega-worstje het volgende:
Hoe is dat eigenlijk op de xbox en pc, werkt het daar wel gewoon?
Wat ik heb gelezen is dat ze elkaar de schuld blijven gevenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
G25 op de PC werkt prima met pCars.
Dat Logitech en andere merken niet werken op de PS4 ligt dan ook aan Sony die weigeren deze te ondersteunen.
Dit dus. Ik heb godverdomme een prima werkend stuur staan, incl. wheelstand pro....no way dat ik puur voor een game allemaal nieuwe meuk ga kopen, dus dan maar lekker op PC. Dan kan ik het spel nog gewoon downloaden ookquote:Op donderdag 16 april 2015 16:18 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja ik had het nog niet gezien eerlijk gezegd, maar ik ga niet 300-400 euro uitgeven aan een ander stuur nu weer.
Hoe bevalt de Wheelstand Pro je eigenlijk? Mogelijk schaf ik er zelf ook één aan namelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:25 schreef very het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb godverdomme een prima werkend stuur staan, incl. wheelstand pro....no way dat ik puur voor een game allemaal nieuwe meuk ga kopen, dus dan maar lekker op PC. Dan kan ik het spel nog gewoon downloaden ook
Volgens mij wordt die hoger aangeslagen dan de inmiddels oude logitechs. En een stapje daarboven heb je fanatec, vind ik zelf wat mooier.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:41 schreef jackson het volgende:
Weet iemand eigenlijk de kwaliteit en rij-eigenschappen van die Trustmaster T500RS? Ik zie wel wat reviews maar weet niet hoe de kwaliteit is ten opzichte van de Logitech-serie die veel mensen gebruiken.
Bevalt primaquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Wheelstand Pro je eigenlijk? Mogelijk schaf ik er zelf ook één aan namelijk.
Maar die zijn onlangs even met 30% in prijs omhoog gegaan...quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die hoger aangeslagen dan de inmiddels oude logitechs. En een stapje daarboven heb je fanatec, vind ik zelf wat mooier.
Dat is wel een dingetje ja. Die T500RS kost 400 euro, stand erbij komt op 500 euro. Dat is toch geld, dan moet het wel kloppen zeg maarquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar die zijn onlangs even met 30% in prijs omhoog gegaan...
dan wordt het wel wat oninteressanter ja...quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar die zijn onlangs even met 30% in prijs omhoog gegaan...
Ik had het over Fanatec trouwensquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Die T500RS kost 400 euro, stand erbij komt op 500 euro. Dat is toch geld, dan moet het wel kloppen zeg maar. Ga er vanuit dat Gran Tursimo ook een goede game gaat worden.
Ze geven wel aan dit in de toekomst te willen veranderen, dus meer stuurtje compatible te maken. Helaas geen termijnen bekendquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan wordt het wel wat oninteressanter ja...
Ik heb een G25 met SRSeat. Denk dat ik mijn pc maar upgrade (is een htpc) om daarop te spelen. Leek me wel vet op de PS4. Maar een nieuw stuur vind ik ook zo wat.
Mja, vraag me af of het uberhaupt kan. Sony beweert iets met een securitychip die de logitechs ontberen, maar die zouden thrustmasters van ver voor de ps4 wel hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze geven wel aan dit in de toekomst te willen veranderen, dus meer stuurtje compatible te maken. Helaas geen termijnen bekend
Of het echt een "chip" (stukje hardware) betreft vraag ik me af in deze, maar ik ken de exacte info ook niet. Lijkt me meer een driver issue, die vervolgens mogelijk security-issues op kan leveren. We gaan het zien in de toekomst, maar als ik iets koop is het een Trustmaster.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, vraag me af of het uberhaupt kan. Sony beweert iets met een securitychip die de logitechs ontberen, maar die zouden thrustmasters van ver voor de ps4 wel hebben?
Die chip is een excuus zodat de schuld niet meer bij Sony zou liggen. Die twee blijven elkaar de schuld geven en daardoor verandert er niks. Blijkbaar zou Logitech gewoon niet meer in de hele stuurtjes business zitten en zijn er simpelweg geen drivers beschikbaar gemaakt enzo, maar Sony krijgt de schuld omdat het hun ps is waarop we die stuurtjes niet meer kunnen gebruiken. Dit is ongeveer van wat ik ervan heb gelezen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, vraag me af of het uberhaupt kan. Sony beweert iets met een securitychip die de logitechs ontberen, maar die zouden thrustmasters van ver voor de ps4 wel hebben?
Dat is ook het idee dat ik er bij heb. Wel jammerquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:35 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Die chip is een excuus zodat de schuld niet meer bij Sony zou liggen. Die twee blijven elkaar de schuld geven en daardoor verandert er niks. Blijkbaar zou Logitech gewoon niet meer in de hele stuurtjes business zitten en zijn er simpelweg geen drivers beschikbaar gemaakt enzo, maar Sony krijgt de schuld omdat het hun ps is waarop we die stuurtjes niet meer kunnen gebruiken. Dit is ongeveer van wat ik ervan heb gelezen.
Heel jammer. Ik ben een arme student en ik kan het niet veroorloven om een nieuw stuur te halenquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is ook het idee dat ik er bij heb. Wel jammer
Mja, dat is niet echt een probleem bij mij. Heb in een opwelling een stoel en stuur gekocht waar ik een paar maanden later weinig meer aan had. Hoewel GT6 op de PS3 ook te doen is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:41 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Heel jammer. Ik ben een arme student en ik kan het niet veroorloven om een nieuw stuur te halen
moet je wel een PC hebben die PCars kan draaienquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:20 schreef Meike26 het volgende:
Pcars komt ook op de PC uit hé, met ondersteuning voor vrijwel alle stuurtjes.
Bovendien is er een soort adapter waarbij je mogelijk wel logitech stuurtjes kan koppelen op een ps4, maar niet echt betrouwbaar/zeker of het ook echt goed werkt, de kleinste vertraging (milisecondes) kan al invloed hebben op je rij vaardigheden.
Ik Schaf mogelijk pcars pas aan als ik mijn PC goed werkend heb gekregen op mijn televisie. Dan nog vind ik RaceRoom prettiger/leuker rijden dan de beta van Pcars die ik tot nu toe gereden heb.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Final preview Project CARS dan maar?
Release ergens tussen 2022 en 2047.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Deel 2 komt eraan
https://pretendracecars.w(...)ct-cars-2-confirmed/
Of je nu alvast wil funden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Release ergens tussen 2022 en 2047.
Als ze nu eerst eens een werkende sim willen afleveren en die eventueel nog wat optimaliseren indien nodig... Daarbij ben je met wat nieuwe DLC denk ik ook nog wel even zoet en de graphics zijn ook nog niet heel snel outdated lijkt me...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Deel 2 komt eraan
https://pretendracecars.w(...)ct-cars-2-confirmed/
Zijn ze allang mee bezig. Er zijn diverse circuits en auto's waar ze nog mee bezig zijn en moeten finishen + graag licenties willen hebben om officiele benaming te mogen gebruiken, zoals het circuit Cote dÁzur nog de benaming is voor Monaco en Sakitto voor Suzuka. En zo ook bij de auto's. Ze willen graag Renault's toestemming hebben vanwege de Renault Megane Trophy en ik heb wel eens wat voorbij zien komen een tijdje geleden dat ook een Donkervoort-cup in de pijplijn zit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ze nu eerst eens een werkende sim willen afleveren en die eventueel nog wat optimaliseren indien nodig... Daarbij ben je met wat nieuwe DLC denk ik ook nog wel even zoet en de graphics zijn ook nog niet heel snel outdated lijkt me...
Dat gaat de laatste tijd wel goed. Sinds GT6 het community gedeelte heeft, heeft ons clubje ook meer leden gekregen op het forum en op onze community club pagina. Werkt erg fijn, zeker ook omdat je via tablet/telefoon ook je clubpagina kan bijhouden. Weet niet hoe dat is bij Project Cars.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:53 schreef jackson het volgende:
Zit net even door die online-opties te bladeren op de website van Project Cars maar dat ziet er toch wel veelbelovend uit als je wat mensen hebt via PSN die het ook regelmatig spelen. Aparte lobby maken en mooie races rijden met elkaar. Hopelijk werkt dit wat beter dan bij oudere delen van Gran Turismo.
Jij was (of bent misschien nog) destijds ook een fanatiek Gran Turismo-speler toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zijn ze allang mee bezig. Er zijn diverse circuits en auto's waar ze nog mee bezig zijn en moeten finishen + graag licenties willen hebben om officiele benaming te mogen gebruiken, zoals het circuit Cote dÁzur nog de benaming is voor Monaco en Sakitto voor Suzuka. En zo ook bij de auto's. Ze willen graag Renault's toestemming hebben vanwege de Renault Megane Trophy en ik heb wel eens wat voorbij zien komen een tijdje geleden dat ook een Donkervoort-cup in de pijplijn zit.
Die updates gaan er zeker wel komen, ik ben al verbaasd dat het spel over 2 weken in de winkels ligt. Binnenkort toch maar snel mijn pc + tv gereed maken voor vele avondjes racen (ook RR experience trouwens).
Als ik er de tijd voor kan nemen zou ik ook graag zo'n clubje joinen. Fun en toch serieus rijdenquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat gaat de laatste tijd wel goed. Sinds GT6 het community gedeelte heeft, heeft ons clubje ook meer leden gekregen op het forum en op onze community club pagina. Werkt erg fijn, zeker ook omdat je via tablet/telefoon ook je clubpagina kan bijhouden. Weet niet hoe dat is bij Project Cars.
Ik ben nog wel redelijk bezig met GT^ja. Ik organiseer elke 2 weken een nieuwe Timetrial. Loopt niet echt storm, maar gezien het werk wat ik er nu aan heb en mijn normale werk, komt dat wel goed uit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij was (of bent misschien nog) destijds ook een fanatiek Gran Turismo-speler toch?
-edit- zie nu je reactie pas.
[..]
Als ik er de tijd voor kan nemen zou ik ook graag zo'n clubje joinen. Fun en toch serieus rijden. Weet overigens ook niet precies hoe het bij Project Cars zal gaan. Heb zelf alleen GT5 gespeeld, geen latere versies meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke spam, vers op je bord... Nog meer spam? via pm![]()
Als ik het zo zie wat ons te wachten staat met PCars, dan moeten we in de club maar eens gaan brainstormen wat we gaan doen, ik heb eigenlijk geen hoge verwachtingen van PD met GT7... de franchise is uitgewerkt en ze zijn gewoon dik ingehaald nu door pCars.
Daar moet dus structueel wat veranderen willen ze het op kunnen nemen tegen dit spel.
Ja, denk je dat pCars GT al ingehaald heeft? Moet het eerst nog zien. Kan het concept van GT wel waarderen dat je echt moet beginnen in een barrel en dan langzaam betere auto's incl. tuning kan permitteren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:21 schreef Meike26 het volgende:
[knip]
ik heb eigenlijk geen hoge verwachtingen van PD met GT7... de franchise is uitgewerkt en ze zijn gewoon dik ingehaald nu door pCars.
Daar moet dus structueel wat veranderen willen ze het op kunnen nemen tegen dit spel.
Ja zeker weten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, denk je dat pCars GT al ingehaald heeft? Moet het eerst nog zien. Kan het concept van GT wel waarderen dat je echt moet beginnen in een barrel en dan langzaam betere auto's incl. tuning kan permitteren.
Moet zien of pCars ook daadwerkelijk beter zal rijden dan GT. Vind het bij GT echt enorm tof dat je vaak kleinte settings aan je auto goed te merken zijn. Of net een beetje meer vermogen direct "voelbaar" is.
Ruim een weekje nogquote:
Ik ga er inmiddels vanuit dat dit gewoon weer uitgesteld zal worden, maar hoop het natuurlijk niet.quote:
Hij is vorige week al goud gegaan. Geen enkele reden waarom het nogmaals uitgesteld zou worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:43 schreef Nober het volgende:
Ik mis wel wat circuits zoals Catalunya, Sepang, Singapore.
[..]
Ik ga er inmiddels vanuit dat dit gewoon weer uitgesteld zal worden, maar hoop het natuurlijk niet.
Barcelona zit er gewoon in, maar volgens mij nog onder een andere naam ivm licentieproblemen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:43 schreef Nober het volgende:
Ik mis wel wat circuits zoals Catalunya, Sepang, Singapore.
[..]
Ik ga er inmiddels vanuit dat dit gewoon weer uitgesteld zal worden, maar hoop het natuurlijk niet.
Hij zat erin, maar inderdaad door licentieproblemen er weer uit gehaald. Is hier namelijk nergens te bekennen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Barcelona zit er gewoon in, maar volgens mij nog onder een andere naam ivm licentieproblemen.
Ah, was me nog niet opgevallen, ik rijd daar niet zo vaak omdat ik dat circuit al twintig jaar in bijna elke sim tegenkom..quote:Op woensdag 29 april 2015 21:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hij zat erin, maar inderdaad door licentieproblemen er weer uit gehaald. Is hier namelijk nergens te bekennen.
pCARS is veel meer sim dan GT. Dat is maar een beetje arcade met lalasimachtige insteek. pCARS doet dat veel beter. Assetto Corsa nog weer beter imoquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, denk je dat pCars GT al ingehaald heeft? Moet het eerst nog zien. Kan het concept van GT wel waarderen dat je echt moet beginnen in een barrel en dan langzaam betere auto's incl. tuning kan permitteren.
Moet zien of pCars ook daadwerkelijk beter zal rijden dan GT. Vind het bij GT echt enorm tof dat je vaak kleinte settings aan je auto goed te merken zijn. Of net een beetje meer vermogen direct "voelbaar" is.
Dat kon tig jaar geleden in rFactor 1 ook al hoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:02 schreef Meike26 het volgende:
Neem je RaceRoom en pCars, dan kan je je stoel naar voren en achteren zetten en 'hoger' en 'lager' om je lichaamslengte te simuleren, ga je als een Duran Borkovic in een Clio rijden, of als een klein opdondertje in een SLS AMG? elke zitpositie is te benaderen, er is geen reden meer tot klagen op dat gebied, elk gezichtspunt vanuit de cockpit is te realiseren.
Dat ook overigens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:02 schreef Meike26 het volgende:
En zo ook je gaspedaal, rempedaal en koppeling. Hoe sterk wil je dat je koppeling/rem of gas reageert op de eerste aanraking, wil je een bepaald dood-punt, of echt gelijk actie?
En zo ook je wagen zelf afstellen. Gaat heel veel verder en beter dan gt6 zover ik heb gezien.
Oh? Aangename verrassing. Ik hoop dat die dan ook in de final build zit.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Toch de game even opgestart, en ik zie toch echt 'Circuit de Barcelona-cataluyna' in drie verschillende lay-outs in de lijst staan.
Mijn huidige build is de gold versie, eventuele aanpassingen worden pas gedaan voor de 'day one patch' (Mits nodig).quote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh? Aangename verrassing. Ik hoop dat die dan ook in de final build zit.
Heb je Mugello er dan ook (nog) in zitten? Dat is er ook één die niet op huidige tracklists te vinden is, ook al zijn er wel gameplay videos van beschikbaar. Van Mugello meen ik dan weer gelezen te hebben dat die eruit gehaald zou zijn omdat ze niet tevreden waren over de kwaliteit.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn huidige build is de gold versie, eventuele aanpassingen worden pas gedaan voor de 'day one patch' (Mits nodig).
Toch wel een voordeel van het steam platform, dat je erg gemakkelijk grote en kleine updates snel door kunt voeren.
Zal wel overal uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
Is de limited editie niet te koop in Nederland? Ik zie alleen de gewone voor 55 euro staan als ik zoek op tweakers/prijsvergelijk.
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.quote:
Nee hoor, was gewoon bij bol.com te bestellen, maar ongetwijfeld al uitverkocht. De crowdfunders hebben de digitale limited Edition gekregen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.
Ik heb ook gewoon de limited edition gekocht, wel al in februari, dus hij zal wel degelijk 'limited' geweest zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.
Terecht! Ben zelf echt zeer benieuwd naar carreer-modequote:
Ik vroeg me al af van die die tenenkrommend slechte muziek was.quote:
Deadmau5 past in vele opzichte uitstekend bij Project Cars ja. Zowel als persoon en qua muziek, erg slim van die gasten om hem juist de muziek te laten verzorgen voor deze trailer.quote:
Heb hem nog niet gehoord of gezien.quote:
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Deadmau5 past in vele opzichte uitstekend bij Project Cars ja. Zowel als persoon en qua muziek, erg slim van die gasten om hem juist de muziek te laten verzorgen voor deze trailer.
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.
Wat? Je bent fan?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:33 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.
Ik weet niet precies wat je tegen één van de grootste muziekstromingen hebt, maar ik weet wel dat het je niet siert. Naast dat het onnodig is want ik zal er niet van gaan veranderen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.
Ik kan wel genieten van Deadmau5. Het is gewoon zo standaard en dom om te gaan zeuren over muziek want iedereen heeft toch een andere smaak.quote:
Nou jezus. Inderdaad. Dit.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:33 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.
Nou ga jij lekker Modern Talking luisteren als je PCARS speeltquote:Op maandag 4 mei 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Ik vind Deadmau5's muziek gewoon verschrikkelijk slecht, meer niet.
Meningen enzo....
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:38 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nou ga jij lekker Modern Talking luisteren als je PCARS speelt
Ben ik het volledig met u eensquote:Op maandag 4 mei 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Ik vind Deadmau5's muziek gewoon verschrikkelijk slecht, meer niet.
Meningen enzo....
edit: Hoe kan ''smaak'' ook beter zijn dan die van een ander....
quote:While you're gingerly feeding in the throttle, it's quite normal to get punted into the air and even onto your roof because the AI is unable to avoid a slower car in plain sight. Even during close-fought races, they'll go into the back of you under braking, they'll cut you up on the straights... I would say it's poor awareness of the player, but they do it to each other, too. Most races see mid-pack carnage at the first corner because, quite simply, the AI drives like a buffoon. When the knife edge of control is so thin at the best of times, trying to maintain control in a packed field is impossible and you'll see countless retries as you try to just get a decent start and survive the first lap.
Net als de AI van driveclub dusquote:
De AI wordt in het Eurogamer artikel wel geprezen, waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net als de AI van driveclub dus
Die rijden je ook constant de weg af omdat jij toevallig op de ideale lijn rijdt....
Amerika loopt achter op het gebied van EDM? EDM is de nieuwe term voor wat de huidige grote (NL) house DJ's draaien en dat komt voornamelijk door de USA. Blijkbaar domineert de USA de markt, dus hoe kunnen ze dan achterlopen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik het volledig met u eensDeadmau5 klinkt alsof het hits zijn uit de 90's...maar Amerika loopt dan ook hopeloos achter met hun EDM.
Ik zeg ook "met HUN EDM"quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Amerika loopt achter op het gebied van EDM? EDM is de nieuwe term voor wat de huidige grote (NL) house DJ's draaien en dat komt voornamelijk door de USA. Blijkbaar domineert de USA de markt, dus hoe kunnen ze dan achterlopen?
Ook zie je dat op een Ultra DJ's staan als Joris Voorn / Cirez D (Prydz) / etc. Dus ze pikken ook de andere stijlen wel op. Overigens is Deadmau5 een Canadees met een compleet andere sound dan de EDM op dit moment representeert in Amerika.
Dat snap ik, dat je het genre bedoelt, maar leg dan uit waarom ze achter lopen?quote:
Dance bestaat al zo ongeveer sinds de jaren 80, maar pas sinds een aantal jaren is het zo enorm groot in de USA.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat je het genre bedoelt, maar leg dan uit waarom ze achter lopen?
Geef mij maar hits uit de jaren 90 hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik het volledig met u eensDeadmau5 klinkt alsof het hits zijn uit de 90's...maar Amerika loopt dan ook hopeloos achter met hun EDM.
Ander ding: is er al iemand bij Bartje smit geweest?
Op de website staat Project Cars gewoon op voorraad, dus leek mij dat je hem er al misschien kon oppikken.
Dan weet je ook dat house van "Warehouse" komt en is ontstaan in de USA rondom steden als Detroit. Dat het nu pas echt groot wordt is inderdaad aan de late kant, alhoewel dat ook niet helemaal fair is om te zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dance bestaat al zo ongeveer sinds de jaren 80, maar pas sinds een aantal jaren is het zo enorm groot in de USA.
Chicago bedoel je, The Warehouse.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat house van "Warehouse" komt en is ontstaan in de USA rondom steden als Detroit. Dat het nu pas echt groot wordt is inderdaad aan de late kant, alhoewel dat ook niet helemaal fair is om te zeggen.
Het toonaangevende festival Ultra Music Festival bestaat ook al sinds 1999. Het jaar van de legendarische set van Tiesto op Innercity. Vanaf die tijd ging het in NL ook echt harder.
Maar je hebt gelijk dat het de laatste jaren wel "explodeert".
Dat bedoel ik niet, maar daar komt The Warehouse wel vandaan. Steden als Detroit leverde een grote bijdrage, vandaar "rondom steden als Detroit". Gezien er complete stromingen naar Detroit ook vernoemd zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Chicago bedoel je, The Warehouse.
Voordat er serieus aan de AI en physics gewerkt ging worden was het echt onmogelijk een race te rijden, omdat de AI dus echt letterlijk als een kip zonder kop reedt. Er was een tijd dat bijvoorbeeld de radicals de bocht voor het ingaan van de tunnel niet konden halen of omsloegen over de curbs in Imola, of dat de formule C in de eerste bocht in Monaco met twintig auto's op een hoop lag..quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De AI wordt in het Eurogamer artikel wel geprezen, waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.
Licentie rechten he, sommigen hebben exclusieve contracten of vragen er een bak geld voor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:51 schreef DKUp het volgende:
Lamborghini, Nissan, VW, Ferrari en Porsche zitten er niet in
Ja en ik snap dat SMS nog niet groot isquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Licentie rechten he, sommigen hebben exclusieve contracten of vragen er een bak geld voor.
Porsche is wel vertegenwoordigd via RUF wat zijn stevig verbouwde Porsches onder zijn eigen naam verkoopt.
Porsche zal ook daar niet in komen zolang die een exclusief contract met EA blijven houden. Lamborghini en Ferrari zitten wel in Assetto Corsa, dus het kan tegenwoordig wel, maar het schijnt wel heel lastig te zijn om deze te verkrijgen. Nissan zou wel kunnen, maar is een keuze natuurlijk. Maar welke VW is dan boeiend genoeg om als raceauto in de game te verwerken? Ik ken niet echt een spannende VW...quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en ik snap dat SMS nog niet groot is![]()
Maar ik mis die merken wel
Een deel twee kom in ieder geval
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
Maar welke VW is dan boeiend genoeg om als raceauto in de game te verwerken? Ik ken niet echt een spannende VW...
Juj, een 13 in een dozijn Golf die nog niet eens echt bestaat...quote:
EA heeft het alleenrecht op Porschequote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Porsche zal ook daar niet in komen zolang die een exclusief contract met EA blijven houden. Lamborghini en Ferrari zitten wel in Assetto Corsa, dus het kan tegenwoordig wel, maar het schijnt wel heel lastig te zijn om deze te verkrijgen. Nissan zou wel kunnen, maar is een keuze natuurlijk. Maar welke VW is dan boeiend genoeg om als raceauto in de game te verwerken? Ik ken niet echt een spannende VW...
Rijdt erg lekker in een andere racegame.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juj, een 13 in een dozijn Golf die nog niet eens echt bestaat...
Ik heb zelf heel wat jaren VW gereden, maar als je ze ergens niet van kunt beschuldigen is het spannend weggedrag, het is allemaal vooral erg saai en voorspelbaar, dat geldt ook voor de iets snellere versies. Verder heeft Driveclub geloof ik niet echt zo'n uitgebreide physics als pCars dat voor elke auto volledig moet worden uitgewerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA heeft het alleenrecht op Porsche![]()
Nissan zit ook niet in Driveclub.
VW (Scirocco, Golf GTI, Beetle, Polo GTI en die DLC-auto van Driveclub)
Wat ik vooral heb gezien is dat een moeilijkheidsgraad van >90 erg agressief en onvoorspelbaar is, wat voor problemen kan zorgen. <90 lijkt een stuk minder problemen mee te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De AI wordt in het Eurogamer artikel wel geprezen, waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.
Ik wil een 787B over Le Mans horen gaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:30 schreef jackson het volgende:
Het zou natuurlijk geweldig zijn om zo'n 8-pitter van Ferrari te horen huilen over het circuit, dat zal ik best even missen. Of een lekkere 10-pijper van Lamborghini. Komt nog wel het nodige via DLC maar denk deze auto's niet zoals eerder genoemd vanwege licenties. Wel echt jammer.
Daarom pak je gewoon RUF's.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA heeft het alleenrecht op Porsche![]()
Nissan zit ook niet in Driveclub.
VW (Scirocco, Golf GTI, Beetle, Polo GTI en die DLC-auto van Driveclub)
Audi R8 V10 Plus, heeft dezelfde motor.quote:
Dat kan in ieder geval al wel in Assetto Corsa, met een mod.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:01 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik wil een 787B over Le Mans horen gaan
Klopt, zelf veel met de V10 gereden in een S8 maar het geluid is toch echt wel even anders, ook in de R8. Maar wat ik hoorde klinkt hij wel goed in Project Carsquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Audi R8 V10 Plus, heeft dezelfde motor.
Dan moet je Assetto Corsa aanschaffen, dan krijg je dus dit:quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:01 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik wil een 787B over Le Mans horen gaan
Dan ga ik zo daar even kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wie m nu al wil spelen, de game is ruimschoots beschikbaar bij de Media Markt.
In ieder geval die in Utrecht.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Audi R8 V10 Plus, heeft dezelfde motor.
[..]
Dat kan in ieder geval al wel in Assetto Corsa, met een mod.
Jongens jullie snappen toch ook wel dat ik Assetto Corsa al hebquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je Assetto Corsa aanschaffen, dan krijg je dus dit:
Overigens erg tricky om met die auto te rijden
'Vroeger' in GTR2, een GT1 race met 24 cyclus in één uur echte tijd rijden op Spa, of met een LMP1 mod op Le Mans... Geweldig was dat!quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:43 schreef tweemeter het volgende:
Maar met 24 uur cyclus is Le Mans veel leuker.
Las het op Tweakers ja... Ga er zelfs vanuit dat Bol hem netjes in mijn brievenbus prakt morgenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wie m nu al wil spelen, de game is ruimschoots beschikbaar bij de Media Markt.
Ik heb gisteren de eerste helft gekeken en had toen alweer spijt, geen CL meer voor mij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Las het op Tweakers ja... Ga er zelf vanuit dat Bol hem netjes in mijn brievenbus prakt morgen.
Vanavond Champions League, daar kan zelf Project Cars niet tussen komen
Was mooie pot. Had alles in zich, maar wij verschillen altijd van meningquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste helft gekeken en had toen alweer spijt, geen CL meer voor mij.
Ik ben klaar met dat soort clubs, het boeit me gewoon niet meer....quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Was mooie pot. Had alles in zich, maar wij verschillen altijd van mening
Ik heb hem online besteld bij de MM, maar geen idee of ze hem op tijd leveren. Zou vanmiddag bijna alsnog de game in de winkel gaan halenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
55,-quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem online besteld bij de MM, maar geen idee of ze hem op tijd leveren. Zou vanmiddag bijna alsnog de game in de winkel gaan halen
Hoeveel kost hij in de winkel zelf? 60 euro zeker?
35 zie ik hem staan bij MM.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem online besteld bij de MM, maar geen idee of ze hem op tijd leveren. Zou vanmiddag bijna alsnog de game in de winkel gaan halen
Hoeveel kost hij in de winkel zelf? 60 euro zeker?
Bijna alleen maar hoge cijfersquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:53 schreef jackson het volgende:
Ratings:
Game Informer: 8.5/10
Gamesradar: 3.5/5
Gamereactor UK: 9/10
PC Gamer: 83/100
Gamewatcher: 8/10
Hobbyconsolas (Spanish): 93/100
Gamesvillage (Italian): 9/10
IGN Spain: 8.6/10
Meristation (Spanish): 8.8/10
Insidegamer (Netherlands): 8/10
PU (Netherlands): 85/100
Vandal Online (Spanish): 8.8/10
Gamereactor Germany: 9/10
Gamereactor Norway: 9/10
Xbox Front (German): 87%
Daily Telegraph: 4.5/5
Shacknews: 6/10
Softpedia: 8.5/10
Attack of the Fanboy: 4.5/5
Netzwelt (German): 9/10
Dat is de PC versie zie ik, ik bedoelde de PS4 versie, excuusquote:
Ik wacht toch even reviews af van simracing websites en youtubersquote:
¤53,75 volgens de website.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is de PC versie zie ik, ik bedoelde de PS4 versie, excuus
Ja, maar het verschilt nogal of je hem mee gaat krijgen of niet. Is eigenlijk met elke release weer hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
Maar winkels als Dixons, Bart Smit, Intertoys hebben hem ook al liggen?
Na meerdere keren uitstellen mogen ze nu best een keer vervroegen, zeker als je hem gewoon hebt liggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, maar het verschilt nogal of je hem mee gaat krijgen of niet. Is eigenlijk met elke release weer hetzelfde liedje.
Ik neem aan dat de PC versie op schijf gewoon ook Steam nodig heeft, dus spelen voor middernacht zit er dan toch niet in denk ik?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Na meerdere keren uitstellen mogen ze nu best een keer vervroegen, zeker als je hem gewoon hebt liggen.
Dat is niet aan de winkel om te bepalen natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Na meerdere keren uitstellen mogen ze nu best een keer vervroegen, zeker als je hem gewoon hebt liggen.
Ik ga de PS4 versie spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:11 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de PC versie op schijf gewoon ook Steam nodig heeft, dus spelen voor middernacht zit er dan toch niet in denk ik?
Een of andere iets waar ze bij aangesloten zitten voorkwam dat ze eerder releasen, dat MM al aan het verkopen was kon hij niks mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is niet aan de winkel om te bepalen natuurlijk
Zitten er wel standaard set-up opties bij voor regenraces, dat lijkt mij wel handig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog even wat teasen, nu het nog kan....![]()
Race in een McLaren 12C, vanaf de laatste plek vertrokken. Vrij kansloos in een veld vol met alleen maar snellere auto's. Toch nog drie auto's waaronder twee P1's achter me gelaten!
De 12C zonder enige hulp is best een listig ding, als je te vroeg terugschakelt blokkeert de bak:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Formule C race in de regen, weer als laatste gestart (Staat voor een quick race bij mij eigenlijk standaard zo), ging erg goed totdat ik in contact kwam met een andere auto bij de hairpin en een wiel verloor helaas.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, ik probeerde voor de hairpin twee auto's in te halen, verremde me, tikte een auto van de baan en moest zelf ook over de curbs, en bij het terugkomen op de baan zat er de derde auto naast me...quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:13 schreef Nober het volgende:
Zitten er wel standaard set-up opties bij voor regenraces, dat lijkt mij wel handig.
Werd je uit de race geramd door de AI die je gewoon van de baan rijdt zoals eerder vermeld?
Zelfde geld voor Gamemania. Foregames had er überhaupt geen geleverd gekregen, schijnt een tekort op te zijn zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:04 schreef Nober het volgende:
Bart Smit heeft 'm wel maar mag hem niet verkopen voor morgenvroeg.
Was het maar zo'n feest... Al begonnen met een carreer?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Al meer mensen die aan het spelen zijn op PS4?
Waarom moeten auto's spannend zijn? Waarom zou je niet met 'simpele' hot hatches kunnen racen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Porsche zal ook daar niet in komen zolang die een exclusief contract met EA blijven houden. Lamborghini en Ferrari zitten wel in Assetto Corsa, dus het kan tegenwoordig wel, maar het schijnt wel heel lastig te zijn om deze te verkrijgen. Nissan zou wel kunnen, maar is een keuze natuurlijk. Maar welke VW is dan boeiend genoeg om als raceauto in de game te verwerken? Ik ken niet echt een spannende VW...
SMS niet groot?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en ik snap dat SMS nog niet groot is![]()
Maar ik mis die merken wel
Een deel twee kom in ieder geval
Jup tier 8 met karts al klaar. anet eerste race in auto's incl. training en qualifier! echt eerste wow gevoel toen ik bezig was in de qualifier en het net langzaam begint te regenen als ik de pit uit kom en met koude banden als een idioot me best doe op de baan te blijven. Net op tijd een snelle tijd kunnen neerzetten en dan snel weer de pit in en wachten tot de bui voorbij is. Heerlijk hoe dat dan ineens zo stress volquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... Al begonnen met een carreer?
Het is gewoon jammer dat een aantal merken ontbreken, de fundering is er.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
SMS niet groot?
Vóórdat ze werden gena.. kuch ingehuurd door EA waren ze geweldig bezig. Een deel van het team is bv verantwoordelijk voor GTR, GTR2, GTL. De BMW M3 game, én ze hadden een Ferrari game en een Kart game in de planning staan die volledig sim zou worden! Echter nadat Blimey! (oude naam SMS) failliet was gegaan, en EA ze wilde hebben is dat allemaal in de ijskast kmen te staan.
Wel is er heel laat nog een bagger Test Drive Ferrari Legends uitgebracht, maar dat was puur voor het geld denk ik.
Ze hébben die Ferrari license gewoon gehad.. Dat vind ik het meest trieste..
http://www.pcgameshardwar(...)roject/Imagegallery/
Hun kartsim die rond 2007 oid echt enorm gehyped was, maar nooit uit is gekomen door de deal met EA,,
http://www.gamesradar.com/impressive-kart-racer-for-xbla-psn/
De deal met EA heeft ze geld opgeleverd (shift1 en 2), maar ik denk niet dat het hun naam goed heeft gedaan, net als het uiteindelijk uitgekomen Ferrari spel.. SMS is denk ik écht op z'n grootst geweest rondom GT Legends/GTR2. Daarna de breuk met Simbin, en op eigen houtje een BMW M3 sim uitgebracht..
Want?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:10 schreef IMVHI het volgende:
Het spel voelt op de PS4 nog steeds niet helemaal af. Zijn nog een hoop patches nodig denk ik.
Jij moet echt je zinnen leren formulerenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Project Cars is mijn ogen al beter dan Gran Turismo, alleen Forza ziet er gewoon beter uit. Die twee andere series hebben Sony en Microsoft achter hen staan, dat is eat ik bedoel met minder groot
Zijn wel leukere races, want eindelijk normale breedte van de baan. En niet van die kut bochten steeds. Eerste race online gister was bedroevend, in de stromende regen was iedereen aan het glibberen, ik reed de hele tijd eerste tot de laatste bocht waar ik ineens spinquote:
Dit klinkt mij toch als muziek in de oren moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup tier 8 met karts al klaar. anet eerste race in auto's incl. training en qualifier! echt eerste wow gevoel toen ik bezig was in de qualifier en het net langzaam begint te regenen als ik de pit uit kom en met koude banden als een idioot me best doe op de baan te blijven. Net op tijd een snelle tijd kunnen neerzetten en dan snel weer de pit in en wachten tot de bui voorbij is. Heerlijk hoe dat dan ineens zo stress vol
is
Goede tip om rekening mee te houden maar kun je hem iets duidelijker uitleggen? Wanneer je een contract bekijkt, stem je ook direct ermee in? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:41 schreef KneusTeun het volgende:
Edit: en fuck die contracts de tweede keer!!!! ik denk ik klik even op de mail ok ze is door te lezen, is dat al meteen de keuze die je maakt!!! lekker onduidelijk.
Daar moeten ze dan snel iets aan doen... Of kun je voordat je hem aanklikt al duidelijk zien hoe en wat?quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
Je krijgt mails in je inbox, ik dacht als ik erop klik dan krijg ik hem te zien en kan ik hem ondertekenen. Maar nee, je klikt op de mail en je hebt je ziel verkocht....
Je bent wel een zuurpruim. In de auto's zit geen gewicht, maar toch hebben ze geen grip. Het geluid klinkt nergens naar terwijl dat toch best meevalt en fictionele reclame is lelijk terwijl je dat binnenkort natuurlijk allemaal kan modden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef IMVHI het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks
Zal vast allemaal heel realistisch sturen en zo (waar ik overigens ook aan twijfel aangezien er totaal geen gewicht en grip lijkt te zitten in de auto's), maar het pakt me gewoon totaal niet. En dan heb ik het nog niet over het geluid wat natuurlijk helemaal nergens op lijkt, en al die fictionele reclames op de meeste auto's wat er erg amateuristisch uitziet.
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
Je krijgt mails in je inbox, ik dacht als ik erop klik dan krijg ik hem te zien en kan ik hem ondertekenen. Maar nee, je klikt op de mail en je hebt je ziel verkocht....
Ook PS4, maar je ziet dan de contracten als emails in je inbox, ik dacht als je erop klikt dan krijg je weer echt zo'n contract te zien maar nee dus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef Nober het volgende:
Tier 6 begonnen in de Clio Cup met 2 races en je twee snelste kwalificatie rondes tellen voor de startopstelling. Interessant.
Heb alleen op Spa gereden met een Mono voor de settings maar krijg die virtuele racelijn niet op corners only. Hoe doe je dat?
[..]
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)
Waarom in tier 6 eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef Nober het volgende:
Tier 6 begonnen in de Clio Cup met 2 races en je twee snelste kwalificatie rondes tellen voor de startopstelling. Interessant.
Heb alleen op Spa gereden met een Mono voor de settings maar krijg die virtuele racelijn niet op corners only. Hoe doe je dat?
[..]
Ik heb dat niet ik krijg twee opties. (PS4)
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Jij moet echt je zinnen leren formuleren
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over.quote:
Begonnen op 50 en inderdaad dat is wel wat makkelijk...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Nober het volgende:
Te snel gedrukt dan? Ik kon ze gewoon lezen.
[..]
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over.
Eerste race op Donington gewonnen met 71 seconden voorsprong (16 laps), opponent skill op 40 maar ben te goed dus naar 80 nu.
Okee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Nober het volgende:
Omdat ik geen 12 meer ben dus sla ik het karten over.
Ik denk dat bovenstaande ook mijn eerste ervaring zal zijn. Zag op streams dat het niet meevalt in die karts, maar wel zin inquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:49 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar aan de career begonnen, gewoon bij Tier 8, eerste kart race, was niet echt geweldig (zeg maar slecht..) , moest echt wennen aan de baan (toch heel anders dan een normaal circuit met al die bochtjes kort op elkaar, 2de race ging een stuk beter lag 3de maakte helaas wel een fout en ben als 8ste gefinished, straks maar weer verder
Wat is een goed niveau om op te beginnen, die 50 dus?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Begonnen op 50 en inderdaad dat is wel wat makkelijk...
Maarja gewoon eerst even de feel krijgen.
80 was voor mij te hoog, denk dat 60-70 wel te doen moet zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is een goed niveau om op te beginnen, die 50 dus?
Als je echt mooi wil vechten denk ik 55-60, maar verschilt dan wel per baan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is een goed niveau om op te beginnen, die 50 dus?
edit: Dank voor de tip.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je echt mooi wil vechten denk ik 55-60, maar verschilt dan wel per baan.
Edit: Heb je hem al binnen dan? vanavond online!
800mb gister, en was wonderbaarlijk genoeg in 30sec binnenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:04 schreef jackson het volgende:
[..]
edit: Dank voor de tip.
Geen idee of ik hem al binnen heb, ga er vanuit dat hij in de bus ligt maar nu nog aan het werk. Ben niet voor 18.00 thuis verwacht ik, dan pleur ik de schijf erin en zal hij wat moet downen denk ik. Vanavond direct aan de gang!
Is het trouwens veel data die ik direct binnen moet halen, alsin een soort day-one patch?
Had ik ook. Ook gewoon raar om iemand zijn career te laten beginnen op waarschijnlijk één van de moeilijkste tracks in de game, en ze geven je ook niet even een practice sessie ofzo, gelijk in een race gedumpt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:49 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar aan de career begonnen, gewoon bij Tier 8, eerste kart race, was niet echt geweldig (zeg maar slecht..) , moest echt wennen aan de baan (toch heel anders dan een normaal circuit met al die bochtjes kort op elkaar, 2de race ging een stuk beter lag 3de maakte helaas wel een fout en ben als 8ste gefinished, straks maar weer verder
Alleen ABS op medium, ik vind het remgevoel in m'n G25 niet zo geweldig. (Vergeleken met het echte werk dan.)quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:39 schreef Racerblade het volgende:
Welke hulpmiddelen gebruiken jullie trouwens?
Intieme vraag...quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:39 schreef Racerblade het volgende:
Welke hulpmiddelen gebruiken jullie trouwens?
quote:
Voor ons wel, US pas dinsdagquote:
Geen Practice of Qualifying bij het karten?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:38 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Had ik ook. Ook gewoon raar om iemand zijn career te laten beginnen op waarschijnlijk één van de moeilijkste tracks in de game, en ze geven je ook niet even een practice sessie ofzo, gelijk in een race gedumpt.
Ja al sinds vandaag, dat je hem nog niet hebt!!quote:
Bij de superkarts heb je wel practice en qualifyingquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Practice of Qualifying bij het karten?
[..]
Ja al sinds vandaag, dat je hem nog niet hebt!!
Niet waarquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alleen ABS op medium, ik vind het remgevoel in m'n G25 niet zo geweldig. (Vergeleken met het echte werk dan.)
Oveirgens rijden de echte Le Mans prototypes gewoon met TC en ABS tegenwoordig.
13 euro 75 om een dagje eerder vind ik geen issuequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |