Dit!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:21 schreef jackson het volgende:
Ik zal me hier ook even melden... Nondeknetters, ik heb er zin an. Als het echt tof is koop ik er een Wheelstand en stuurtje bij
Ik ga 'm sowieso halen maar met een demo kan ik alvast wat eerder spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij zijn demo's tegenwoordig niet meer zo populair bij uitgevers.
Careerquote:The launch of Project CARS is now just a few weeks away as the WMD-powered title is due to the be available across the world starting April 2nd.
Time for us to give you a closer look at one of Project CARS’ most-unqiue key features: The extensive single player career mode.
The start of our new “In-Depth with Project CARS” video series takes look at how your career is structured…
Stay tuned for the next episode where we take a look at Qualifying, the Pit Box, pit strategies, and some gameplay from your first career race.
Project CARS will be coming to the Playstation 4, Xbox One & PC, starting April 2nd.
You want to be among the first to play Project CARS next April? Click here to pre-purchase the Digital Edition on Steam. And if you’re looking for a boxed copy, head over to our pre-order website!
For more on Project CARS, make sure to check out the Project CARS website and the Project CARS Facebook page regularly!
Also, be sure to subscribe to the RSS feed, join us on Youtube and follow Project CARS and Slightly Mad Studios on Twitter!
http://www.wmdportal.com/(...)ct-cars-career-mode/
Kom op, dit wil je toch niet op een Wii U spelen man?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:50 schreef soepkoe het volgende:
Nog geen nieuws over wii-u versie zeker hé?
Daarom, xBox 360 is krachtiger dan de Wii U, waarom zouden ze de Wii U versie dan wel releasen?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef soepkoe het volgende:
Pro controller, er vanuitgaande dat het een goede port is. liever dat dan xbone of ps4 te kopen, op xbox360 komt de game helaas niet uit
Veel meedoen met spelletjes om een Xdoos of Pis4 te winnen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef soepkoe het volgende:
ja dat zal mijn laptop met leuk vinden.., mijnenveger gaat nog wel maar overige games nee dank je (ik hou er wel rekening mee dat het nooit wat zal worden.., bij een matige port bedank ik zeker..)
Wellicht de beste manier/ grootste kans om deze game fatsoenlijk te kunnen spelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Meike26 het volgende:
Veel meedoen met spelletjes om een Xdoos of Pis4 te winnen dan?
De PS4 ondersteunt helaas nog steeds geen third party stuurwieltjes..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef soepkoe het volgende:
Wellicht de beste manier/ grootste kans om deze game fatsoenlijk te kunnen spelen.
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef ShaoKing het volgende:
Iemand enig idee: als je nu een steamkey aanschaft, niet via steam maar via een webshop, je dan ook die 3 auto's erbij krijgt? (het pre-order cadeau?)
Scheelt nogal qua prijs (38 tegen 50euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |