Veel meedoen met spelletjes om een Xdoos of Pis4 te winnen dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:24 schreef soepkoe het volgende:
ja dat zal mijn laptop met leuk vinden.., mijnenveger gaat nog wel maar overige games nee dank je (ik hou er wel rekening mee dat het nooit wat zal worden.., bij een matige port bedank ik zeker..)
Wellicht de beste manier/ grootste kans om deze game fatsoenlijk te kunnen spelen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Meike26 het volgende:
Veel meedoen met spelletjes om een Xdoos of Pis4 te winnen dan?
De PS4 ondersteunt helaas nog steeds geen third party stuurwieltjes..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef soepkoe het volgende:
Wellicht de beste manier/ grootste kans om deze game fatsoenlijk te kunnen spelen.
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:58 schreef ShaoKing het volgende:
Iemand enig idee: als je nu een steamkey aanschaft, niet via steam maar via een webshop, je dan ook die 3 auto's erbij krijgt? (het pre-order cadeau?)
Scheelt nogal qua prijs (38 tegen 50euro)
Wel een warm up, geen warm up lap. Rolling start is wel mogelijk, maar dan begin je een stukje voor de startlijn met rijden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:18 schreef ShaoKing het volgende:
Zit er nu ook eindelijk een warm-up lap of zo'n formatie ronde voor de race in de game?
Op de ene site staat het wel.. andere weer niet.
Vind het altijd zo vreselijk irritant.. quali op droog.. race start in de regen.. en dan zonder een béétje gevoel, hup volle bak racen
Dat gevoel had ik ook, maar ik kreeg in pcars maar geen fijne remafstelling, elke keer remde ik te laat terwijl ik nog niet eens volle bak ging. Met RaceRoom nu een aantal remafstellingen gedaan waarbijb dat wel natuurlijk aanvoelt. Ik heb zowel in pcars als in raceroom die oude mercedes dtm gepakt om te vergelijken en ik heb toch wat meer met de laatste game dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik heb zowel AC als Pcars, en de enige reden die ik heb om AC af en toe nog eens te spelen is als er een leuke mod verschijnt. Verder vind ik Pcars veruit de betere game.
Een van de weinige racegames die me nog regelmatig het stuur net even wat harder laat omklemmen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:12 schreef jackson het volgende:
Ah, er is nieuws.... Uitgesteld tot mei ergens.
Inderdaad vrij treurig. Iedereen wil een goede game maar het verwachtingsmanagement in deze is niet best. Wil die game zo onderhand wel eens spelen. Heb hem in de pre-order staan sinds september denk ik, dan lijkt me mei wat aan de late kant als je van november uitgaat.quote:
Inderdaad. Maar deze game is sowieso al mijn enthousiasme al kwijt aangezien ik het niet op mijn ps4 kan spelen met mijn G23. En mijn Wheelstand kan ik niet gebruiken op mijn computerkamer, dus voor de PC halen schiet ook niet echt op. Dan moet ik het stuur elke keer dat ik wil spelen weer op mijn bureau vastmaken enzo...allemaal kut. Weet dus niet eens of ik hem uberhaupt ga halenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad vrij treurig. Iedereen wil een goede game maar het verwachtingsmanagement in deze is niet best. Wil die game zo onderhand wel eens spelen. Heb hem in de pre-order staan sinds september denk ik, dan lijkt me mei wat aan de late kant als je van november uitgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |