Dan ga ik zo daar even kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wie m nu al wil spelen, de game is ruimschoots beschikbaar bij de Media Markt.
In ieder geval die in Utrecht.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Audi R8 V10 Plus, heeft dezelfde motor.
[..]
Dat kan in ieder geval al wel in Assetto Corsa, met een mod.
Jongens jullie snappen toch ook wel dat ik Assetto Corsa al hebquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je Assetto Corsa aanschaffen, dan krijg je dus dit:
Overigens erg tricky om met die auto te rijden
'Vroeger' in GTR2, een GT1 race met 24 cyclus in één uur echte tijd rijden op Spa, of met een LMP1 mod op Le Mans... Geweldig was dat!quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:43 schreef tweemeter het volgende:
Maar met 24 uur cyclus is Le Mans veel leuker.
Las het op Tweakers ja... Ga er zelfs vanuit dat Bol hem netjes in mijn brievenbus prakt morgenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wie m nu al wil spelen, de game is ruimschoots beschikbaar bij de Media Markt.
Ik heb gisteren de eerste helft gekeken en had toen alweer spijt, geen CL meer voor mij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Las het op Tweakers ja... Ga er zelf vanuit dat Bol hem netjes in mijn brievenbus prakt morgen.
Vanavond Champions League, daar kan zelf Project Cars niet tussen komen
Was mooie pot. Had alles in zich, maar wij verschillen altijd van meningquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste helft gekeken en had toen alweer spijt, geen CL meer voor mij.
Ik ben klaar met dat soort clubs, het boeit me gewoon niet meer....quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Was mooie pot. Had alles in zich, maar wij verschillen altijd van mening
Ik heb hem online besteld bij de MM, maar geen idee of ze hem op tijd leveren. Zou vanmiddag bijna alsnog de game in de winkel gaan halenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
55,-quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem online besteld bij de MM, maar geen idee of ze hem op tijd leveren. Zou vanmiddag bijna alsnog de game in de winkel gaan halen
Hoeveel kost hij in de winkel zelf? 60 euro zeker?
35 zie ik hem staan bij MM.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem online besteld bij de MM, maar geen idee of ze hem op tijd leveren. Zou vanmiddag bijna alsnog de game in de winkel gaan halen
Hoeveel kost hij in de winkel zelf? 60 euro zeker?
Bijna alleen maar hoge cijfersquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:53 schreef jackson het volgende:
Ratings:
Game Informer: 8.5/10
Gamesradar: 3.5/5
Gamereactor UK: 9/10
PC Gamer: 83/100
Gamewatcher: 8/10
Hobbyconsolas (Spanish): 93/100
Gamesvillage (Italian): 9/10
IGN Spain: 8.6/10
Meristation (Spanish): 8.8/10
Insidegamer (Netherlands): 8/10
PU (Netherlands): 85/100
Vandal Online (Spanish): 8.8/10
Gamereactor Germany: 9/10
Gamereactor Norway: 9/10
Xbox Front (German): 87%
Daily Telegraph: 4.5/5
Shacknews: 6/10
Softpedia: 8.5/10
Attack of the Fanboy: 4.5/5
Netzwelt (German): 9/10
Dat is de PC versie zie ik, ik bedoelde de PS4 versie, excuusquote:
Ik wacht toch even reviews af van simracing websites en youtubersquote:
¤53,75 volgens de website.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is de PC versie zie ik, ik bedoelde de PS4 versie, excuus
Ja, maar het verschilt nogal of je hem mee gaat krijgen of niet. Is eigenlijk met elke release weer hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
Maar winkels als Dixons, Bart Smit, Intertoys hebben hem ook al liggen?
Na meerdere keren uitstellen mogen ze nu best een keer vervroegen, zeker als je hem gewoon hebt liggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, maar het verschilt nogal of je hem mee gaat krijgen of niet. Is eigenlijk met elke release weer hetzelfde liedje.
Ik neem aan dat de PC versie op schijf gewoon ook Steam nodig heeft, dus spelen voor middernacht zit er dan toch niet in denk ik?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Na meerdere keren uitstellen mogen ze nu best een keer vervroegen, zeker als je hem gewoon hebt liggen.
Dat is niet aan de winkel om te bepalen natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Na meerdere keren uitstellen mogen ze nu best een keer vervroegen, zeker als je hem gewoon hebt liggen.
Ik ga de PS4 versie spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:11 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de PC versie op schijf gewoon ook Steam nodig heeft, dus spelen voor middernacht zit er dan toch niet in denk ik?
Een of andere iets waar ze bij aangesloten zitten voorkwam dat ze eerder releasen, dat MM al aan het verkopen was kon hij niks mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is niet aan de winkel om te bepalen natuurlijk
Zitten er wel standaard set-up opties bij voor regenraces, dat lijkt mij wel handig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog even wat teasen, nu het nog kan....![]()
Race in een McLaren 12C, vanaf de laatste plek vertrokken. Vrij kansloos in een veld vol met alleen maar snellere auto's. Toch nog drie auto's waaronder twee P1's achter me gelaten!
De 12C zonder enige hulp is best een listig ding, als je te vroeg terugschakelt blokkeert de bak:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Formule C race in de regen, weer als laatste gestart (Staat voor een quick race bij mij eigenlijk standaard zo), ging erg goed totdat ik in contact kwam met een andere auto bij de hairpin en een wiel verloor helaas.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, ik probeerde voor de hairpin twee auto's in te halen, verremde me, tikte een auto van de baan en moest zelf ook over de curbs, en bij het terugkomen op de baan zat er de derde auto naast me...quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:13 schreef Nober het volgende:
Zitten er wel standaard set-up opties bij voor regenraces, dat lijkt mij wel handig.
Werd je uit de race geramd door de AI die je gewoon van de baan rijdt zoals eerder vermeld?
Zelfde geld voor Gamemania. Foregames had er überhaupt geen geleverd gekregen, schijnt een tekort op te zijn zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:04 schreef Nober het volgende:
Bart Smit heeft 'm wel maar mag hem niet verkopen voor morgenvroeg.
Was het maar zo'n feest... Al begonnen met een carreer?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Al meer mensen die aan het spelen zijn op PS4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |