Oh? Aangename verrassing. Ik hoop dat die dan ook in de final build zit.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Toch de game even opgestart, en ik zie toch echt 'Circuit de Barcelona-cataluyna' in drie verschillende lay-outs in de lijst staan.
Mijn huidige build is de gold versie, eventuele aanpassingen worden pas gedaan voor de 'day one patch' (Mits nodig).quote:Op woensdag 29 april 2015 22:56 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Oh? Aangename verrassing. Ik hoop dat die dan ook in de final build zit.
Heb je Mugello er dan ook (nog) in zitten? Dat is er ook één die niet op huidige tracklists te vinden is, ook al zijn er wel gameplay videos van beschikbaar. Van Mugello meen ik dan weer gelezen te hebben dat die eruit gehaald zou zijn omdat ze niet tevreden waren over de kwaliteit.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn huidige build is de gold versie, eventuele aanpassingen worden pas gedaan voor de 'day one patch' (Mits nodig).
Toch wel een voordeel van het steam platform, dat je erg gemakkelijk grote en kleine updates snel door kunt voeren.
Zal wel overal uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
Is de limited editie niet te koop in Nederland? Ik zie alleen de gewone voor 55 euro staan als ik zoek op tweakers/prijsvergelijk.
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.quote:
Nee hoor, was gewoon bij bol.com te bestellen, maar ongetwijfeld al uitverkocht. De crowdfunders hebben de digitale limited Edition gekregen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.
Ik heb ook gewoon de limited edition gekocht, wel al in februari, dus hij zal wel degelijk 'limited' geweest zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.
Terecht! Ben zelf echt zeer benieuwd naar carreer-modequote:
Ik vroeg me al af van die die tenenkrommend slechte muziek was.quote:
Deadmau5 past in vele opzichte uitstekend bij Project Cars ja. Zowel als persoon en qua muziek, erg slim van die gasten om hem juist de muziek te laten verzorgen voor deze trailer.quote:
Heb hem nog niet gehoord of gezien.quote:
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Deadmau5 past in vele opzichte uitstekend bij Project Cars ja. Zowel als persoon en qua muziek, erg slim van die gasten om hem juist de muziek te laten verzorgen voor deze trailer.
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.
Wat? Je bent fan?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:33 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.
Ik weet niet precies wat je tegen één van de grootste muziekstromingen hebt, maar ik weet wel dat het je niet siert. Naast dat het onnodig is want ik zal er niet van gaan veranderen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.
Ik kan wel genieten van Deadmau5. Het is gewoon zo standaard en dom om te gaan zeuren over muziek want iedereen heeft toch een andere smaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |