Zal wel overal uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:32 schreef Nober het volgende:
Is de limited editie niet te koop in Nederland? Ik zie alleen de gewone voor 55 euro staan als ik zoek op tweakers/prijsvergelijk.
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.quote:
Nee hoor, was gewoon bij bol.com te bestellen, maar ongetwijfeld al uitverkocht. De crowdfunders hebben de digitale limited Edition gekregen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.
Ik heb ook gewoon de limited edition gekocht, wel al in februari, dus hij zal wel degelijk 'limited' geweest zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de limited editions alleen voorbestemd zijn aan diegene die meegedaan hebben aan de crowdfunding, vanaf een bepaald bedrag.
Terecht! Ben zelf echt zeer benieuwd naar carreer-modequote:
Ik vroeg me al af van die die tenenkrommend slechte muziek was.quote:
Deadmau5 past in vele opzichte uitstekend bij Project Cars ja. Zowel als persoon en qua muziek, erg slim van die gasten om hem juist de muziek te laten verzorgen voor deze trailer.quote:
Heb hem nog niet gehoord of gezien.quote:
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Deadmau5 past in vele opzichte uitstekend bij Project Cars ja. Zowel als persoon en qua muziek, erg slim van die gasten om hem juist de muziek te laten verzorgen voor deze trailer.
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.
Wat? Je bent fan?quote:Op maandag 4 mei 2015 16:33 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.
Ik weet niet precies wat je tegen één van de grootste muziekstromingen hebt, maar ik weet wel dat het je niet siert. Naast dat het onnodig is want ik zal er niet van gaan veranderen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik CARS wel een enorme aanfluiting vinden, sorry.
Ik kan wel genieten van Deadmau5. Het is gewoon zo standaard en dom om te gaan zeuren over muziek want iedereen heeft toch een andere smaak.quote:
Nou jezus. Inderdaad. Dit.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:33 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-betere-smaak-dan-iedereen-post.
Nou ga jij lekker Modern Talking luisteren als je PCARS speeltquote:Op maandag 4 mei 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Ik vind Deadmau5's muziek gewoon verschrikkelijk slecht, meer niet.
Meningen enzo....
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:38 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nou ga jij lekker Modern Talking luisteren als je PCARS speelt
Ben ik het volledig met u eensquote:Op maandag 4 mei 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over...
Ik vind Deadmau5's muziek gewoon verschrikkelijk slecht, meer niet.
Meningen enzo....
edit: Hoe kan ''smaak'' ook beter zijn dan die van een ander....
quote:While you're gingerly feeding in the throttle, it's quite normal to get punted into the air and even onto your roof because the AI is unable to avoid a slower car in plain sight. Even during close-fought races, they'll go into the back of you under braking, they'll cut you up on the straights... I would say it's poor awareness of the player, but they do it to each other, too. Most races see mid-pack carnage at the first corner because, quite simply, the AI drives like a buffoon. When the knife edge of control is so thin at the best of times, trying to maintain control in a packed field is impossible and you'll see countless retries as you try to just get a decent start and survive the first lap.
Net als de AI van driveclub dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |