CoD?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ondanks de kiddies in multiplayer: ik blijf de games vermakelijke popcorn vinden.
quote:
Black ops 1 was wel tof.. 2 vond ik al wat minder maar dat kwam ook omdat het niet soepel liep op mijn pcquote:
Ziet er best vet uit, maar ik heb gezworen nooit meer een cod te kopen.quote:
Teaser is echt tof gedaan idd maar ik heb zelf nul interesse in Black Ops.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ziet er best vet uit, maar ik heb gezworen nooit meer een cod te kopen.
twitter:DeusEx twitterde op donderdag 23-04-2015 om 21:50:41.@CallofDuty http://t.co/B6tSF92xCv reageer retweet
Ik vind AW ook wel een goed spel, maar ik wil niet in elk deel een EXO-Suitquote:Op donderdag 23 april 2015 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ondanks de kiddies in multiplayer: ik blijf de games vermakelijke popcorn vinden.
Hahahaha heerlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Pheno het volgende:
De makers van Deus Ex zien ook meteen de gelijkenis[ afbeelding ]twitter:DeusEx twitterde op donderdag 23-04-2015 om 21:50:41.@CallofDuty http://t.co/B6tSF92xCv reageer retweet
Project Cars komt ook naar WiiU. Dat is dus awesome in een tijd van 0 third party games. Van Driveclub is het weer gaaf dat we die ooit gratis gaan krijgen bij PS Plussssquote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Wat is voor jullie racefans nou waarom jullie Project Cars nou zo geweldig lijkt? En wat Driveclub nou beter maakt dan The Crew?
Ik dacht precies hetzelfquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Pheno het volgende:
De makers van Deus Ex zien ook meteen de gelijkenis[ afbeelding ]twitter:DeusEx twitterde op donderdag 23-04-2015 om 21:50:41.@CallofDuty http://t.co/B6tSF92xCv reageer retweet
Ik heb de The Crew en NFS Rivals gespeeld, beiden vind ik ze tof.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Wat is voor jullie racefans nou waarom jullie Project Cars nou zo geweldig lijkt? En wat Driveclub nou beter maakt dan The Crew?
Ben wel blij dat alles meteen beschikbaar is (auto's, circuits, kampioenschappen), meerdere soorten wagens en racen op bestaande circuits.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Driveclub is gewoon LEUK om te spelen. Met GT en Forza heb je races die eigenlijk gewoon een beetje saai zijn, helemaal wanneer je je auto een beetje geupgrade hebt en je dus na de eerste bocht eigenlijk al weggereden bent bij de rest, en vervolgens moet je nog 3-4 laps rondrijden, met de wetenschap dat je toch wel eerste wordt. Soms zit er wel een race bij die spannend is omdat de AI net zo'n auto/afstelling heeft als jij, maar vaak ook is het gewoon een beetje een saaie bedoening, en haal je het plezier meer uit het unlocken van een nieuwe auto ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
het is dat de game in de originele taal is en geen betaalde dlc, anders had ie er geen spaan van heel gelatenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 03:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon LEUK om te spelen. Met GT en Forza heb je races die eigenlijk gewoon een beetje saai zijn, helemaal wanneer je je auto een beetje geupgrade hebt en je dus na de eerste bocht eigenlijk al weggereden bent bij de rest, en vervolgens moet je nog 3-4 laps rondrijden, met de wetenschap dat je toch wel eerste wordt. Soms zit er wel een race bij die spannend is omdat de AI net zo'n auto/afstelling heeft als jij, maar vaak ook is het gewoon een beetje een saaie bedoening, en haal je het plezier meer uit het unlocken van een nieuwe auto ofzo.
Bij Driveclub heb je dat niet. De track-design is GE-WEL-DIG. Ik heb niet het idee dat er ook maar 1 slechte track in zit. Bij Forza vond ik de fictieve tracks altijd het leukst, want die zijn dan toch ontworpen om zo mooi en leuk mogelijk te zijn, en bij Driveclub zijn ze eigenlijk dus allemaal leuk, en door dat wisselende weer, met steeds nieuwe wolken, wind, licht, etc etc, voelt en ziet het er ook steeds anders uit.
De auto's zijn schitterend en leuk om in te racen. De AI is geweldig. De opdrachten zijn uitdagend. De races zijn spannend. En de gameplay is gewoon goed, dus zelf wanneer je soms na een paar laps al weet dat je eigenlijk geen kans meer maakt, dan rij je toch gewoon die race uit en begint daarna pas weer overnieuw.
Gewoon een geweldige race-game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |