SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Wie dit leest is hek.
Ik heb hetzelfde, dit kan heel tof zijn of een B-gamequote:Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er behoorlijk standaard, maar wel erg mooi uit
Was een grapjequote:Op donderdag 23 april 2015 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, via me werkmoest even wat na werktijd doen.
Hoewel, als er iemand SSD's aanbied van schimmige achtergrond voor een goede prijs... zeg ik prima!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel, als er iemand SSD's aanbied van schimmige achtergrond voor een goede prijs... zeg ik prima!
laat ze maar komen met KH3 & DQ XIquote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef DKUp het volgende:
Persconferentie Square-Enix op de E3, the shit is on
[ afbeelding ]
Dat ziet er verrassend leuk uitquote:
Hoe was KH 2.5 remix?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
laat ze maar komen met KH3 & DQ XI
Een echte conferentie ja? Na Bethesda de volgende grote developer/publisher met een eigen persco dit jaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef DKUp het volgende:
Persconferentie Square-Enix op de E3, the shit is on
[ afbeelding ]
Dus je gaat straight naar III zonder 1.5 hd remix gevolgd door 2.5 hd remix? allright.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet gespeeld, alleen 2 op de PS2.
Ja ik hoop op een 1,5 + 2,5 HD remix remastered director's cut limited edition box voor de PS4. Ik ga geen PS3 kopen voor 2 games.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus je gaat straight naar III zonder 1.5 hd remix gevolgd door 2.5 hd remix? allright.
Ja hoop ook dat die PS4 versies er komen. Dacht alleen al dat je een ps3 had vandaarquote:Op donderdag 23 april 2015 19:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja ik hoop op een 1,5 + 2,5 HD remix remastered director's cut limited edition box voor de PS4. Ik ga geen PS3 kopen voor 2 games.
Gezien deze generatie tot nu toe zal die wel komen, zie: FF X/X-2.
Ja wel gehad maar geen succes, best snel na aankoop weer verkocht.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja hoop ook dat die PS4 versies er komen. Dacht alleen al dat je een ps3 had vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |